Başlangıç

1.6K 2 1
                                    

Siyah Cadillac Jody'nin meth laboratuvarının önüne geldiğinde henüz öğle vakti olmamıştı,Cadillac laboratuvarın garajına girerken Klara sürekli camdan dışarı bakıyor ve hiç konuşmuyordu,arada sırada Jody ona küfür ve tehtidler savururuyordu ama Klara'nın kafası cevap veremeyecek kadar doluydu.
Araba garaja girdiğinde Jody arabadan indi ve Klaranın yanındaki kapıyı bir koruma açıp Klara'yı dışarı çıkararak Jody'nin peşinden laboratuvarın olduğu alt kata indiler.
Jody ellerini göğsünde birleştirdikten sonra bir baş hareketi ile koruması Klara'yı ortada duran sandalyeye oturttu ve kalın bir kablo ile Klara'yı bağladı.Jody adamlarına odadan çıkmasını söyledi ve bir sandalye alarak    Klara'nın tam karşısına oturdu,biraz Klara'yı süzdükten sonra gözündeki bandajı çıkardı biraz sustuktan sonra konuşmaya başladı.
-Bu nedir biliyor musun Klara Rose ?
Klara konuşmadan sadece içi boş olan göz yuvasına bakıyordu.Klara konuşmayınca Jody tekrar konuşmaya başladı.
-Bu senin çekeceğin acıların tablosu Klara,bu bir başlangıç.
Jody bir hışımla sandalyeden kalktı ve sandalyeyi yan tarafa fırlattı, bağırmaya başlamıştı.
-Bu senin öldüğünün işaretidir Bayan Rose !
Klara hala konuşmuyordu ama içten içe korkmaya başlamıştı.
Jody laboratuvarın köşesinde duran masayı Klara'nın yanına çekti,masanın üstünde bir çok farklı alet vardı.
Jody masadan bir karga burun aldı ve Klara'nın tırnağına tutturdu,Klara'nın gözlerine bakıp gülerken karga burunu yavaşça çekmeye başladı.
Klara büyük bir acı çekmişti ne kadar bağırmamaya çalışsada bir süre sonra dayanamamış ve tüm gücüyle bağırmaya başladı,tırnağı karga burun ile etinden tamamen ayrılmıştı.Jody gülerek karga burunu tekrar masaya bıraktı ve onun yerine saf alkol alarak tırnağı çektiği parmağa döktü,Klara parmağında şiddetli bir yanma hissetti,kısa bir süre bağırdıktan sonra derin nefes almaya çalıştı ama alkolün kokusu bu seferde ciğerlerine dolmuştu,nefes almakta zorlanmaya başlamıştı.
Jody alkolü bırakıp eline bir tornavida aldı,tornavidanın arkasıyla Klara'nın kalın çerçeveli gözlüğüne vurdu,gözlüğün sağ camı kırılmış bazı küçük parçalar Klara'nın göz kapağına gelmişti,kaşı ise kanamaya başlamıştı.Klara daha fazla dayanamayarak bağırmaya başladı.
-Yeter artık öldüreceksen öldür artık beni !
-O kadar kolay değil Bayan Rose,daha önünde yaşayacağın acılı bir hayatın olacak!
Jody tornavidanın ucunu Klara'nın sol gözüne yaklaştırdı,tornavida gözüne oldukça yakınken içeri Klara'yı arabadan indiren koruma girdi.
-Bay Lemark, diğer laboratuvardaki çalışanlardan bir sesli mesaj geldi,silahlı birkaç kişi 13 torba metamfetamini çalmışlar,2 korumanızda öldürülmüş.
Jody konuşan korumaya sinirli bir halde bakıp ayağa kalktı,elindeki tornavidayı Klara'nın bacağına sapladı.Klara bağırırken Jody laboratuvardan çıkmıştı bile.
Klaranın sağ bacağında yaklaşık 5 santim derinlikte bir tornavida vardı ve çok fazla acı çektiriyordu.Klara daha fazla dayanamadı ve gözlerinden birkaç damla yaş aktı,kaşından akan kan yanaklarında kurumuştu.
Buradan kurtulmalıydı yoksa Jody geri dönünce çok daha kötü acılar çekecekti.
Biraz hareket etmeye çalıştı ama çok sıkı bağlanmıştı,tişörtünde asılı kalan camı kırılmış gözlüğü derin ve hızlı nefesler alarak elinin hızasına düşürdü,sol eliyle gözlüğü biraz zorlansada almıştı,gözlüğün sağlam camını kırarak bağlandığı kabloları kesmeyi düşünüyordu.
camı sol eli ile bacağına sertçe bastırarak kırdı ama kırılan bir parça eline girmiş ve kanamaya yol açmıştı,bir yandan da tornavida saplanmış olan bacağından kan sızmaya başlamıştı.
Klara bir parça camı alıp sol elinin etrafındaki kabloları kesmeye başladı,çok geçmeden sol kolunu tamamen kablolardan kurtarmıştı,baş ucundaki masaya zor da olsa uzanarak bir bisturi aldı ve kabloları hızlıca kesmeye başladı,sağ kolunu ve göğüsünü kurtarınca kablolar iyice gevşemiş ve yere düşmüştü.
Klara yavaşça ayağa kalktı ama bacağını bükünce tornavida saplanmış olab sağ ayağı daha da acımaya başlamıştı,sol ayağı üzerinde sekerek laboratuvardaki dondurucudan bir buz aldı ve tornavidanın etrafına sürmeye başladı, biraz sonra buzun etkisi ile bacağı uyuşmuş aynı zamanda kan da durmuştu,tornavidayı tek ve hızlı bir hamlede çekerek bacağından çıkardığında çok az bir acı hissetmişti.
Klara bacağına duvardaki raflardan bir bez alıp bağladı ve yine sol ayağının üzerinde sekerek aletlerin olduğu masadan keskin bir bıçak aldı ve üst kata çıkan merdivenlere yöneldi.
Yukarıdan ses gelmiyordu,merdivenleri korkuluklardan tutunarak sessizce çıktı,üst kat temizdi ama yinede ön kapıdan çıkmak teklikeli olabilirdi,Klara sessizce arka kapıdan çıkıp bahçe çitinden atlayıp diğer evin bahçesine geçmişti,oradan da hızlı adımlarla uzaklaşmış ve ileriki caddeden bir taksiye binmişti,taksici aynadan Klara'nın kanlı yüzünü görünce "bayan iyi misiniz ? polisi aramamı ister misiniz ?" demiş ve Klara zaten polisin onu aradığını bildiğinden reddetmişti.
Taksi Klara'nın evinin önünde durduğuna,Klara sağ cebinden tornavida giren yerin hemen arkasından çıkardığı kanlı paraları taksiciye uzatarak evine çıktı,kapının hemen yanında duran aynadan kendine bakınca gözleri dolmuştu,göz kapaklarına saplanan küçük cam parçalarını çıkardıktan sonra banyoya gidip küveti sıcak su ile doldurdu,kendini o kadar halsiz hissediyordu ki üstünü çıkarmadan küvete girdi,yaraları sızlamaya başlamıştı,küvet ise pantolonuna bulaşan kan ile kırmızı renge boyanmıştı,çok geçmeden Klara küvette uyuya kalmıştı.

