Jälle olin ma suutnud kõik ära rikkuda. Miks on see alati nii, et mina suudan suhted poistega ära rikkuda? Kui midagi arenema hakkab, lõhun ma selle.
Maksin Adami rahaga neiule, kes mind halvaksapanevalt vaatas ja ma lahkusin kohvikust. Tuju oli totaalselt nullis.
Ilmselt märkas ka seda Rick, kui ma koju jõudsin, sest ta hakkas küsimusi esitama.
"Mis juhtus? Kas Adam tegi sulle midagi?"
Raputasin pead. "Keerasin kõik nässu."
"Mis siis juhtus?"
"Rääkisime alguses teemadest, millest ta oli nõus rääkima, kuid siis viisin jutu tema minevikule. Ta sai vihaseks ja ütles, et las minevik olla minevik. Ja ta tormas minema."
Rick turtsatas. "On ikka hea vend."
"Miks teie seda mulle ei ütle? Kui te tahate, et ma temast eemale hoiaks, kas te siis ei peaks just mulle rääkima, mis tema minevikus oli?"
Rick vaikis, vahtides televiisorist tulevat saadet. Ohkasin ja istusin poisi kõrvale.
"Me isegi rääkisime sinust."
"Minust? Mida te rääkisite?"
"Ta küsis, kui palju ma õieti sinust tean."
"Ja mida sa vastasid?"
"Vastasin, et ma ei pea sinust palju teadma."
"Võibolla sa siiski peaksid minust midagi teadma."pomises ta.
"Mida? Räägi."
"Ära pahaseks saa ega midagi. Aga eelmine aasta käisin ma natuke aega Sophiaga."
Kargasin diivanit püsti. "Mis asja? Miks sa varem ei rääkinud?"
"Ma ei pidanud seda oluliseks."
"Aga see on oluline! Mis teie vahel oli?"
"Ta oli alguses tore, sõbralik. Hiljem tuli välja, et ta on selline nagu ta praegu on."
"Ja sa jätsid ta maha?"
Rick noogutas. "Sinule tundub see ehk südametu või muu selline, kuid ma ei suuda olla sellise inimesega koos."
"Kas sa tead, mis suhe Sophial praegu on?"küsisin ma.
"Tean, et ta on mingi poisiga koos. Olen näinud isegi neid."
"Kas sa tead, et ta poiss peksab teda?"pahvatasin ma välja.
"Peksab? Ja Sophia on temaga koos?"
Tundus, et Rick siiski hoolis temast pisut, seda oli näha ta pilgust.
"Peksab ta teda hullusti?"
Ma ei tea. Nägin vaid ükspäev, kuidas Adam seda kutti peksis."
"Kas ma peaksin temaga rääkima?"
"Sophiaga? Mida sa talle ütleksid? Vaevalt ta sind kuulda võtaks."
"Ma võin proovida. Ma ei taha, et ta sellisega koos on."
"Järelikult sa ikkagi hoolid temast?"
"Natukene."
Naeratasin. Rick tõusis püsti ja tormas toast minema. Ilmselt läks kohe Sophiaga rääkima. Läksin oma tuppa, püüdes mitte mõelda, et olin meie kohtusime nässu keeranud ja mõtlesin, mida edasi teha.
Järsku justkui teadsin, mida ülejäänud päevaga. Võtsin kaasa oma telefoni ja läksin välja. Liikusin mahajäetud maja poole.
YOU ARE READING
Lootusetus
Teen FictionKui seni vaikset elu elanud Hope suveks oma isa juurde kolib, kohtub ta seal Adamiga ja tüdruku elu muutub. Talle öeldakse pidevalt, et ta hoiaks poisist eemale, kuid ta ei suuda. Nende suhe on salajane, kuid kui Adami minevikus hirmus sündmus välja...