Benci

1K 64 9
                                    

aku bangun dari katil dengan rasa sungguh malas tahap plenet pluto. mencapai tuala yg disangkutkan di kerusi. macam takde tempat lain kan aku nk letak . wel . itu jelah tempat yg dekat untuk aku ambik tuala . bangun katil ,ambik tuala , dan menuju ke bilik mandi . lepas mandi sidai tuala kat luar . fuh . itujelah hidup aku bila pagi pagi. tapi . aku teringat dengan kata kata bts semalam . hmm ... hati ku bertukar kepada mood sedih . haih . stop lah ! aku rasa diaorg tak ikhlas kawan ngan aku. dh bosan dengan aku . aku sudah tahu benda ni akan berlaku . apa aku kesah ? dh biasa bukan ? tapi .... kenapa aku sedih ? :"(

done pov«

tok tok tok

jungki : nuna nunaa yah ~irronaaa ![betul ke eja ? ]

jihyo: Nuna dh bangun . jungki masuk aje la .

jungki : okay jungki masuk

jihyo:ye baby  nak apa ?

jungki : nuna nuna yah ~

jihyo :ye jungki . nk apa . nk nuna teman shopping . ?

jungki : alaa . nuna ni !nuna macam tau tau je . hehe. 

ji hyo :siapa tak kenal adik sendiri ,?dh pergi siap . nuna nk tukar baju . suh suh .

jungki : alaaa .. nk temannn. !! *lari *

ji hyo : yah song jung kiii !!!!!!!

skip dan sampai ke kur kur mall .

hyo : adik jum makan ! lapar nih. 

jungki : aigoo . baru masuk mall ni dh lapar ?

hyo : hik hik . kesian kan lah kakak mu ini.  ~

lalu mereka pun jalan ke restoran yg ada di mall . dan masuk ke dalam lalu memesan beberapa makanan . sedang mereka berbual bual . ji hyo nampak ada kelibat org yg dia kenali . dengan pantas ji hyo membawa jongki keluar daripada mall itu. 

jihyo : baby mari kita balik . palli !

jungki: aigoo ! kita tak sempat makan lagi . shopping pun belum. 

jihyo : kita pergi mall lain eh ?'

jungki : alaaaa. ..

ji hyo : jungki ah .. palli ''

jungki; okay fine . , ji hyo belanja okay .

ji hyo : okay i promise .

jungki : tunggu jap ., jungki nk pergi tandas .,

ji hyo: okay nuna tunggu dalam kereta okay .

jungki : okay .

pantas ji hyo keluar dari mall dan menuju ke tempat parking dalam . dimana kereta ferari hitam jungki diparkingkan.  saat itu dia mengeluh kekesalan .

ji hyo : kenapa kau ada kat sini ? huh .. aku baru nk lupakan kau ! 

?? : ji hyo ahh .. mianhe ...

jihyo pun memandang ke belakang dan melihat manusia yg memanggil nama nya dan makanan yg dibungkus kan di mall tadi terlepas dari tangan nya .

ji hyo : kwon ji young ...

gd : mianhe ji hyo .

ji hyo : k k kau nk apa ! belah lah kau setan ! bodo !

gd : mianhe ! saya mabuk waktu tu !!!

flashback =

say peace ! cawan kaca berisi wine anggur dilagakan besama sama sebelum minum .

gd : wuhuuu ! ini malam kita punya !!!!

hanbin: hahaha . dh la gd .. takpayah minum lagi kau dh teruk dah .

gd :*terhuyung hayang * haih kau ni rilek laaa ~~ adoii .

hanbin: hahah .. dh aku rasa nk lamar ji hyo jadi yeojachingu aku .

gd : apa ! song ji hyo ?! woii !! itu aku punya la ! *mabuk*

hanbin: huh . kau ni . abis sandara tu. ?

gd : arg lantak lah ! aku nk ji hyo ! aku nk body dia ! haahahahahahahahah!

lalu hanbin memegang koler gd dengan kasar .

hanbin:kalau kau sentuh ji hyo sikit pun . kau mati . !

gd : a a aku rasa kau mati dulu . kau tak ingat ke kau ada kanser ?,

hanbin meninggalkan gd dengan rasa membuak di dada .

hanbin pov :

aku cepat cepat melawat ji hyo di rumahnya .

ting tong ting tong !

hanbin  risau dan menekan loceng rumah ji hyo berkali kali . ting tong ting tong !! namun tiada respon . dia memandang pintu rumah ji hyo dan dia ternampak sapu tangan yg jatuh di depan pintuny . sapu tangan warna kuning . dia terkaku dan memanjat pintu pagar .

hanbin : kwon ji young !

itu sahaja perkataan yg di keluarkan dari mulut hanbin . pantas dia mencari ji hyo dan .. ketika itu dia nampak ji hyo memakai baju dan berselimut, dalam keadaan menangis.  , manakala gd sedang membuka baju nya .

hanbin : sial kau jantan !

maka mula lah adegan tumbuk menumbuk. dan akhirnya gd rebah . pantas hanbin ke arah ji hyo yg nangis memeluk lutut .

hanbin: song ji hyo . awak  okay ? dia ..

jihyo :tak dia tak sempat ... terima kasih !!! kalau awak tak ada , mesti saya jadi perempuan kotor !

lantas ji hyo memakai seluar nya yg telah ditarik oleh gd tadi.  dan menuju ke arah gd  . ji hyo memijak perut gd berkali kali. 

ji hyo: kau jangan harap nk dapat aku ! aku benci kau ! bodoh !

gd: arg sakit sakit !

skip //

kring kring .  telefon ji hyo berbunyi .dengan malasnya dia mengangkat .

ji hyo : hello ?'

pn kim: ji hyo ah , jung kook . masuk hospital ! palli datang sini . sob sob

ji hyo : hah ! baik lah .

sedar tak sedar air mata jihyo jatuh berlinangan . baru beberapa hari lepas dia dan hanbin menjalinkan ikatan kekasih . kini hanbin ada masalah .

sampai di hospital dia merempuh segala di hadapan nya . kerana tergesa gesa .

setelah diberi penjelasan . ji hyo mengetahui yg hanbin dibelasah dengan teruk oleh seseorg . dan dengan keaadaan nya yg sakit tenat disebab kan oleh kanser . nyawa nya bagai telir di hujung tanduk  

tanpa membuang masa . ji hyo pergi ke sesuatu tempat   .

jihyo : kwon ji young !!!

gd : hey betina kau datang !*mabuk*

jihyo:patut la kau mabuk !

gd : hek.  hey jum malam ni jum berseronok .

ji hyo : aku benci kau ! aku benci kau ! aku benci kau ! bodoh ! kenapa kau buat hanbin macam tu ! bodoh !

gd : kau tak sedar diri ke ? kau gikir hanbin tu nakkan kau ? hey perempuan! dia nk body kau je ! dia nk body kau macam aku nk body kau. 

ji hyo : apa salah aku weyh ! apasalah hanbin! mana sahabat aku dulu ?! mana kwon ji young yg dulu ?! *menolak nolak gd yg terhuyung hayang *

gd: shit !*menampar jihyo*

end flashback =

jihyo : aku takkan maafkan kau ! sebab kau hanbin mati!

gd:song ji hyo !

ji hyo pun memasukki mereka dan menumbuk stereng kereta berkali kali . akhirnya dia menangis sambil menutup mata nya dengan lengan nya .

comment ttg ff ni ? boleh ? takmaua sombong .. ~

keep vote !

Be My Love Forever ·김남준·Kim namjoon ·Where stories live. Discover now