Tarih 20 Eylül 2016 akşamını gösterirken Grand New York otelin önünde siyah lüks Bentley marka araba belirdi içinden inenler Oscar ve Aaron'du otele girdiklerinde Veronica Parken her zamanki güler yüzüyle "hoş geldiniz Bay Polo ve Bay Green " dedi.Aaron gülerek kafasını salladı ve asansöre yöneldi,biraz sonra Oscar için tuttuğu odaya geldiler.Aaron mini bardan bir bira aldı be kanepeye oturdu,Oscar ise sadece su aldı ve minibarın sandalyesine oturdu.
-Evet Bay Polo,en başından neler olduğunu anlatırsanız minnettar kalırım.
-Ah evet,2 gün önce laboratuvarımdan çıkmıştım biraz hava almak için yürümeye başladım iki sokak ötede birkaç serseri beni gasp etmeye kalkıştı,tanındık bir kimyacı böyle tek başına gezmek gibi basit hatalar yapabiliyor ama ben bazen yalnız takılmayı severim,evet sanırsam 3 kişilerdi biri bıçak çıkarıp cüzdanımı istedi bende başka şansımın olmadığını anlayınca cüzdanı verecekken büyük bir sesle adamın kafasında bir şey patladı galiba şarap şişesiydi bunu sen atmıştın...
-Dur bir dakika ben bir adamın kafasında şarap şisesi mi patlattım ?
-Evet aynen öyle oldu adam yere yığıldı diğerleri senin üstüne koştu sen de cepinden 9mm lik çıkardın..
-Ne birde silahım mı vardı ?
Oscar endişeliydi üstünde bir silah vardı fakat işin kötüsü o silahı odada bulamamıştı.
-Evet bunları hatırlamaman çok kötü adamlar elindekini görünce durdular sen de gitmeleri için izin verdin,sonrasında bana iyi olup olmadığımı sordun sana teşekkür etmek için bir şey ısmarlamak istediğimi duyunca önce kabul etmesende sonra Seven Club'a gidebileceğimizi oranın armutlu vodkasının çok hoşuna gittiğini söyledin,cluba gittikten sonra Alfred adında bi adamla beni tanıştırdın sonra adamla bir şeyler konuştun ve senle armutlu vodka içtik biraz eğlendikten sonra seni otele getirdim ertesi gün seni laboratuvarıma götürdüm hareketlerin biraz endişeliydi zor da olsa seni tahlil yapmaya ikna ettim ve kanındaki maddeye rastladım oradan seni otele gönderdim ve sonra ilk kez bugün tekrar karşılaştık.
-Senle sohbet ederken bir şeylerden bahsettim mi peki ?
-Hayır uzun süre Chicago Bulls'dan bahsettin ve birde Alfred'le o gün çok fazla armutlu vodka içtiğini belirttin.
-Seven Club'a uğrayıp Alfred ile konuşsam iyi olacak tabi hala oradaysa,bu arada adamın tipini hatırlıyor musun ?
-Ah evet,tabikide.Zaten biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı hadi gidelim.
Odaya gelmelerinden 15 dakika sonra tekrar çıkmışlardı,Siyah Bentley'e binip 15 dakika sonra Seven Club'a vardılar.İçeri girdikleri gayet renkli ve şık bir mekandaydılar Aaron,Alfred'i aradı ama göremedi.Aaron ve Oscar köşede bir masaya geçtiler.
-Hey Oscar birer armutlu vodka alalım mı ?
-Bu kadar çok konusu geçtiğine göre almamak olmaz. Oscar bu lafı söyledikten sonra biraz tebessüm edebilmişti.
Biraz sonra vodkaları geldiğinde arkadan bir el Oscar'ın omuzuna dokundu.
-Hey Oscar seni tekrar burada görmek ne güzel Seattle'a ne zaman gideceksin ?
Oscar çok şaşırmıştı bu Alfred olmalıydı ama Seattle nereden çıkmıştı ?
-Seattle mı ? nasıl yani daha önce oraya hiç gitmedim ki ben.
-Evet dostum bana da öyle demiştin ama birkaç güne yanına Eva'yı da alıp oraya yerleşmeyi planladığını söylemiştin.
