Alper' in Ağzından
Defne:Alper seni gördüğüme çok sevindim.Uzun zamandır görüşmüyorduk.Çok özledim seni.Alper: Bende seni çok özledim Defnem.Merak ettim seni.
Defne: İçeri gelsene.Hem Nihan da içeride.
Alper:Olur.
İçeri girdiğimde Nihan'ın merdivenlerden indiğini gördüm.Bir taraftanda
Nihan:Defoo kim gelmişşş!
Defne: Bak bakalım kim geldi.
Nihan' ın bana dönmesiyle şaşkon bakışlarına maruz kaldım.
Nihan:Alper ne işin var burda ,neden geldin?
Alper:İstersen geri gidebilirim.
Nihan: Saçmalama .Ee o olaydan sonra gelmezsin sanıyordum.
Flasback
Alper:Defnem benim seni çok seviyorum bana seninle güzel bir yuva kurma fırsatı verir misin?
Defne:Alper ben gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum.
Alper: Evet de mutlu bir yuva kuralım birlikte.Güzel bir aile olalım.
Defne: Alper bak ben sana fark etmeden umut verdiysem özür dilerim.Ama be seni çok yakın bir arkadaşım gibi görüyorum.Çok üzgünüm.
Flashback son
Alper: Böyle bir olay yüzünden aramızın açlımasını istemedim.Sonuçta biz yakın arkadaştık.
1 saat sonraAlper gittikten sonra kapı tekrar çaldı.Bu sefer Kargocu gelmişti.
-Defne Topal kargonuz var.
Dedi adam boğuk çıkan sesiyle.Adamın elinden kırmızı gülleri ve bir kutuyu aldım.
Ardından adam elindeki kağıdı göstererek ve cebinden kalem çıkartıp bana uzatarak
-Şu alt kısmı imzalyın lütfen
Dedi ve adamın gösterdiği yere imzayı attım.
Kırmızının en sevdiğim tonunda olan gülleri aldım.Ve içindeki kartı okumaya başladım.
-Bugün seninle buluşmak istiyorum.Kutunun içindeki elbiseyi giy .Şöför seni benim yanıma getirecek.❤Ömer İplikçi
Kutuyu açtım. İçindeki elbise gerçekten çok güzeldi.
Sanırım çok pişmandı ve bana süpriz hazırlamıştı.Oraya gittiğimde onu affetmiyecektim.Bana karşı çok ağır sözler söylemişti.Özelliklede onun çocuğunu taşıdığım halde.Kırılmıştım.Ona onu asla affetmeyeceğimi söyleyecektim.
Akşam
Elbisemi giynidikten sonra saçlarımı yaptım.Saçlarım kolay şekle girdiği için fazla zorlanmamıştım.Sonra bir kaç aksesuar takarak makyajıma başladım.Pastel tonlarını makyajda severdim.Ve tabiki yine pastel tonlarında makyaj yapmıştım. Kapının çalmasıyla aynada kendime bakma işime son verip hemen kapıya doğru yöneldim.Şöför gelmişti.Vestiyerdeki çantamı alarak kapıyı kilitledim.Şöför' ün arabanın kapısını açmasıyla arabaya bindim ve teşekkür ettim.
Ömer'in Ağzından
Defne' yi çok üzmüştüm.Ve yanına bile gitmemiştim.Yarın sabah onu kahvaltıya çıkararak hatamı telafi edebilirdim.
Nasıl buldunuz yeni bölümü🌸🌸🌸
Sizi çok beklettiğim için de özür dilerim. 🌸🌸🌸
Ömer'in bu süprizden haberi yoksa defneyi şöför kimin için nereye götürüyor sizce?
Yeni bölümlerde görüşmek üzere🌸🌸