Game Start

892 63 1
                                    

Author nk tukar gd kepada lee min ho . sebab takut ramai yg kompius cerita ini ngan cerita my heart belongs too you . so , gd ditukarkan kepada minho .

++++++++++++++++

ji hyo pun memasukki mereka dan menumbuk stereng kereta berkali kali . akhirnya dia menangis sambil menutup mata nya dengan lengan nya .

bodoh ! kenapa ! kenapa kau hidup ! shit !

kemudian ji hyo kembali menutup mukanya .

jungki: nuna ?

jihyo: saeng .. dh mari balik

lalu mereka pun balik ke rumah tanpa sebarang kata .

skip //

ji hyo pun pergi ke sekolah awal untuk mengulang kaji di rooftop . sesampai di sekolah . tiada murid pun yg sampai . hanya pak guard meronda sini sana . hanya ditemani lagu . ji hyo mengulang kaji . kini dia tak tau lah dia ada kawan ke tidak . tiba tiba air matanya mengalir perlahan . mengenangkan nasib nya dibuli dan takdir nya . buku dilepaskan . dan hanya bunyi menangis teresak esak .mana hidup ny yg dulu ? mana ?

tiba tiba datang 4 yeoja yg dikenali nya . 2ne1 .

minzy : song ji hyo ah . kau okay ?'

jh: aku okay .

parkbom: aku bersimpati atas nasib kau . kesian kau kena buli ngan yeoja gedik .

jh: nasib aku weyh . nk buat macam mana .
cl: hmm.  apa kata kau kawan ngan kitaorg je . kitaorg selalu ada kat rooftop bangunan lama . datang la masa rehat . kitaorg alu alukan kedatangan kau .

jh :hmm , thankk nnti aku datang .

ini peringkat pertama untuk ji hyo sembuh dari trauma . menggunakan perkataan agak kasar . peringkat demi peringkat akan upgrade sehingga dia menjadi dia yg dulu . ,iaitu queenka . namun diramalkan . dia akan menjadi lebih emosi . kerana trauma dan takdir yg meninpanya sekarang .

ji hyo masuk ke kelas tanpa sebarang kata . ahli bts tersenyum melihat wanita tunggal kelas 5 holo setelah sekian lama bercuti. 

namjoon : hey ji hyo !

ji hyo : *diam *

suga : hey darling .

jihyo:* diam *

semua ahli bts memandang diantara satu sama lain .

jin: ji hyo ahh . kau kenapa ? ada masalah ke ?

jhope: a ah . kau ada masalah ke ? share la kitaorg sudi mendengar .

ji hyo : ish . takpayah la nk ambik berat sangat . * baring kan kepala atas meja dan menikmati pemandangan di tingkap*,

bts tersentak mendengar kata kata yg tersembur dari mulut ji hyo .

jin : ji hyo ahh . kau marah aku keee ?alaaa .. sory laaaaa

ji hyo : aku tak marah kau la . dh aku nk tido .

sekali lagi mereka terkejut .

jhope:hyung , hyo tak pernah kau aku ngan kita .

jin : itulah . haih . biar lah .

bts pun setuju dengan kata kata jhope.

skip waktu rehat //

jihyo :'aku rehat ngan member aku dulu . apa apa cari aku kat rooftop yg selalu aku pergi .

jimin : o o okay .

bts terpinga pinga mendengar ayat jihyo . sungguh taksangka .

ji hyo pergi ke rooftop tanpa membawa bekalan makanan .

jihyo : hey 2Ne1, .aku masuk geng kau boleh ?

cl: erghh . b boleh . apa salahnya . tapi ... kau kena bukak ni .

jihyo : ape ?

parkbom: cermin mata kau . dan rambut kau . ouh dan tak lupa. baju panjang kau . macam ni baru cool . hahaha .

ji hyo : boleh . tapi korang la uruskan aku . aku tak tau . hahahahah . nnti korang datang rumah aku .

dara .: good idea . nanti kami datang eh . song ji hyo akan menjadi perampuan paling cantik . hahaha

minzi : hahaha . nnti kita pergi mall . beli lens untuk kau . dan baju yg sesuai . lagi pun aku pakar dalam style nih ! *bangga diri *

jhyo : hahahaha . nnti lah ye . aku tak sedia lagi nk berubah . aku nerd boleh ?

cl: hahahah !ish kau ni ji hyo . kau nerd takde masalah lah . lagipun aku tak kesah . kita kawan . tapi kalau kau nk berubah kitaorng akan tolong jangan risau. 

jihyo : thank all ! peluk 2ne1 .

Dari tadi bts bersembunyi di balik dan ditemani oleh jungki. 

jungki : game is already start .

bts: apa ?!

jungki : nampaknya queenka akan bertukar . *smirk*

bts : apa kau cakap ni !

jungki:tak lama lagi korang tau la . *fliphair*

jk: bagitau la kenapa ?!* tarik kolar jungki*

jungki:yoyoyoyo ! sabar laaa ~ lain kali aku explain .

bts terkejut dengan jungki yg pelik.  game start ?,

skip waktu balik ;

ji hyo :beg aku ? mana beg aku ?

bts:mana kami tau . bukan masalah kami okay .

ji hyo : mana beg saya ? beg saya mana ?'

semua namja termasuk bts sayu mendengar rintihan ji hyo .

ji hyo : tolong saya cari ! nnti papa saya marah . * hampir menangis * duit saya ada kat beg . ! kunci rumah !

tanpa membuang masa semua naja di kelas mencari beg ji hyo .

all: mian ji hyo ! saya tak jumpa .

ji hyo : bu bu buku saya ! diary ! hanbin !!!!!

semua lelaki terkejut apa bila ji hyo menjerit nama namja . hanbin ?

jin : ji hyo ahh .. ini buku diary awak , dan kotak   .

ji hyo merampas buku dan kotak di tangan jin dengan kasar .

kemudian dia mengambil 3 pil yg ada di kotak itu . kemudian dia memerhati di sekeliling . bts memandang nya dengan penuh keliru .

ji hyo : mian ,saya nk pergi tandas. 

jhope : k k kenapa ji hyo pelik semacam .?

need vote and comment _-_

Be My Love Forever ·김남준·Kim namjoon ·Where stories live. Discover now