"... le-a asezat anumite vremuri [...] , ca ei sa caute pe Dumnezeu, si sa se sileasca sa-l gaseasca bajbaind " Faptele Apostolilor 17 : 27
In multe state din lume, sinuciderea este una din cauzele principale ale decesului in randul tinerilor. Cu toate ca societatea umana are parte de mai multa prosperitate si de mai multe bunuri materiale ca oricand,pentru multi viata pare total lipsita de sens. Nu e nici o coincidenta faptul ca o asemenea atitudine apare pe fondul unei societati care a pierdut legatura cu Dumnezeu ! Fara Dumnezeu, si fara o viata dincolo de moarte, ce sens mai are existenta?
Tot ce face Dumnezeu are un scop. Spre deosebire de el, noi oamenii ne irosim de multe ori timpul si energia fara sa ajungem nicaieri. Pavel spune ca scopul pentru care ne-a creat Dumnezeu este sa il cautam, sa il gasim si sa intram intr-o relatie cu el. Dintre toate creaturile de pe pamant, doar noi am fost inzestrati cu abilitatea de a-l cunoaste pe Dumnezeu si de a experimenta bucuria imensa de a-i sluji. Aceasta idee nu se regaseste doar in scriptura. In versetul 28, Pavel citeaza doi poeti pagani care par sa fie si ei constienti de acest lucru. Insa numai Biblia ne spune de ce e asa.
Multi oameni au incercat sa gaseasca imprejurimile in lucrurile materiale, pentru a descoperi in cele din urma ca, pe masura ce au mult isi doresc si mai mult. Iar acest lucru nu ar trebuii sa ne surprinda ! Daca am fost creati sa fim umpluti sau impliniti doar de Dumnezeu, cum ar putea altcineva sa umple golul in forma de Dumnezeu din noi? Nimic nu poate fi atat de maret si implinitor cum este Dumnezeu! Dupa cum spunea Augustin, "Dumnezeu ne-a creat pentru sine, iar sufletele noastre sunt neodihnite pana cand gasesc odihna in el."
Marele compozitor Isaac Watts, a scris: "Religia nu a fost conceputa pentru a ne diminua placerile" - si avea dreptate. Iata ce a spunea Iisus: "Eu am venit ca oile sa aiba viata, si s-o aiba in belsug." La fel, "viata vesnica este aceasta: sa te cunoasca pe tine, singurul Dumnezeu adevarat si pe Iisus Hristos, pe care l-ai trimis tu."