Sigaramın dumanını bi kere daha içime çektikten sonra etrafıma baktım.Önümden geçen kızı görünce tiksindirici bakışlarımı yolladım.Tamam bende kızdım ama bu eteği giyerek resmen gelin müsait biyerlerime bakın demiş arkadaş.Oturduğum duvardan aşağı atladım evet burası okulun arkasıydı ve muhtemelen o kızda biriyle yiyişmeye gelmiştir.Bunları düşünürken resmen içimden sövüyordum.Hani ben bizim oraların cici kızıydım anne? Annem bu sabah bana '' Cici Kız'' kelimesini söyleyerek hakeret etmişti ve ben bunu duyunca küplere binip evden çıkmıştım hemen.Nerem cici kızmış benim? Olmaz öyle şey dalga geçiyor benimle.Bunları düşünürken yüzüm kim bilir nasıl bi hal almıştı.Kendime gülesim geldi birden.Benim en yakın arkadaşım olan düşüncelerim gene beni bırakmayıp vakti geçirmişti ve ben bu düşencelerle okulun içine girmiştim.10. sınıftım liseye geldiğimden beri arkadaş çevremi bırakmıştım ve bidaha arkadaş çevresi yapmıyacağıma dair kendime söz vermiştim ve ben verdiğim sözü tutardım.Koridordayken gene o salak bakışlar atan insanların içinden geçtim yaz tatili bittiği için boşuna morelim bozulmuyor ya.Aptal kızlar.Okula bi erkek gelse salyası akan iğrenç yaratıklar sizi.
Sınıfa o bakışları takmayarak girdiğimde her zamanki gibi cam kenarındaki en arka sırama oturmuştum.Burası bana aitti kendi halimde takılırdım ve bi çocuğun kafasında kaykayımı kırdığımdan beri kimse yanımda oturmaya çalışmazdı.Buda benim işime geliyor ya zaten.Sırama oturduğumda sınıf arkadaşlarıma baktım.Kızları ''Eteklerini giymeyi unutmuş sürtükler'' olarak adlandırabiliriz.Erkekleride ''Bacak görmüş masum köylüler'' olarak.Bakın bu en doğru tanımdı işte.Türkiye'de nasıl böyle bir okul var şaşıyorum doğrusu.Amerikadan fırlamış gibiydik.Dersin başlamasına beş dakika kalmıştı.NEFRET EDİYORUM.NEFRET EDİYORUM.Bir an gelen nefretle deri ceketimi hızla çıkartıp yanımdaki sıraya koydum.Öğretmen geldiğinde kendimi gene düşüncelerimle baş başa bıraktım.Diğer kızlar gibi hayal kurmuyordum ben bunu uzun süre önce bırakmıştım.
BU BENİM İLK HİKAYEM O YÜZDEN YANLIŞLARIM OLURSA KUSURA BAKMAYIN.SİZİ SEVİYORUUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUMAN.
Teen FictionMasal kötü biri olmaya bu kadar yakınken kötünün iyisini buldu.Buda masalın karmakarışık hikayesi.