Annem

1K 57 6
                                    

Defne'nin Ağzından
Gelen kişi annemdi.Beni ,kardeşlerimi sırf iyi bir yaşam yaşamak için terkeden kadındı.Ben o zamanlar üniversite sınavlarına hazırlanıyordum.Annem bana sarılmaya çalışınca

-"sakın bana elini sürme.Sen daha iyi bir yaşam için bizi terkedip başka bir adamla evlendin.Sen artık benim annem değilsin"
diye geriye çekildim ve kapıyı yüzüne kapattım.

Ömer'in Ağzından
Yasemin odaya alındıktan sonra içeri girdim.Çok korktuğu belliydi.
-"Ömer o bizi bırakacak diye çok korktum."
-"Bende en az senin kadar korktum"
Ama hala aklım nasıl yaseminin hamile kalabildiğindeydi ama yasemine güvenmeyi seçtim.

Yasemin'in Ağzından

Neyseki bebeğime bir şey olmamıştı.O Ömeri kaybetmemek için son şansımdı o bebek. Aynı zamanda yurtdışına gitmeden önce Ömer'in tasarladığu ayakkabıyı çalmıştım ve ezeli düşmanları Tramba'ya vermiştim.Neyseki daha ortaya çıkmamıştı.

Bir anda sinirle odaya sinan girdi.Ne olduğunu anlamamıştım .Çok sinirli gözüküyordu.
Sinan'ın Ağzından
Yasemin bunu nasıl yapar aklım almıyordu.Ayakkabının çalındıktan sonra Tramaba'nın ayakkabının lansmanını yaptığını duymamla çok ama çok sinirlenmiştim.Yanına gittiğimde ise trambaya bir yumruk geçirmekten geri duramamıştım.
Flashback
Sinan:"Sen nasıl bir insansın"(deyip yumruk atar)

D.Tramba:"Gülünecek halin var.Gözünüzün önündeki casusu görmediniz."

Sinan:"Kimi kandırdın, kim sana yardım eden"

D.Tramba : "Kardeşim dediğin adamın karısı Yasemin İplikçi"

Flashback son

Sinan
-"Nasıl Ömerin tasarladığı ayakkabıyı başkasına satarsın .Bunu Ömere nasıl yaparsın!!!"

Yasemin:"Sinan lütfen Ömer bunu duymasın"

Ömer:"Yasemin"

ARKADAŞLAR BU HESAP AĞUSTOSTAN BERİ BANA AİTTİR.YAZAR HESABINI KAPATMAK YERİNE BENİM ONUN YERİNE YAZMAMI İSTEDİ .UMARIM BENİM YAZDIĞIM YERLERİDE BEĞENİRSİNİZ.KAPAĞI BEN DEĞİŞTİRDİM.ADIM ESRA😘😘😘

TAŞIYICI ANNE (DEFÖM) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin