Hari ni hari ketiga Raisha di Hariz holding. Hari ni banyak kerja yang perlu dilakukan oleh Raisha sehingga dia terpaksa pulang lewat.
"Raisha jum lunch together?" Ajakan dari Damia.
"Sorry You, now I busy sangat-sangat" jawab Raisha sambil membelek-belek fail di atas mejanya.
"Please teman, I lapar sangat ni" rayu Damia dengan membuat muka comelnya.
"Ok but this time tak boleh lama orait? And you kena belanja I" Kata Raisha sambil menunjukkan jari telunjuk kepada Damia.
"Baik lah cik Raisha"jawab Damia sambil mengambil beg tangan berjenama Sembonia itu.
----------------------------------------------
(Di Restoran Makan)"You pegi la ambik makanan dulu I jaga tempat" -Raisha
Maklumlah restoran layan diri macam tu la.Ketika Damia sedang memilih makanan. Raisha merasakan seperti ada lagi yang memerhatikan dia.
"Eh tu bukan kerera hitam ritu ke? Sah! Mesti orang tu ada kat area ni"
"Wuit tengok pe?" Soal Damia yang baru sahaja selesai memilih makanan
"Ha? Tak de pape lah, I nak ambik makanan jap you wait here hehe" -Raisha
Selesai makan...
Ketika mereka keluar dari restoran itu, Raisha merasakan masih ada yang memerhati langkah-langkahnya."Relax Raisha sekarang kau dengan Damia dont worry fuhh"
6.45 p.m
Semua pekerja kelihatan sudah pulang dan Raisha masih sibuk dengan kerja.
"Raisha, I balik dulu You rehat la sikit sibuk sangat you ni.. btw take care tau balek nanti"- Damia
"Ok you too take care bye" jawab Damia sambil menaip kerja-kerjanya di dalam komputer.
9.30 p.m
Suasana di Pejabat itu sunyi,yang berada di situ hanya la pak cik guard dan Raisha.Raisha tidak sedar bahawa sudah lewat malam.Selesai kerja, Raisha menyandarkan dirinya di Kerusi dan mengambil nafas lega.Dia melipatkan sedikit lengan baju untuk melihat jam.
"Eh dah pukul 9.30, alamak aku lupa nak inform kat mama aduh" Raisha bermonolog. Cepat- cepat dia menelefon mamanya.
Selangkah demi selangkah diatur oleh Raisha ke parking keretanya. Kelihatan Pak cik guard sedang meronda-ronda.
"Eh Raisha belum balik lagi ke?" Soal pak cik guard yang baru muncul dari arah belakang Raisha
"Eh terkejut Raisha, hari ni banyak kerja so kena balek lambat nak kena siapkan semuanya" jawab Raisha
"Ok lah hati-hati ya dah malam ni, pak cik nak ronda kat belakang pulak"-Pak cik guard
Sedang Raisha mengatur semula langkah ke kesayangan Hijonya.
"Pulp!!"
Seseorang menutup mulutnya dan menyebabkan Raisha tidak menyedarkan diri.P/s: ha! Korang rasa apa akan terjadi dekat Raisha? So nak tahu keep reading guys. Dont forget for vote and comment👇👇👇👇
Tq !!!! 💓💓💓💓
YOU ARE READING
Mr.Kidnapper, My Husband [Completed]
Любовные романы[#Wattys2016] "Pulp!" Seseorang menutup mulut Raisha sehingga dia pengsan "Kau nak apa ha?" Soal Raisha yang masih diikat pada kerusi "Aku nak kau kahwin dengan aku kalau kau tak nak I'll make your life hancur do you want?" Dia gila ke apa? Culik ak...