Oscar gözlerini açtığında yerde yattığını ve göğsünde bir acı duyduğunu fark etti,biraz doğrulduğunda beyaz olan tişörtünün kan ile kaplı olduğunu gördü,birden göz bandajı olan bir adamın onu vurduğunu ve Klara'nın bağırışını hatırladı.Tişörtü sıyırdığında silahtan çıkan kurşunun yarısının Klara'nın Oscar'a hediye ettiği madeni paraya saplandığını,diğer yarısının ise göğsüne saplanmış olduğunu gördü,kurşunu eliyle çekerek çıkarırken dişlerini neredeyse kırma derecesinde sıkıyordu,kurşun çıktığında derin bir nefes almıştı.
Kurşunu deri ceketinin iç cebine atıp ayağa kalktı silahı hala belindeydi ve Fiesta marka araç hemen arkasında kapıları açık duruyordu.
Oscar arabaya atlayıp otele gitmeye karar verdi,Klara kaçırılmıştı ve yapacak fazla bir şeyi yoktu,Klara'nın telefonu da arabadaydı,otele geldiğinde ceketinin fermuarını boğazına kadar çekip içeri girdi,resepsiyondaki kadın Oscar'ı görünce gülümseyerek "hoş geldiniz Bay Green,Bay Polo şuan sizin odanızda " dedi.
-Teşekkürler Veronica.
Oscar odasına çıktığında Aaron televizyondan haberleri izliyordu.
-Ah nihayet gelebildin dostum.
-Laboratuvarı ne yaptın ?
-Mercury fulminatı nihayet bitirdik,şimdi ise aynı formüller ile stok yapılıyor,bende bir tatili hak ettiğimi düşündüm.
Oscar ,Aaron konuşurken ceketini çıkardığında tişörtteki kan lekesi Aaron'un dikkatini çekti.
-Dostum o kan mı ?
-Ah önemli bir şey değil,bahçe telinden atlarken açıkta duran bir tel göğsüme battı,şanssızlık işte.
-Bunun kurşun yarası olduğunu anlayamayacak kadar aptal olduğumu düşünmüyorsun değil mi Oscar ?
Oscar istemese de Eva ile tanışmalarından itibaren olan biteni ayrıntıyla Aaron'a anlatmıştı.
Aaron elini çenesine koyup düşünmeye başladı.
-Bak Oscar geçmişini araştırman için daima arkandayım,sen benim dostumsun ama böyle tehlikeli ve yasal olmayan işler yapmamalısın,ayrıca o yarana baktırmamız gerecekek.
Oscar hafıza kaybında neler yaptığını bulmak için artık her yola başvurmaya kararlıydı ama Aaron'a bunu söylemeyecekti.Aaron kısa bir telefon görüşmesinden sonra 5 dakika içinde revir çalışanı gelerek Oscar'ın yarasını steril olarak kapattı.

Klara gözlerini açtığında kan gölüne dönmüş küvette uyandı,tekrar evinde olması onu mutlu etmişti,suyu soğumuş küvetten titreteyerek kalktı ve üstüne bir havlu aldı,ıslak ve kanlı kıyafetleri hala uzerindeydi.İlk yardım dolabından aldığı bandajlar ile parmağını ve bacağını sıkıca sardıktan sonra üstüne kuru ve temiz elbiseler almaya odasına gitti geçirdiği gün onun için çok zordu bu bir savaş başlangıcıydı, Jody onu bulmadan önce o Jody'i bulup öldürmeli ve ayrıca Oscar'ın yaşayıp yaşamadığını bir an önce öğrenmeliydi.

AmneziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin