Nereye Gideceksin?

884 60 10
                                    

Bu sözlerden sonra defnenin yanaklarından gözyaşları süzülür.

Defne' nin Ağzından
Ömer' in söylediği sözler bana çok dokunmuştu. Beni parayla satın aldığı kölelerden sanmıştı herhalde.Ben o paraya ihtiyaç duymasaydım asla böyle bir anlaşma yapmazdım.

Ömer: Defne ben öz-

Defne: Sakın konuşma!Benim senin gözünde bir kuruşluk değerim yok!Sen benim para için her şeyi yapabileceğimi düşünüyorsun.Ben bu kadar mı değersizim senin gözünde?

Ömer: Defne bak o sözler sinirle ağzımdan çıktı. Sen benim gözümde çok değerlisin.

Defne: İnsanın sinirle söylediği söz gerçekten içinden geçenlerdir.Ben bu şehirden bebeğimide alıp gidiyorum.Taşıyıcı annelikle ilgili yaptığımız sözleşme umrumda değil.

tam arkamı dönmüş yürürken Ömer beni bileğimden tutarak durdurdu.

-Def-

sertçe bileğimi çektim ve

-Bir daha senin yüzünü bile görmek istemiyorum.
Dedim.Bir taksiyi durdurarak bindim.

Taksici:Nereye sürüyüm abla?
evimi tarif ettim.Taksidede hiç durmadan ağlamıştım.Eve geldiğinde
Nihan kızarmış gözlerimi görünce

Nihan: Yine ne yaptılar sana?

bu soruya cevap vermedim.Odama kapandım ve kapıyı kilitledim.Daha sonra valizimi çıkarttım ve içine bütün eşyalarımı doldurdum.Biraz kendime geldikten sonra aşağı indim.

Nihan:Kuzum daha iyi oldun mu?

Defne: Evet.Şimdi daha iyiyim.Nihan Ömer bana çok ağır laflar sarfetti.

Nihan: Ne dedi?Dökül bakalım.

Defne: "Sen benim bir ailemin üyesi değilsin.Senin o karnındaki bebek benim ailemin bir üyesi.Sen sadece bir taşıyıcı annesin.Haddini aşma" dedi bana.
Hamilelik hormonlarından olsa gerek tekrar şiddetli bir şekilde ağlamaya başaladım.

Defne: Ben bu şehirden gitmek istiyorum.

Nihan: Nereye gideceksin?

Arkadaşlar ben 4 tane yazarla bir hesap açtım.Hesabımızın adı Fourauthorss.Yakında orada bir kitap yayınlanacak.Hepinizin desteğini bekliyorum.Üstelik bu hesabı ve kitaplarımı bırakmayacağım.💓💓
Sizi çok seven yazarınız

TAŞIYICI ANNE (DEFÖM) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin