QueenKA

1K 73 0
                                    

Aku menuju ke loker aku.  Macam biasa badan ku dipenuhi tepung . Dan telur.  Ish!  Betina gila mana ntah kena kan aku!  Aku pun pergi ke tandas untuk mencuci baju ku.  Fuh... sabar hyoo..  hmm. 

Aku kembali ke loker aku. Dan ada nota di situ.  Aku pun  baca. 

Dear budak nerd.  Queenka is back . Pukul 3 petang jumpa kat pokok belakang sekolah.. ada hal nk cakap.  Remember..  kau sorang! 
                                            Salam sayang
.                                                          Snsd

Aku terkaku dan diam.  Hemm... aku tetap tabah.  Aku melihat jam di pergelangan tangan ku.  Jarum menunjukkan sudah pukul 2:30 . Alamak.  Macammana ni?!  Argh!  Aku kena tabah!!  Fighting. 

Aku sudah berada di tempat yg di janji kan. 

?? : hoi perempuan

Jh:  ye?  *tunduk *

??:PANDANG AKU! *jerit*

Ji hyi tidak berani untuk memandang nya . Dan dia mengambil keputusan untuk tunduk sahaja. 

Ji hyo:  awak nk apa?! 

Yoona : aku nk kau jauh dari bts.  Tuje.  Senang kan? 

Ji hyo:  Kenapa?

Yoona:  sebab kau tak layak untuk diaorg.  Yg layak kita org. 

Ji hyo : kenapa kalau awak layak. Bts tak layan awak? *katany berani *

Yoona: bodoh . ! *tarik rambut ke belakang * kau cakap sekali lagi tak teragak agak aku keluarkan kau dari sekolah ni !

Ji hyo:  mian mian.  Saya tak tahu sekolah ni ayah awak.  *perli*

Yoona: ini sekolah pakcik aku!  Aku anak sedara kesayangan nya!  So.,  aku boleh pujuk pakcik aku keluarkan kau dari sekolah ni! 

Ji hyo: mana bukti nya?!

Satu tamparan laju ke pipi ji hyo yg membuat dia nangis. 

Yoona: kau jangan nk mempertikaikan apa yg aku cakap!  Ini baru amaran pertama.  ! Ingat!  Jauh dari bts! 

Yuri:  jauh dari bakal namjachigu aku!  Jeon jungkook! 

Tiffany:  jauh dari jimin! 

Sunny:  jauh dari suga! 

Ji hyo ditinggalkan di buaian denga kesan merah di pipi.  Ji hyo hanya mampu menangis dengan takdir yg menimpa terhadapnya. 

Kau belum tahu siapa aku ?*smirk*Kata ji hyo dengan memeluk lutut nya.  Ji hyo pergi ke rooftop sambil menangis.  Tiada siapa peduli.  Dduk di bangku kesayangan nya.  Dan meluahkan semua di jiwa. 

selepas mengelap air mata.  Ji hyo pergi ke kantin sendirian.  Tanpa bts.  Kerana bts ada di library .  Ketika ke sana , exo di belakangnya hanya memerhti ji hyo dari jauh. 

Selepas membeli makanan.  Dia duduk berhadapan geng gedik.  Dia selalu dijeling.  Yoona bangun dan menolak meja.  Mee sup tertumpah di atas baju nya. 

Yoona :opss sorryy awak tak sengaja.  Hahahahha

Ji hyo: sokay

Kemudian sunny menumpahkan air sirap ke atas ji hyo. 

Sunny: oppss.  Sorry dear,  tertumpah. 

Ji hyo: sokay.  *ji hyo hanya menahan air mata dan diam.  *

Ji hyo bangun dan pergi dari situ. 

Tetapi yuri menarik tangan nya sehingga dia jatuh terduduk.  Snsd mengambil kesempatan dengan menyimbah air sisa mop ke atas ji hyo dan membaling tepung.  Bergema satu kantin di sebabkan oleh gelak ketawa.  aku bangun dan terjatuh sekali lagi.  Aku diam dan terus menahan air mata.  yoona memberi isyarat kepada semua org di kantin untuk diam.  Lalu semua diam

Yoona:  song ji hyo! Ini sebagai amaran pertama!  Jauh dari bts atau kau dapat hukuman lagi teruk dripada ini! 

Aku berlari anak anak ke arah tandas.  Ketika itu exo lalu. 

Kai:  ehh tu ji hyo..  ?

Dyo:  mana?

Lay:  itu.   Dia kena buli kot.  Penuh tepung dekat baju dia. 

Lalu mereka pergi ke arah ji hyo yg sedang menangis. 

Dyo:  wae? 

Ji hyo:takde apa apa. 

Lay;ini mesti kena buli dengan yoona kan? 

Ji hyo hanya mengangguk. 

Dyo:  awak jangan risau nnti saya bagi amaran dekat mereka!  *katanya dengan perasaan marah dan geram *

Ji hyo:  sokay.  Takpa...  saya dh biasa tiap tiap hari kena buli . Walaupun ini paling terok. 

Dyo: tapi.. 

Ji hyo:  pliss .. saya nk gi tandas dulu bye.. 

Exo pun memerhati ji hyo dengan muka kesian. 

Be My Love Forever ·김남준·Kim namjoon ·Where stories live. Discover now