Exista Dumnezeu?

1.8K 64 614
                                    

"...In toate privintele va gasesc foarte religiosi" Puteti sa gasiti in Biblie. -Faptele Apostolilor 17:22.

Ai spus vreodata ceva jenant(poate in clasa,la scoala),ceva care sa-i fi facut pe cei din jur sa rada? Un autor remarca o data ca cea mai sigura metoda de a te face de ras in fata colegilor (de scoala sau facultate) este sa spui ca orice societate primitiva sau dezvoltata,este cumva constienta de existenta lui Dumnezeu(sau a unor dumnezei),iar apoi sa insisti chiar prin a spune ca cea mai probabila explicatie este faptul ca Dumnezeu chiar exista! Indiferent ca lucrurile stau asa sau nu,adevarul e ca nu s-a descoperit inca nici o societate care sa nu aiba unul sau mai multi zei la care sa se inchine. Multi oameni pretind ca sunt atei,dar nu exista de fapt o societate atee.

Grecii antici se inchinau mai multor zei si le construiau altare aproape la fiecare colt de strada. Dar aveau si intelepciunea de a recunoaste ca nu stiau totul despre zei; asa ca, undeva in Atena,grecii primului veac au inaltat si un altar inchinat "unui dumnezeu necunoscut", asigurandu-se astfel ca nu lasa pe dinafara nici un zeu si nu supara pe nimeni.

In zilele noastre exista o fascinatie crescanda fata de spiritualitate,chiar si printre cei care nu freventeaza o biserica traditionala. La fel a si altarele de la coltul strazilor din Grecia antica,aceasta fascinatie confirma setea omului dupa Dumnezeu. Stim ca viata este mai mult decat ce putem vedea sau simti;in adancul fiintei noastre,stim ca suntem mai mult decat simple animale. Un mare ganditor crestin,pe nume Augustin, a exprimat ideea aceasta in felul urmator: "Dumnezeu ne-a creat pentru sine,iar sufletele noastre sunt neodihnite pana cand gasesc odihna in el."

Poti fi ridiculizat la scoala sau la facultate; poti iesi din clasa in rasetele zgomotoase ale colegilor. Totusi,acel sentiment si chiar convingere profunda privind existenta lui Dumnezeu este in sufletul tau pentru ca Dumnezeu insusi le-a pus acolo. Biblia spune ca Dumnezeu "a pus vesnicia in inimile noastre." Hai sa parcurgem impreuna cuvintele Sfantului Apostol Pavel. Ele nu vor ajuta sa intelegem adevarul,despre care Iisus a spus,"veti cunoaste adevarul,si adevarul va va face liberi."

Cititi Biblia daca aveti,nu o lasati plina de praf pe raft. Pe data viitoare.

Credinta in Dumnezeu.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum