2 Hafta Sonra
Defnenin Ağzından :
Bugün Yasemin Hanım gelecek ama hala ben de hamileliğe ait bir tık bile yok derken ağzıma gelen yakıcı sıvı ile lavaboya koştum ve kustum.Kusmaktan nefret ediyorum. Derken telefonuma mesaj geldi. Mesaj Ömerden di.
Ö:Şirketle ilgili önemli işlerim vardı. Evden erken çıktım.
D:Bende zaten daha yeni uyandım. Bugün Yasemin Hanım geliyo nedicez ona?
Ö : olmadığını söylicez. Neyse benim toplantıya girmem lazım.
Yazmasıyla telefonu elimden bıraktım. Ve eczaneden hamilelik testi almak için yola çıktım.Defne'nin Giydiği Kıyafet
Eczaneden hamilelik testi alıp eve döndüm ve testi yaptım.
Yarım Saat Sonra:
Sonunda teste baktım ve iki çizgiyi görmemle mutlu oldum. Hemen Ömeri aradım.
Ömer:Ne oldu bir sorun mu var?
Defne:Aksine hiç bir sorun yok Ömer ben hamileyim.
Ömer:Defne gerçekten çok mutlu oldum.Ben şirkette ki işlerimi hallediyim gelirim.
Defne:BekliyorumAkşam
Ömerin Ağzından :
Defne telefon açıp bana hamile olduğunu söylediğinden beri çok mutluyum.Çünkü baba oluyorum.Ama işlerim çok geç bitti.
Eve girdiğimde Yasemin Defneye bağırıyordu.
-Burdan gideceksin dedim sana ! Hamileyim sana gerek kalmadı.
D:Ama Yasemin hanım ben hamileyim.
Y:O bebeği aldıracaksın.
Ömerin Ağzından :
Nasıl yani Yasemin hamile miydi? Bu habere Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Tam da Defneye karşı bir şeyler hissetmeye başladığımda...