Ömer'in Ağzından:
-Gitme!
Dedim ve dudaklarına yapıştım.Şu an bu yaptığım doğru mu yanlış mı bilmiyordum.Tek bildiğim bebeğimizi kaybetmenin ikimizinde acısı olmasıydı.Benim en iyi tesellim Defne'ydi.Bir anda Defne geri çekilerek yanağıma bir tokat attı.
Defne:Sen ne hakla beni Öpersin?!Sen ve karın benim bebeğimi öldürdünüz.
-Benim haberim yoktu.Yasemin'in böyle bir şey yapacağı aklıma gelmedi.Kaç kez bunun benim de acım olduğunu anlatmaya çalıştım.Benim de ölen bebeğimizle beraber canımdan can gitti.Hala ne bu anlamamakta ki ısrar?!
-O senin karın değil mi?!Nasıl beni öpersin?!Üstelik ne olursa olsun karının bir derdi olduğunu nasıl anlamazsın.Senin de Karın kadar suçun var bebeğimin ölümünde.Aynı konuşmaları tekrarlamaktan bıktım.Ben gidiyorum!
Kapıyı çarparak evden çıkmıştı.Yasemin'le olan sorunları da çözmeliydim.Yasemin Defne'yi dövdürttükten sonra ortadan kaybolmuştu.Şirketi bu zor durumdan çıkarmam için çalışmam gerekliydi.Kafam ne kadar karışık olsada yapmalıydım.Çünkü bana güvenenleri yarı yolda bırakamazdım.
Defne'nin Ağzından:
Peki şimdi ne yapacaktım?Kendimi boşlukta gibi hissediyordum.Eğer o gün Yasemin'in tuzağına düşmeyip Manisa'ya gitseydim şu an bebeğim yaşayacaktı.Yasemin mutlaka cezasını çekecekti.Gerekirse kendi ellerimle ona hayatı zindan edecektim.Başına gelenler insanları değiştirir.Artık bende değiştim.Eski saf Defne yok artık.Herşey yeni başlıyor İplikçiler.Yolda yürümeye devam ederken birinin beni kolumdan tutarak kendisine çektiğini hissettim.💚Bölüm yazamadım uzun zamandır wattpad'e çok giremediğimden.Sizden bu yüzden çok özür dilerim.
💚Defne'nin gözünü intikam bürüdü.Bir adet intikam almak isteyen Defne yaptım.Defo'muz artık eskisi kadar saf değil! 😂
💚Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
💚Sizi çok seviyorum.
😍DenizGven487😍