Va exista o judecata?

132 10 0
                                    

"...a randuit o zi , in care va judeca lumea dupa dreptate, prin Omul, pe care l-a randuit pentru aceasta" Fapte 17:31

Cand oamenii se gandesc la Dumnezeu, multi au in minte imaginea unui domn in varsta, a unui om de treaba, care probabil nu s-ar enerva niciodata pe nimeni. Adevarul este mai rau, dar si mai bun in acelasi timp !

Este mai bun, deoarece dragostea lui Dumnezeu este mai mare decat ne-am inchipui - atat de mare incat l-a facut Dumnezeu sa-si trimita fiul, pe Iisus, ca sa moara in locul nostru : "atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul lui fiu, pentru ca oricine crede in el, sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica."

Insa este si mai rau deoarece sfintenia lui Dumnezeu este atat de mare incat pentru satisfacerea acestei sfintenii Dumnezeuba trebuit sa isi trimita fiul in lume. Permite-mi sa explic mai pe larg acest lucru.

Desi ne ferim sa spunem ca suntem desavarsiti, tendinta este sa nu prea credem ca defectele noastre conteaza asa de mult. Insa Biblia spune ca pacatele noastre sunt atat de grave incat ele impun judecata aspra a lui Dumnezeu : "Mania lui Dumnezeu se descopera din cer impotriva oricarei necinstiri a lui Dumnezeu si impotriva oricarei nelegiuiri a oamenilor." Pacatul este un lucru atat de grav incat provoaca mania dumnezeiasca, indignarea sfinteniei sale. Iar locul in care mania lui Dumnezeu se manifesta in modul cel mai dureros - si pentru totdeauna - este iadul.

Multi oameni sunt surprinsi sa descopere cat de des a facut Iisus referire la iad. Majoritatea imaginilor despre iad in viziunea populara- un loc de chin, "plansul si scrâşnirea dintilor," "intunericul de afara" - provin de la Iisus. El, mantuitorul, stia ca trebuie sa ne avertizeze in legatura cu gravitatea pacatului, asa ca imaginile la care apeleaza sunt inspaimantatoare.

De fapt, Iisus ne-a spus ca el insusi va fi Judecatorul. In final, de el va depinde cine merge in rai si cine mrege in iad. Judecata este un lucru de temut deoarece iadul e ceva real, iar noi suntem cu totii niste pacatosi. Din fericire, si raiul este ceva real, iarviertarea ne sta la dispozitie prin moartea lui Iisus Hristos. Iisus a spus: "acesta este sangele meu, sangele legamantului celui nou, care se varsa pentru multi, spre iertarea pacatelor."

Credinta in Dumnezeu.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum