1

2.1K 86 8
                                    

1 Hafta Sonra
Defnenin Ağzından:
Parayı ödemek için az zamanım kalmıştı.Ve parayı kazanabileceğim en hızlı işi Nihan bulmuştu.
Flashback
Nihan:bir iş var ama kabul eder misin bilmem.
Defne:Ne işi bu?
Nihan:taşıyıcı annelik
Defne:Nihan ben bunu kabul edemem.
Nihan : Kızım az zamanin kaldı başka bir çare gözükmüyor.
Flashback son
Akşam Nihan a gidip cevabımı söyleyecektim. Nihan a gittiğimde konuşmaya başladık.
Defne : Kızım ben bu taşıyıcı anne liği kabul edicem. Ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum.
Nihan : sen doğru olanı yaptın.
Ömerin Ağzından :
Hala taşıyıcı annelik için bir başvuru gelmemişti. Derken birden odaya Yasemin girdi.
Yasemin:Aşkım yarın taşıyıcı annelik için biri gelicekmiş.
Yasemin in sözüyle çok mutlu oldum. Sonra Yasemin sözlerine devam etti.
Yasemin : Benim zaten iş için 2 haftalığına yurt dışına gidiyorum.
Bende onu kafamla onayladım.
Ertesi Gün
Defnenin Ağzından :
Sabah uyandım ve üstümü giyindim(multimedia) .Kahvaltımıda yaptıktan sonra evden çıktım .Çünkü bugün taşıyıcı annelik için görüşmeye gidecektim.

💟Ömerlerin Evinde:💟Sonunda eve varmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💟Ömerlerin Evinde:💟
Sonunda eve varmıştım.Kapıyı Yardımcı(Hizmetçi)
-Buyrun
Defne : Ben taşıyıcı annelik için görüşmeye gelmiştim.
Yardımcı içeriye benim geldiğimi söyledikleri sonra içeri gelmemi istedi. İçeri geçtiğimde sarı saçlı güzel ama aynı zamanda itici bir kadınla ve çok yakışıklı adamla karşılaştım.Kadın hemen bana elini uzatarak
-Merhaba ben Yasemin
Defne:Memnun oldum.Bende Defne.
Sonra adam elini uzatarak
-Merhaba ben Ömer.
Gülümsedim ve Yasemin hanımın bana oturmam için gösterdiği yere oturdum.
Yasemin hanım bana bilgiler veriyordu
-Defnecim biliyorsun ilk önce doğal yollarla deneyeceksiniz. Benim zaten için yarın yurt dışına çıkıcam. Sen de eşyalarını toplayıp buraya yerleşeceksin. Hamileliğin boyunca burda yaşayacaksın .Bide doğumdan sonra bebeği almamak için belge imzalıyacaksın. Dedi ve önüme sözleşmeyi koydu. Bende iyice okuduktan sonra imzaladım.Sonra ordan ayrıldım.
Ömerin Ağzından :
O az önce gelen kız ne güzeldi.kızılın tonu saçları, gözleri, kibarlığı.hayran kaldım ona.Ben bu düşüncelere dalmışken Yasemin
-hayatım malum ben yarın gidiyorum. Valizimi hazırlayım dedi ve yukarı çıktı.

TAŞIYICI ANNE (DEFÖM) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin