Selepas membasuh baju yg kotor akibat disimbah dengan pelbagai air. Ji hyo naik ke rooftop dan dduk di sudut yg sempit dan sunyi. Di situ dia menangis sambil memeluk lutut. Sudah jatuh ditimpa tangga. Selepas kejadian di pokok belakang sekolah. , datang pula malang di kantin .
ji hyo pov
SNSD , kau musuh aku selamanya . Kau tak kenal aku siapa . *smirk * siap kau !
*ketawa jahat*Tiba tiba ji hyo sedar . Dia menampar nampar pipi nya .
Ji hyo , jihyo ! Kawal diri kau ! Kau budak baik . ! Kawal.. fuhh kawall..
*kata nya sendiri. ***exo and snsd situation *
DyO: yoona sini kejap. Aku ada benda nk bgitau.
Yoona: okay sayang. Hehe
Dyo dan yoona pun pergi ke belakang bangunan..
Dyo.: hubungan kita sampai sini sahaja
Yoona: *kaku *
Dyo: mian yoona. Saya cintakan org lain*serius *
Yoona: kau?!! Permainkan hati aku?!
Dyo: mian
Yoona: siapa perempuan tu!!!! *marah sambil menumbuk dada dyo *
Dyo: kau takpayah tauu. *memaling ke arah lain dan sedaya upaya tidak memandang yoona *
Yoona: kenapa? Takut aku buat apa apa kat dia?! Alahai! Betina sundal mmg patut kena ngan aku!!!
Tangan dyo terangkat tapi tidak mampu untuk menampar yoona.
Yoona: apa?! Tampar laa !!
Dan tamparan higgap di muka yoona
Dyo: ini untuk jihyo *pergi *
Yoona menangis dan terduduk.
Yoona: so . Betina tu ji hyo. * flip hair *good hyo.. kau takkan hidup lama kat sekolah ni .
××bts situation ××
Jk: mana hyo? Tak sampai kelas lagi
Jm: a ah laa. Mana dia?
Jh: mybe dia ada hal kut
Namjoon: takkan kena buli ?
Namja: aah. Mmg hyo kena buli. Macam macam snsd buat kat dia. Kesian aku tengok.
Bts: apa ?!! Tapi kenapa!!?
Namja 2 : yg aku dengar sebab dia rapat ngan korang. Yg paling over sunny, yoona, tiffany ngan yuri.
Jimin :bodoh punya betina. Dia buat apa dekat hyo? *flip hair*
Namja: kat kantin tadi diaorg simbah mee sup, air sirap, sisa sisa air mop lepastu tepung .
Jk: melampau.!! *kemarahan jungkook sudah membuak buak. *
Namja 1 : lagi satu dekat pokok yg ada hantu tu. Dia kena tarik rambut lepas tu kena tampar. Kesian dia.
Namja 2 : tapikan belakang sekolah tadi. Dyo minta putus dekat yoona. Sebab dyo suka ji hyo. Dan lebih dashyat dyo tampar yoona. Haa.. ! Padan muka yoona.!
Suga: kesian ji hyo , nampak nya hidup dia tak senang.
Bts hanya berdiam diri dan bersimpati atas nasib ji hyo.
Knock knock . Bunyi pintu kelas diketuk oleh ji hyo yg membuat bts terdiam dari berbual. Dengan baju yg agak basak. Ji hyo masuk ke kelas tanpa berkata apa apa. Mata nya merah. Rambut agak serabai. Hampir semua di dalam kelas melihat ji hyo yg seorang sahaja yeoja dalam kelas holo dengan rasa kesian dn pilu . Ji hyo lantas dduk diantara jungkook dan suga.
Jk:ji hyo. Kau okay? Kenapa pucat semacam.?
Jh: huh? Ye ke pucat. *Mengambil cermin dripada suga. *
Suga: hey! Main ambik je!
Jh:mian. Emm... a a aku nk gi tandas jap. K bye *mengambil beg dan pergi ke rooftop*
××Ji hyo pov. ××
Jangan la kau datang sekarang. Kata ji hyo gelisah.
Ji hyo mengambil satu kotak yg ada di dalam beg nya. Dan menelan pil satu per satu.
Ji hyo mengambil nafas berat dan memegang dada nya. Nafas tercungap cungap [?] Dan air mata mengalir. Selepas rasa sihat sedikit dia terus balik ke kelas dengan baju basah kerana peluh.
Sampai di kelas --
Tbc ~
YOU ARE READING
Be My Love Forever ·김남준·Kim namjoon ·
De TodoHanya konflik antara persahabatan dan percintaan . Coverby;Bae_syaa start -15 March '16 End - '16