Oscar konuşmalardan duyduğu Tucson kelimesiyle doğru adreste olduğuna kesin olarak emin oldu,yavaş ve sessiz adımlarla Klara ile uzun koridorda ilerlemeye başladılar koridorun duvarları üzerinde ispanyolca yazılar vardı.Koridonun sonuna geldiklerinde artık sesler çok net geliyordu fakat sol ve sağa ayrılan iki kısa koridor daha vardı,Oscar sesleri dikkatle dinledi ama ingilizce değil ispanyolcaydı hiçbir şey anlaşılmıyordu,Tucson ve adamlarının Klara ve diğerlerinden alışveriş yaptığına göre ingilizce bilmeme olasılığı çok azdı.Oscar sesin geldiği yönün sağdaki koridor olduğunu fark etti solda neredeyse hiç ses yoktu,hızlı bir hamle ile sağ koridora girdiğinde karşısında duran koltukta iki takım elbiseli iri yarı adam oturuyordu,adamlar Oscar'ı karşılarında görünce silahlarını Oscar'a doğrulttu ve ispanyolca bir şeyler söylediler,Oscar bu hamle karşısında ellerini yukarı kaldırmıştı,Klara ise geldikleri koridordan hızlı adımlarla çatıdan girdikleri odaya saklandı.
Adamlardan biri Oscar'ın başına silah doğrulturken diğeri silahını alıp etrafı kolaçan etti.
-Başka kimse yok.
-Yürü bakalım küçük fare !
Adamlar Oscar'ı itekleyerek oldukça gösterişli bir odaya getirdiler odanın ortasında deri kaplama bir masa,masanın arkasında kalan duvarda asılı çeşitli silahlar vardı.
Biraz sonra odaya gri takım elbiseli kısa saçlı boynunda altın zincir olan zayıf bir adam girdi ve masaya oturdu.
-Kimsin sen ?
-Adım Oscar Green, Tucson sen misin ?
Adam kahkaha atarak gülmeye başladı.
-Tucson'ı öyle kolay bulacağını sanmıyordun değil mi ? Ayrıca bu adı bir yerden hatırlıyorum. Oscar Green.... Oscar Green...
-Bakın ben hafızamı kaybettim ve kısa süre önce Tod adlı bir adamla çalıştığımı öğrendim sadece bunların nasıl geliştiğini öğrenmek istiyorum.
-Tod mu ? -adam belindeki silahı Oscar'ın başına doğrulttu- onu sen mi öldürdün ?
-Hayır hayır hayır ! onu ben öldürmedim onu hiç hatırlamıyorum bile.
-Buraya gelmekle kendi ölümünü hazırladın dostum !
Adam silahın tetiğini çekmek üzereyken Oscar hızlı bir davranışla silahı alıp,adamın arkasına geçti ve silahı adamın ensesine dayadı,odadaki 2 koruma silahlarını çıkarıp Oscar'a doğrulttu.
-Şimdi ne yapacaksın seni küçük sıçan ?
Adam bu sözleri söylerken gülüyordu.
-Belki bir planım vardır ha dostum ?Oscar tüm gücüyle "Şimdi !" diye bağırdı,odanın kapısı çatırtıyla açıldı ve saniyeler sonra odadaki iki koruma yere yığıldı.
-İyi işti Klara, sen kapıyı tut ben bu şerefsizle ilgilenirim.
Klara kapıyı tutarken Oscar adamı sandalyeye oturtu,çok geçmeden Klara silahını ateşlemeye başlamıştı.
-Burayı ben hallediyorum Oscar sen işine bak !
-Sen kimsin ve Tucson nerede ?
Adam konuşmuyor gülüyordu,Oscar silahın kabzasıyla asamın yüzüne vurdu.
-Konuş yoksa o pislik yüzünü dağıtırım.
Adamın yüzü kan içinde kalmıştı,konuşmaktan başka çaresinin olmadığını biliyordu.
-Adım Henry,bu depodaki işleri yürüten kişiyim,Tucson'ın baş adamıyım... -adam öksürmeye başladı- adı Tucson Smith,onu Central Park civarındaki Smith Malikanesi'nde bulabilirsin.
