😖😖Ráno😖😖
Zobudila som sa na budík a až vtedy som si uvedomila že je pondelok. „Nie to nemôže byť pravda"-vzdychla som si.
Zišla som dole po schodoch kde ma už čakala mama s raňajkami.„Dobré ráno."usmiala som sa na mamu.„Dobré ráno, zlatíčko. Ako ide škola?"
„Fajn"odpovedala som trochu nezaujato. Mama to pochopila predsalen moje známky niesu boh vie aké.
Keď som dojedla išla som sa obliecť. Obliekla som si moje obľúbené jeany a tričko. Vzala jablko a šla do školy. V škole som si sadla na miesto úplne vzadu pretože neznášam sedieť vpredu.Keď zazvonilo na hodinu do triedy napochodovala učiteľka s nejakým chalanom. Bol celkom pekný mal čierne vlasy a modré krásne oči asi som sa v nich práve stratila. Zobuď sa Mia! zahriaklo ma moje ja. Musela som vyzerať vážne komicky keďže som na neho zízala ako keby mal na nose muchu. .„Dobré ráno , máte nového spolužiaka.Toto je Alex budeš sedieť pri....hm.....Mii."ukázala na mňa učiteľka. Takže Alex už vedel kam si sadnúť.
„Alex"predstavil sa mi pozrel na mňa tími krásnymi očami.Dýchaj Mia dýchaj!
„Mia"
Sofia a jej prívesky na mňa hádzali nenávistné pohľady ktoré som si už zvykla nevšímať si.
Keď hodina skončila Alex sa stratil v chodbách a ja som si išla čítať na parapetu na chodbe kde skoro nikto nechodí takže som mala dostatočné ticho. Po chvíli čítania si ku mne niekto prisadol. Nevnímala som okolie ale tá vôňa ma odtrhla od knihy. Bol to Nick môj spolužiak a zhodou okolností aj môj bývalý. Je to ten najväčší debil na svete. ,,Nechaj ma napokoji,Nick!"
„A to už prečo?"
„Pretože som s tebou skončila, nedokážeš to pochopiť? Podviedol si ma s blbou Sofiou (kráľovná namyslených bábik) a ty si teraz myslíš že ti odpustím?Zabudni."
Odišiel.
Keď skončila škola som napísala Julke či nejde von. Odpísala mi o minútu neskôr a súhlasila ,tak sme sa stretli pri našej obľúbenej zmrzlinárni.Obe sme meškali takže sme prišli presne narovnako.„Ahoooooj"privítali sme sa navzájom a tuho sa objali.Mne Julka príde ako moja sestra vždy sa jej môžem so všetkým zdôveriť a nikomu to nepovie, keď robím somariny nezabudne podotknúť že som trdlo ale i tak ju ľúbim.Odkedy chodí s Joshom tak je o mnoho šťastnejšia, viac sa usmieva a smeje chodia spolu iba 5 mesiacov ale Julka je šťastná a ja jej to prajem.Ale ak Julke niečo spraví za seba neručím! „No akoo?" zdvihla obočie.
„Dobre a ty??"
„Ale ani sa nepýtaj odkedy je Josh tá rocková hviezda všetky baby sa naňho lepia a neviem dokedy to vydržím."
„Tak mu to skús povedať že ti to vadí."
„A čo mu mám povedať? Že má prestať v kapele? Bude si myslieť že žiarlím"
„Nie že má prestať sa tak usmievať na tie baby alebo čo ja viem?"
„Nechaj to tak niečo už vymyslím."
„Nemáš chuť na pizzu?"
„Že sa vôbec pýtaš."
„Tak poď poznám dobrú pizzerku neďaleko."
Rozprávali sme sa ešte asi hodinu a jedli pri tom pizzu.Neskôr sme sa rozlúčili a išli každá domov.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sing me to sleep
RastgeleNudný Miin život sa zmení v jednu krásnu rozprávku ,ktorá sa nikdy neskončí.