j hope : Kenapa ji hyo pelik semacam ?
ji hyo pun pantas menuju ke rooftop . lalu duduk di sudut terpencil . dia membuka buku diary ny yg satu satunya tak hilang . dia menatap gambar namja yg disayangi nya .
ji hyo : hanbinn ahhh . *sob sob * A a akuuu .... a a akuu .... *geleng kepala*s s sayaaaa terseksaa kat siniii ! saya nk awak kembali ! kenapa awak tinggalkan saya ! saya sayang awakkkkkk!
dia mengusap gambar lama itu dan mencium berkali kali. tak hirau air mata yg melimpah ruah .
bts Situation .
ji hyo nangis sambil mencium cium gambar seorg namja . Timbul rasa sebak dan hiba . Tappi ? Lagipun hilang beg je ?knpa nk nangis bagai org gila ? gambar tu siapa ? Sampai cium ii lagi.
namun suasana hiba itu menjadi seram . kenapa ? sbab ji hyo tiba tiba ketawa mengilai tanpa henti. Bts yg asal nya sedih menjadi takut. persoalan demi persoalan keluar daripada hati mereka . apa kena dengan ji hyo . ?kemudian ji hyo berhenti ketawa dan kelihatan ji hyo sedang resah . didapati ji hyo mengambil beberapa pil dan menelannya .
jungkook : hyung .. macam ini la situasi haritu. Dia menangis lepas tu senyum . lepastu resah lepastu makan pil tu. pelik kan ?
nmjn : a ah. pelikk . hmmm lebih baik kita berdiam diri dahulu. kita tunggu apa yg seterusnya .
bts : *angguk*
ji hyo situation
hahahha bodoh la kau ji hyo !/diary kau tak hilangg !ubat kau pun ada ! apa kau nk risau ? hahahahahahahhahah ! beg boleh ganti laa ! shitt ! haahahahahahhaha
beberapa saat ....
huh ? apa kau cakap ji hyo ? apa kau cakap ?yaa ampunn. ji hyo sedarrr ! kau budak baikk !* tepuk pipi dan nangis * kau budak baik .... budak baikk ...
beberapa saat ...
ubat ! UBAT ! * mencari cari kotak * mana ? huh jumpa pun * mengeluh * Merah biru putih ...... * ambik ubat ikut warna .... * *menelan* huh .. baik aku balik ...
* menatap gambar hanbin* hanbin ahh. saranghaee ..
ji hyo pun meninggalkan rooftop manakala bts sudah pergi dahulu .
skipp //
cgu Kook : Good morning everyone .
semua :Good morning teacher .
cgu kook : okay duduk semua. harini kita ada murid baru ..
v: yeoja eh ?
all kecuali ji hyo : Yeoja !Yeoja!* sorak *
ji hyo : bosan dh dengan aku ?
all: alo lo lo ~ okok namja namja namjaa ! * bersorak *
cgu kook : shuuutttt up ! kita ada 2 org . sorang pertukaran kelas ~ sorang lagi budak baru dan dua dua namja okay .
ji hyo : YEAHHH !
all: yeahh~~~ * perli*
ji hyo : *jeling*
cgu kook : Do Kyungsoo dan Lee Minho .
Ji Hyo pov
sewaktu nama dyo di sebut ji hyo terjerit riang dan ria . Tapii ..... lee min ho .... membiat hati ji hyo retak seribu ..
done pov ..
cgu kook : kamu berdua perkenalkan diri .
dyo : Hai , Nama Saya Do kyungsoo . saya dari pertukaran kelas Holi ke holo. Saya harap kamu semua trima saya . * tunduk 90°**pandang ji hyoo *
All:okay ~~~
jihyo :* senyum plus blushing *
minho : Hai . Saya lee min ho. saya dari busan . harap terima saya dalam kelas ni . sula tunjuk ajar * tunduk 90°*
all : okay~
jihyo : * riang seperti biasa *,
cgu kook : Baiklah class ada soalan untuk mereka ?
jihyo : saya ada ! * angkat tangan *
cgu kook : Apa dia syang ?'
satu lagi semua cikgu memanggil ji hyo 'sayang' sebab hanya dia sorang sahaja perempuan dalam kelas holo .
jihyo : Takde apa apa . .. hhahahahahahhaha
cgu kook : ji hyo sayang tak lawak .
dyo : nakal hahhahaha
all holo : buuuuuuu~~~~~~~
cgu kook : dh dh ! baiklah. dyo dan minho kamu boleh duduk di belakang meja suga ,jihyo , dan jungkook .
jihyo : Waee ? situ kan ada ! huhu * takpuas hati minho dduk di belakang nya ,*
minho : awak ni .. biar lahhhh ..
jihyo :* senyum *
minho pov .
omaigud .. Ji hyo senyum kat aku ? ji hyo .. aku rindu gelak tawa kau . aku rindu kau . miann ... aku sayang kau ...
tttapi kenapa ? dia senyum ? pelik nya ?'
end pov.Tbc ~
vote n comment need .
YOU ARE READING
Be My Love Forever ·김남준·Kim namjoon ·
عشوائيHanya konflik antara persahabatan dan percintaan . Coverby;Bae_syaa start -15 March '16 End - '16