След 4-ри часов , полет най-после пристигнах в Сейнт Джонс. Естествено валеше , пороен дъжд. Излязох от летището и хванах такси , казах адреса и загледах улиците на Сейнт Джонс. Когато престигнах пред кооперацията , се загледах. Изглежда удивително. Докато сваля куфарите и вляза , вече се бях намокрила жестоко.
Влязох и се огледах - вътре е още по-хубаво! Видях една жена да стои с ключ в ръка. Отидох до нея.
-Извинете , Самит Уил?-попитах , а тя кимна.
-Да , аз съм. Ти сигорно си Рая!?-кимнах.
-Заповядай ключа! Както знаеш апартамента е на последния етаж , асансьора е ето там , е май е това. Още веднъж честито!
-Благодаря.
Задърпах куфарите си към асансьора. О боже последния етаж е 7-ми я...
Най-накрая влязох в апартамента. Наистина е хубав! Оставих куфарите в една от стаите , извадих дрехи и се преоблякох. Казах на нашите , че престигнах. Тръгнах към кухнята , и там видях няколко менюта на ресторанти. Поръчах пица , и влязох в фейсбук! Разглеждах снимки на Ник и Кейла и се почуствах гадно. Точно 1 ден а те вече се обичат. Премахнах го от приятели. Все пак нали затова дойдох - да направя рестарт! Започвам от утре!
*******
На сутринта:
Събудих се , на вън бе мрачно и имаше вятър! Станах , оправих се и тръгнах към най-близкия мол. Вървях защото исках да науча къде какво има. Влязох в мола и тръгнах към фризиорския салон.
Когато излязох я нямаше вече черната дълга коса! Сега бях с ярко червена с цикламен оттенък , средно къса коса! Тръгнах към тато - студиото.
От там излязох с татуировка и пиерсинг на устната.
Минах през , някакъв маркет и си взех храна и напитки.
Прибрах , и започнах да подреждам всичко. Все пак , това вече е моят дом!