Решихме да излезем. Отидохме до близкото кафене,където срещнахме братовчед ми Бен който беше с приятелите си.
-Ооо кво правим?
-Ми на кафе,а ти?
-И аз така
- Хубаво.
Отидох на масата на която вече беше седнала Ема.
-Снощи Дан ми писа.
- И?
-Ами започна да ми пише,и си писахме от 22 до 2:50.
-Стига бее. И какво толкова си писахте?
-Амииии общии нещаа. Каза ми,че с приятелите му искат да отидат на почивка,а аз му казах,че когато изберем къде ще отидем и хотел ще му кажа.
-Луудаа ли си?-почти изкрещях аз.
-Не се ли сети,че в тяхната група е и Ник?! Ако решат да дойдат със сигорност, и той ще дойде!
-Знам. И съжелявям,но...
-Добре, няма нищо.
-Здравейте момичета.-каза Дан който тъкмо се настаняваше до Ема,а след него и цялата им групичка.
-Здравей.-казах едва,едва аз.
-Е избрахте ли къде ще ходите?-с Ема се спогледахме,и накрая тя започна да говори:
-Ами решихме да отидем на едно островче което е ползвано за курорт. Избрахме и хотел там. На 6-7 часа от тук е.
-Мм звучи страхотно. Какво ще кажете момчета?
-Аз съм навит!-каза Хари.
-Аз и Марина също сме съгласни.-съобщи ни Бен.
-Ми тогава и аз.-каза приятелката на Хари-Таня.
-Ник?-подкани го Дан.
-Не съм сигурен.
-Стига дее. Без теб не отиваме никъде!
-Хайдее Ник. Така и така планирахме да отидем някъде на почивка.-Започна и Хари да го умолява също като Дан.
-Идвате или не?Все пак трябва да резервираме стаи. Хотела няма да чака само нас!-казах с леко студен тон.
-Всъщност-отивам!-каза Ник с усмивка.
-Най-накрая братоо. Отиваме! Резервирайте стаи и за нас.-заяви ни Дан с широка усмивка.
-Хубаво.
-А кога тръгваме?
-Коя дата сме днес?
-Ема днес сме... 1.07.2016г.-Отговори й Бен подробно.
-Хмм благодаря за подробния отговор. Ще проверя за 20-31 юли. Ако има свободни стаи за този период ще резервирам. Ако ли не ще се допитам до вас. А съгласнили сте със следното: Да тръгнен на 20 и да се върнем на 31,там ще бъдем 11 дни?!-
-Съгласен.-казаха всички в един глас.
-Аз тръгвам!-казах с леко криво настроение,и студен тон.
-Защо тръгваш? Изчакай ще си тръгнем заедно.
-Просто искам да се прибера. А и ти ще се прибереш и без мен.
Тръгнах си защото въобще не ми харесваше факта,че и те ще идват! Не искам 11 дни да го виждам дено-нощно. Понякога искам да убия Ема!
Когато се прибрах отидох в кухнята където седеше малкото ми братче което е на 4 и майка ми.
-Здравейте.
-Здравей Рая.
-Рая ела седни до мен.
-Идвам дребосък. Е какво искаш?
-Защо трябва да искам нещо? Не може ли да се насладя на голямата си кака?-да беше на 4,но беше много устат. Говореше много,и е мноооооого хитър.
-Ааа ти нали ще ходиш на почивка с Ема и точно на това островче,има детски магазин и там се продава една играчка "кобра чук",та ще ми я вземеш ли? Како?-усмихна се по възможно най-сладкия начин.
-Добре.
Влязох в стаята си и проверих датите за настаняване и установих,че има свободни стаи за периода който упредели Ема.
Реших да й звънна за да й кажа и ако са съгласни да резервирам.
-Ало.-зачаках отговор от Ема.
-Да?
-Ами аз проверих дали периода който си определила е свободен и има свободни стаи. Та има свободни стаи,и да ви питам дали да резервирам и за колко души?!
-Добре резервирай за 8 души.
-Окей тогава чао.
Резервирах всичко. Нямах какво да правя затова реших да проверя онлайн сайтовете за дрехи.
Цял слетобед прекарах в седене пред лаптопа.