-Eva mı ? o da kim ?
-Oscar benimle dalga mı geçiyorsun sevgilini nasıl hatırlamazsın ?
Oscar hatırlamadığı zamanlarda birçok şey yapmıştı bu belliydi ve buna Eva adlı bir kız arkadaşta dahil olmuştu.
-Aslında bakarsan bir çeşit hafıza kaybı yaşıyorum dostum neler olduğu hakkında bir bilgim yok belki bana nasıl tanıştığımızı ve konuştuklarımızı anlatabilirsin ha ?
Alfred masadaki sandalyeyi çekip oturdu yüzünde anlamsız bir ifade vardı.
-Sen şaka yapmıyorsun değil mi ?
-Hayır çok ciddiyim gerçekten hiç birşey hatırlamıyorum.
Alfredin yüzündeki ifade daha da belirginleşmişti.Soğuk bir sesle konuşmaya başladı.
-17 Eylül akşamı buraya geldin seni ilk orada gördüm yanında Eva'da vardı,arkadaşlarımla Chicago Bulls'un maçından konuşurken yan masadan konuya dahil oldun uzun ve keyifli bir sohbet ettik sonra sana armutlu vodka önerdim o akşam çok fena dağıtmıştın,sonra Eva ile beraber çıktınız.18 eylülde yanında oturan arkadaşınla bir daha geldiniz bana girişte Eva ile Seattle'a taşınmayı planladığınızı söyledin bende seni tebrik ettim,o konuşmadan sonra ilk kez şuan karşılaştık.
Oscar'ın Aaron'dan aldığı bilgiler ile Alfred'den aldığı bilgiler tutuyordu 17 eylül akşamı Eva adlı bir kızla cluba gelmişler Alfredle tanışmışlar sonra çıkmışlardı,ertesi gün Oscar sokakta Aaron'ı kurtarmış ve tekrar cluba gelmişlerdi.
-Hey dostum çok teşekkür ederim,sana son bir sorum olacak Eva'ya nasıl ulaşabilirim ? Sana herhangi bir bilgi söylemiş olabilir miyim ?
-Hayır hiç birşey söylemedin dostum ama Eva çıkmadan önce şu karşıdaki sarışın barmen kızla konuştu.
-Bu iyi belki ondan bir şey öğrenebilirim teşekkürler Alfred,bana yardımcı oldun.
Oscar ve Aaron masadan kalkmışlardı,Alfred arkalarından bağırarak ekledi "Şans seninle olsun Oscar ! "
Oscar sarışın barmen kızın yanına gittiğinde barmen kız Oscar'a birkaç saniye baktıktan sonra şaşırmış bir ses tonuyla "Oscar sen Eva ile otobüs garında buluşmayacak mıydın burada ne işin var ?" dedi.
Oscar anlam veremese de belliki Seattle'a bugün gideceklerdi.
-Ne bu akşam mı ?
-Evet yaklaşık yarım saat sonra otobüs kalkacak, unuttuğunu Eva'ya söylersen sana çok kızacaktır.
Oscar hızlıca clubtan çıktı arkasından Aaron geldi.
-Hadi Oscar arabaya bin yetişebiliriz.
İkisi siyah Bentley'e atlayıp New York Otobüs Garı'na yaklaşık 20 dakikada vardılar.
-Eva'yı nasıl tanıyacaksın ?
-Onun beni tanımasını bekleyeceğim,10 dakika var hızlıca Seattle'a giden otobüslerin önünden geçeceğim.
Oscar hızlı adımlarda Seattle otobüslerinin olduğu bölüme gitti sadece 5 otobüs Seattle'a gidecekti ve 2 tanesi 10 dakika sonra kalkacaktı Oscar'a seslenen biri olmadı,Oscar otobüslerden birine girdi içerisi doluydu ama kimse ona seslenmedi,diğer otobüse bindiğinde orası da doluydu ama yine ona seslenen olmamıştı,Oscar ikinci otobüsten indiğinde Aaron ona bişey bulup bulmadığını sordu,Oscar başını iki yana salladı.
-Belkide benden haber alamayınca vazgeçmiştir.
-Belkide dostum.Bunu bilemeyiz.
Oscar garın çıkışına yönelirken arkadan bir kadın sesi duydu.