-Sende bizimle geliyorsun, eğer söylediğin doğru değilse işte o zaman senin için çok kötü şeyler olacak.
-Tamam dur yalan söyledim ! gerçek adı Luke Dusty, Dusty şirketlerinin sahibi.
Oscar şaşırmıştı Dusty şirketlerinden Chicago'da da vardı.Bu kadar ünlü şirketlerin sahibi neden böyle pis işler yapsın ki ?
-Kalk bizimle geliyorsun ! Klara yolumuzu temizle gidiyoruz.
Klara göz ucuyla dışarı baktı,yere yığılmış korumaların cesetlerinden başka birşey yoktu,hızı adımlarla ilerledi Oscar ve başına silah dayalı olan Henry onu takip ediyorlardı biraz sonra dışarı çıktıklarında 2 korumayla daha karşılaştılar,küçük bir çatışmadan sonra Klara onlarıda yere serdi.
Hızlı adımlarla arabaya ilerlediler,ve Henry'den öğrendikleri Dusty'nin evine
gittiler.
-Daha kapıdan girmeden öleceksiniz !
Oscar silahın kabzasıyla adamın kafasına vurduğu gibi adam bayıldı,Klara arabada bulunan çekme halatıyla adamı sıkıca bağladı.
İkili silahlarını hazırlayıp büyük,gösterişli eve yöneldiler kapıda 2 tane koruma vardı,Klara "bana bırak" dedikten sonra korumalara yanaştı ve sanki bir şey soruyormuş gibi davrandı,korumalar dikkatini Klara'ya vermişken Klara sırtından çıkardığı asker bıçağını ilk korumanın boynuna sapladı.diğer koruma silahını çıkarırken Klara hızlı bir hamle ile bıçağı korumanın göğsünün ortasına sapladı.
iki koruma da saniyeler içinde yere yığıldı.
-Sen bunları.....
-Meth pişiricisi olmak böyle bir şey işte kendini korumayı öğreniyorsun zamanla.
Klara büyük çelik kapıyı açıp bahçeye girdi bahçede kimse yoktu ama evin giriş kapısında 4 koruma sohbet ediyorlardı Klara hızlı hamleyle çalıların arkasına eğildi,Oscar'da Klara'nın hemen yanına geçti.
-Hey nişancılığım iyi demiştin değil mi ?
-E-evet ama ses..
Klara Oscar'ın cümlesini tamamlamasına izin vermeden pantalonunun kemer yerinden susturucu çıkardı.
-Onları nereden çıkarıyorsun sen ?
-Boşuna plan yapmadık Oscar,yanıma tüm gerekli olabilecek eşyaları aldım.
Oscar etkilenmişti,sustucuyu Klara'nın glockuna taktı ve çalıların arasından 4 korumanın ilkine nişan aldı,bunu yapmak istemiyordu ama yapmak zorundaydı.
4 seri atışla korumaları vurdu ama bir tanesi yaralanmıştı ve silahıyla bir el rastgele ateş etti,artık hızlı düşünmek zorundaydılar,Oscar bir el atışta yaralanan korumayı da vurdu.Biraz sonra evin kapısı açıldı ve içeriden birçok koruma daha çıktı,artık iş imkansızlaşıyor gibiydi.
Klara birden ayağa kalktı ve korumaların üstüne küçük silindirik bir cisim attı,cisim yere düşer düşmez gri bir duman çıkarmaya başladı,bu sırada korumalar rastgele ateş etmeşe başladılar,birkaç saniye sonra duman evin önünü kaplamıştı ve silah sesleri kesilmişti.
-Hadi Oscar ayılmaları fazla uzun sürmez.
Dumanın içinden yere yığılı korumalar zar zor seçilebiliyordu.
-Üzerinde bilmediğim başka neler var Klara ?
-Bunu içine düştüğümüz durumlar gösterecek. Klara bu sözden sonlar gülerek evin kapısına yöneldi.
İçeri girdiklerinde oldukça ihtişamlı bir salonla karşılaştılar,biraz ilerlediklerinde merdivenden aşağı inen orta yaşlarda bir adam görüldü,bağırarak "orada neler oluyor ?" dedi.
