kawan .

934 65 1
                                    

selepas date di rooftop , mereka berdua kembali ke kelas masing masing . dan cikgu kook dah sampai   . ji hyo mengetuk pintu dengan rasa takut dan bersalah .

tok tok tok .

cg kook : ha !song ji hyo . kenapa lambat masuk kelas  ?

hyo: mianhe cikgu , saya pergi tandas tadi . harini ramai pulak org .

cg kook : banyak alasan kamu . kamu bernasib baik sebab mood saya baik . dh kamu boleh duduk .

hyo :gomawo cikgu ^^

ji hyo pun duduk di tempat duduk nya . namun dia menyedari jungkook tiada di sebelahnya . dan dia pun menanyakan soalan kepada suga yg ada di sebelh kana nya .

hyo:suga shi . mana monyet sebelah ni ?'

suga : dia pergi tandas kut . alaa . hyo tapayah risau lagipun dia dh besar

hyo : whatever

>>»»>»>»>»>»

hyo:yeah dh balik ! yahoo ! cuti 2 minggu !

jimin : hyo jum tinggal kat dorm xoxo . kehk .

hyo : jap . korang tinggal dengan exo ?'

serta merta enam tapak tangan hinggap di kepala jimin .

rapm :kau bagitau kenapa badigol .

jimin :tak sengaja , !

hyo :guys ? sis kat sni tak faham .

jhope : okay macamni . kita org satu dorm .
hyo :bukan ke korang musuh ? *keliru *

rapm: yup . mmg tapi .. tapi itu kat sekolah je ... kahkahk

hyo : apeni ?!sampai hati tipu hyo *sobsobsob*

bts:-_- wadehel hyo nangis .

hyo : huwaa ! saya di tipuuuuu!!*act*

suga :wadehel . dh dh . kau takyah bajet nangis . aku siku japgi  .

hyo :guys , please explain to me .

namjoon: what ?-_-

hyo :i know my speaking is broken.  can you try understand what i say tadi .

namjoon : makin dibiar speaking , makin kuat merepek . dh dh . nnti kau gi la dorm kami.  nnti kitaorg sama sama explain .

lalu ji hyo terfikir tentang relay dia dan dyo . maksud nya dyo tinggal kat dorm bts . wah , menarik . boleh rapatkan silaturahim katanya .

hyo :okay aku datang . tapi alamat wasap aku . nnti  tak pasal pasal ji hyo sesat . kesian kita . takde siapa kawan ngan korang ^^

jin: sesat pun sesat laa , tak kesah . hahaha

kemudian bts pun ketawa. 

ji hyo tersentak

suga : ji hyo ji hyo , takde siapa kesah.  ada pun jiran kau.  hahahahahahah . hadui kau buat lawak laaa !

jimin : aduiai . ji hyo ji hyo . , kau ni . tak lawak boleh jadi lawak . dengan mekap tebal kau . aish . dekah hahahahahaha

hyo : *sedih *hm okay lah .

jin : ala la la . jangan la marah .

hyo : takpe , aku faham .  siapa lah aku.  setakat perempuan muka hodoh , nerd , taksedar diri . lapipun kalau aku mati senyap senyap pun takde siapa tau sebab tak de siapa kesah .

jin :alah . kau ni hal kecik nk besar besarkan .

bts : ntah kau ni . sikit skit merajuk .

ji hyo pun tersentak apabila bts membela jin . dan bukannya nk marah jin bila jin cakap yg bukan bukan . pantas ji hyo mengelap air mata nya dan pergi dari situ . dan balik  . dia sudah menjangka bahawa tiada siapa akan bertahan jika berkawan dengan nya .

bts situation .

jungkook : weyh . aku rasa dia tak anggap kita gurau . aku rasa dia merajuk la. 

suga: ala kau ni . takkan la kita nk mintak maaf . jatuh reputasi kita sebagai kingka sekolah

jin : ish kau ni suga . takbaik laa . ala jungkook kau takpayah la risau . lagipun hyo tu merajuk tak lama . aku yakin .

jk : okay la.  tapi ..

jin .: takde tapi tapi . aku kata jangan risau jangan risau

8888888

thank keada Syazwani_Jhope sebab buatkan poster yg cantik   . thank again

tbc
<

Be My Love Forever ·김남준·Kim namjoon ·Where stories live. Discover now