-Oscar seni aşağılık 2 gündür nerelerdeydin !
Oscar arkasını döndüğünde kızıl güzel bir kadınla karşılaştı,kadına ne olup bittiğini anlatacaktı ama önce kadın sakinleşmeliydi.
-Sen Eva olmalısın,benimle gel konuşmamız lazım.
-Olmalısın mı ? sen ne diyorsun be ! otobüs birazdan kalkacak sen gelmesen bile ben gideceğim !
-Eva lütfen sadece konuşalım bir sonraki otobüse biletini alırım ama sadece kısa bir konuşmaya ihtiyacım var.
Kadının kızgın hali bi anda gitmişti onun yerine şaşkın bir hal almıştı.
-Sen beni hatırlamıyorsun.
-Evet sorun da bu hafıza kaybı yaşıyorum lütfen biraz konuşalım.
Eva'nın şaşkınlığı bu sefer üzüntüye dönmüştü,sesi titreyerek konuşmaya başlamıştı.
-Tamam bir sonraki otobüs 2 saat sonra,konuşalım.
Oscar,Aarona mahçup bir bakış attı bu bakışla demek istediğini Aaron hemen anlayıp bir sonraki otobüs için bilet almaya gitti.
Oscar ve Eva garın karşısındaki parka gidip banka oturdular.
-Şimdi bana seninle nasıl tanıştığımızı ve sana kendi hakkımda verdiğim bilgileri ayrıntıyla anlatmanı istiyorum bunu yaparak bana büyük bir iyilik yapmış olacaksın.
Eva biraz durgunluktan sonra anlatmaya başladı.
-Seninle daha yeni tanıştık neredeyse 4 gün oluyor ama sanki benim bir parçam gibi oldun,4 gün önce yani 16 eylülde benimle plaj partisinde tanıştın,arkadaşlarıma takılırken sen geldin ve Klara'ya selam verip bizimle tanışıp sohbete sende katıldın uzun bi sohbetten sonra herkes dağılmış ve biz hala plajdaydık bir süre sonra benimle konuşmak istediğini söyleyip boş bir şezlonga oturduk benden çok hoşlandığını ve tanışmak istediğini söyledin ben kararsızdım seni tanımıyordum ama sohbet ederken açıkcası beni etkilemiştin o gece seninle -Eva konuşurken gözleri dolmuştu-tanıştık,sana Seattle'a taşınacağımı söylediğimde sende benimle gelmek istedin, açıkcası yeni tanıştığım biriyle böyle bi karar almak anlamsızdı ama düşüneceğimi söyledim biraz sonra numaramı aldın ertesi gün seninle sabah Central Park'ta buluşup biraz dolaştık akşamda Seven Club'a gittik...
Oscar Eva'nın sözünü kesti ve "clupta olanları biliyorum,clubtan sonra ne yaptık peki dedi" dedi.
-Benim evime geçtik,eşyalarımı toplamama yardım ettin sonra biraz film izledik,o gece bende kaldın sabah uyandığımda gitmiştin ve senden daha haber alamadım.
Artık Oscar'ın aklında çok soru vardı Klara kimdi,bu geriye yönelik araştırmaları daha ne kadar sürecekti,hafıza kaybı 4 gün öncesine dayanan bir hafıza kaybıydı belki de daha öncesine gidebilirdi ve en önemlisi de ailesini aramamıştı aramayı düşündü ama ne tür bir belaya bulaştığını öğrenmeden bunu yapmayı düşünmüyordu.
-Sana bunları yaşattığım için üzgünüm -biraz sustuktan sonra Oscar devam etti-ayrıca sana son bir sorum olacak ; Klara'yı nerede bulabilirim ?3.Bölüm hazır,ilk 2 bölümde konuşmalar çok uzundu bidahaki bölümde aksiyon yavaştan başlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amnezi
Mystery / ThrillerOscar Green bir otel odasında,daha önce hiç gelmediği bir şehirde uyanmıştır. Ne olduğu hakkında hiçbir fikri yoktur ama hayatını kurtardığı Aaron Polo adında ünlü bir kimyacı onun hafızasını kaybettiği zamanlarda neler yaptığını ve bu şehire nasıl...