Adam biraz sonra Oscar ve Klara'yı fark etti ve olduğu yerde durarak "Oscar " diye bağırdı.
Oscar bunu beklemiyordu,bu adam ulaşılmaz ise kendisini nasıl tanıyordu ?
Oscar silahını adama doğrultarak üstüne yürüdü.
-Luke Dusty sen misin ?
-Bu nasıl bir soru ? ben senin patronunum ! indir o silahı !
-Patronum mu ?
Oscar adamı merdivenlere oturttu ve başına silah dayadı.
-Çabucak nasıl tanıştığımızı anlat,soru sorma yoksa sonucu kötü olur.
Adam Oscar'a baktı ve şaşkın bir ifade ile söze girdi.
-13 Eylül'de baş aracım olan Tod'u bir arkadaşın aracılığı ile bulmuş ve elinde bulunan o sağlam maddeden birkaç tane ona vermişsin bunun karşılığında Henry seni benim ile tanıştırdı çünkü bu maddenin eşi benzeri yoktu,bende seni işe almayı kabul edip zamanla bu maddeyi yeniden bize kazandıracağını düşündüm.
-Madde bir extacy miydi ?
- E-evet daha önce el altında olmayan bir türü.
Oscar aradığı cevabın Luke'da değil Tod'da olduğunu anladı ama adam ölüydü.İşler bir kez daha çıkmaza girmişti,artık neler olduğunu öğrenemeyebilirdi.
-Klara şimdi ne yapacağız ?
Luke söze atladı.
-Sen Klara Rose misin ? Tod'u öldürerek başına büyük bela aldınız genç bayan !
Klara merdivenlerden çıkarak Oscar'ın yanına geldi.
-Bu pisliğin beni böyle tehdit ettiğine göre yapılacak tek şey var Oscar .
Klara elindeki susturuculu glocku Luke'un kafasına doğrulttu ve tetiğe bastı.Luke kanlar içince merdivenlere yığıldı.
-Hadi gidelim buradan Oscar,arabada halletmemiz gereken bir piç daha var.
-Bekle ! önce kamera kayıtlarını silmemiz lazım.
Oscar ve Klara kamera odasını kısa bir gezinmeden sonra bulduktan sonra ,kayıtların olduğu belleği Oscar cebine attı ve çıkışa yöneldiler.
Oscar ve Klara koşarak arabaya gittiler,Henry kendine gelmiş,yüzüne akan kanı kurumuştu.
-Ne yaptınız ? Luke sizi sağ bırakmayacak !
-Mezarından kalkıp bir gece boğazımıza yapışırsa belki o dediğin olabilir.
-Sizi orosp....
Klara bir kez daha glockuna davrandı ve Henry'i vurdu.
-Oscar geride tek bıraktığımız kanıt bu çalıntı araba,ondan kurtul.
Oscar ne yapacağını düşünürken arabanın benzin deposunun kapağını açtı ve Henry'i bağladıkları halattan bir parça keserek depoya soktu,ardından arabanın çakmağı ile yaktı.
-Koş Klara burası birazdan cehennem olacak !
Klara ve Oscar ara sokaklara koşarken araba büyük bir gürültü ile patladı.
Bir süre sonra ikili durup soluklandılar durdukları yer tenha bir ara sokaktı.Klara birden Oscar'a sarıldı ve kulağına fısıldamaya başladı.
-Senin gibi arkamı kollayan bir dostum olduğu için çok şanslıyım Bay Green.
Oscar'da aynı şeyi düşünüyordu,Klara sanki ailesinden biri gibiydi ona kanı çok ısınmıştı.
Oscar gülümseyerek cevap verdi.
-Hadi Klara bugünlük bu kadar aksiyon yeterli,seni evine bırakayım.5. Bölümde aksiyon biraz daha az ama asıl olay sonunda olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amnezi
Misterio / SuspensoOscar Green bir otel odasında,daha önce hiç gelmediği bir şehirde uyanmıştır. Ne olduğu hakkında hiçbir fikri yoktur ama hayatını kurtardığı Aaron Polo adında ünlü bir kimyacı onun hafızasını kaybettiği zamanlarda neler yaptığını ve bu şehire nasıl...