Oscar Green 20 eylül 2016 tarihinde uyandığında daha önce hiç görmediği
bir yerdeydi burası çok lüks aynı zamanda çok pahalı bir yere benziyordu buraya ne zaman ve nasıl geldiği hakkında bir fikri yoktu çok düşünsede hatırlayamadı kıyafetleri yerine üstünde şort ve bir tişört yatağının yanında bulunan mini barın sandalyesinin üstünde de bir takım elbise vardı yataktan kalkıp odanın içinde gezindi cama geldiğinde şaşkınlığı yüzüne yansımıştı,oldukça yüksek bir binadaydı ve gördüğü şehir manzarası hiç tanıdık gelmiyordu hemen cep telefonu ve cüzdanını aradı ama odada yoktu neler olduğunu öğrenmeye kararlıydı sandalyedeki takım elbiseyi giyip odadan çıktı.Buranın bir otel olduğuna artık emindi uzun bir koridorda birden çok kapı vardı,asansöre bindiğinde kendisinin 37.katta olduğunu fark etti,zemin kata indiğinde resepsiyon karşısındaydı,resepsiyondaki genç kadın konuşmaya başladı.
-Günaydın bay Green geceniz nasıl geçti ?
Oscar Green şaşırmıştı kendisi üniversite 3.sınıf öğrencisiydi ve maddi durumu iyi olmasına rağmen bu otele yetecek kadar fazla değildi.Oscar genç kadına ne olup bittiğini soracaktı ama en doğru yolun polis departmanına gidip her şeyi anlatıp evine dönmek olduğunu düşündü.
-Günaydın gecem iyi geçti teşekkürler.
-Bay Polo bugün tekrar yanınıza uğrayacağını size iletmemi istedi.
Oscar bir kez daha şaşırdı,Bay Polo da kimdi ? Oscar hala polis departmanına gitmekte kararlıydı ve Polo soyadlı kişiyi tanıyormuş gibi davranmayı düşündü.
-Ah evet bay Polo. Deyip genç kadına gülümsedi.
-Bugünkü planınız ne bay Green ? size bir taksi çağırmamızı ister misiniz ?
-Aslında en yakın polis departmanının yerini bana söyleyebilirsiniz birkaç küçük işim var.
-Ah tabi bay Green bir taksi çağırıp en yakın polis departmanına sizi götürmesini söyleyeceğim.
-Teşekkürler bayan ...
-Veronica bay Green,Veronica Parker.
-Teşekkürler bayan Parker.
biraz sonra otelin önüne bir taksi geldi bu Oscar'ın taksisiydi,taksiye doğru ilerlerken taksinin kapısına "New York Taxi" yazıdığını gördü.
içinden New York mu ? ama ben Chicago'da yaşıyorum derken şaşkınlığı yüzüne yansımıştı.
-Geldik Bay Green.
Green yaklaşık 20 dakikalık bir yolculuğun ardından NYPD'nin (New York Police Department) önünde indi.
-sizi bekleyeyim mi bay Green ?
-hayır gerek yok teşekkürler.
Taksici uzaklaştığında Oscar departmana yönelirken bir el onu omuzundan yakaladı.Oscar heyecanlanmıştı arkasını döndüğünde üstünde çok şık bir takım elbise olan ama hiç tanımadığı genç bir adamla karşılaştı.
-Oscar burada ne arıyorsun ?
Oscar bu sefer numara yapmamaya karar verdi.
-Siz kimsiniz ?
-Siz kimsiniz mi ? dostun Aaron'ı hatırlamadın mı ?
-Sizi tanımıyorum aslında bu şehirde ne aradığımı buraya nasıl geldiğimi bile bilmiyorum.
-Nasıl yani son 2 gündür yaptığımız onca eğlenceli şeyleri hatırlamıyor musun ? sen benim hayatımı kurtardın sana borçluyum seni otele yerleştirdim.
Oscar'ın aklında bu sefer çok fazla soru vardı ama bu adam onu otele ziyarete gelecek olan bay Polo olmalıydı.
-Siz Aaron Polo musunuz yoksa ?
-Evet dostum hatırladın demek.
-Ne yazıkki hatırlamadım oteldeki bayan uğrayacağınızı söylemişti,bakın bayım buraya nasıl geldiğimi bilmiyorum ama sanırım ödeşmişiz ve ben departmana gidip kayıp olduğumu belirtip ailemin yanına dönmek istiyorum.
-Ah sakın böyle bir saçmalık yapma kanındaki o maddeden sonra aranma listesinde adının olması çok muhtemel.
-Kanımdaki madde mi ? sen neden bahsediyorsun ?
-Dün seni laboratuvarıma götürdüğümde bazı testler yaptım ve bu güne kadar hiç görmediğim bir extacy türüne rastladım bu seni hatta alan çoğu kişiyi öldürebilir ama bünyen çok sağlammış,bu madde araştırmalarıma göre etkisi çok uzun süren bir madde hafıza kaybı da yan etkisi olmalı.
-Tanrım nasıl bir belaya bulaştım ben böyle ?
-Hadi otele gidelim her şeyi ayrıntılı bir şekilde anlatabilirim sana.
Oscar bu adama güvenmişti biraz sonra sokağın köşesinden siyah bir Bentley çıktı ve Aaron konuştu.
-Hadi Oscar biraz konuşalım.Evet arkadaşlar ikinci bölüm yarın gelecek bu bölüm kısa olsada ikinci bölüm gayet uzun okuduğunuz için teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amnezi
Mystery / ThrillerOscar Green bir otel odasında,daha önce hiç gelmediği bir şehirde uyanmıştır. Ne olduğu hakkında hiçbir fikri yoktur ama hayatını kurtardığı Aaron Polo adında ünlü bir kimyacı onun hafızasını kaybettiği zamanlarda neler yaptığını ve bu şehire nasıl...