Bölüm 7: Çarşaflar

7.3K 498 146
                                    

Selam Lahanalarım! Nasılsınız? İyisiniz inşallah. Yine o güldüren paragraf yorumlarınızdan istiyorum ona göre! Uzatmadan bölüme geçiyorum.

Multi: Bahar ve Gece'nin evi. Binanın daha az gelişmişini ve bahçesini biraz daha büyük hayal edebilirsiniz.

Bölüm Şarkısı: Magic Giant - Set on Fire.

İyi okumalar!

#Bölüm 7: Çarşaflar#

"Aşk bir kahkaha senden duyunca daha güzel,
Sevmek bir dokunuş bu sen olunca özel.

Kışın ortasında lapa lapa kar yağarken.
Aşkınla başım sarhoş elin elimde ne hoş.
Tek bildiğim şey en çok seni sevdiğim.
Beni bana unutturan ve hatırlatan sensin.
Mucizelere sebep sensin.
Şükürler olsun benimlesin."

Bahar'la koltukta yan yana oturmuş, ortada oynayarak Yıldız Tilbe söyleyen annemi izliyorduk. Göz kapaklarımız yarıya düşmüştü ve kollarımız göğsümüzde bağlanmıştı. Bu söylediği 162726372. şarkı falandı sanırım.

"Ne zaferinden bahsediyorsun
Sen savaşla aşkı karıştırmışsın.
Çık o karanlıktan, siperinden
Sen beni hep düşman var saymışsın."

Yıldız Tilbe'den hızlı bir dönüşle Hadise'ye geçen anneme göz devirdim. Birazdan annemi balkondan sarkıtıp "Sen şarkı söylemekle çığırmayı karıştırmışsın." diyecektim o olacaktı.

"Sen rekabet iste,
Ben buna bayılırım.
Kadının gücünü hafife alma.
Erkeklik gururun,
Vardır sanırım.
Perişan olup zor durumda kalmaaağğğ."

Ani bir hareketle yerimden kalkıp odama doğru koşmaya başladım. Buna daha fazla dayanamayacaktım. Odama girmeme rağmen annemin "Prensesler gibiydim ben baba evinde." diye bağırışı kulağıma gelirken yatağımın üzerinden rastgele bir yastık alıp suratıma dayadım ve çığlık attım. Benim bu evden çıkmam lazım.

(Reklam arası!

Gece çığlık attı ve ben de tuttum.

Yazar ve Esprikleri programının sunduğu Ergen Öğretmen, devam ediyor.)

Elime telefonu alır almaz Bahar'a yukarı gelmesi için mesaj attım. Plan kurmalıydık.

Bahar apar topar odama girip kapıyı kilitledi ve sırtını kapıya verdi.

"Gece... Annen... Çıldıracağım!"

"Ben de! O yüzden kaçmamız lazım. Ama nasıl?"

"Çarşaf!"

Yüzümü buruşturup ona baktım. Ben burada kaçalım diyorum adam bana çarşaf diyor ya!

"Ne çarşafı gerizekalı?!"

"Ya diyorum ki, çarşafları birbirine dolayıp tutunarak camdan atlayalım."

"Her şey iyi güzel de o kadar çarşafı nereden bulacağız Lahana?"

İkimiz de bir süre düşündük, lise yıllarında nasıl kaçıyorduk mesela? Tel örgülerin tepesinden atlıyorduk, yangın merdiveninden kaçıyorduk ya da nöbetçi öğretmeni arkamızda koştura koştura çarşıya gidiyorduk. Tabi o pek gizli yapılan bir kaçma girişimi değildi. Bir an annemi peşimizden koşturarak evden kaçtığımızı hayal ettim ve kafamda canlanan görüntüyü direk sildim.

Ergen Öğretmen (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin