Ağır Sözler

984 75 15
                                    

Defne'nin Ağzından:
Bu gün kontrolüm vardı.Hazırlamıştım.Ömerin gelmesini bekliyordum.Birlikte hastaneye gidecektik.Kapı çalınca koşarak kapıyı açtım.Bunun bebeğime zarar verdiğini hatırlayınca kendime kızdım.

Ömer:Hazırsan gidelim mi?

Defne: Hazırım ..

Ömer: Bugün nasılsınız ?

Defne:İyiyiz.Ömer hastaneden çıktıktan sonra seninle konuşmak istiyorum.

Ömer: Tamam .Konuşalım.

Hastaneye geldiğimizde danışmanın yanına giderek randevumuzun olduğunu söyledik. Bugün bebeğimi ilk defa görecektim. Doktor'un odasına kapıyı çalarak girdik.

Ömer: Randevumuz vardı bizim.

Doktor bilgisayrına baktı ve
- Defne hanım değil mi?

Diye sordu bende kafamı sallayarak onayladım.Dokto elini bana uzattı.

-Benim adımda Ayça. Defne hanım size sormak istediğim sorular var.

Defne:Tabi buyrun

Ayça:Ne sıklıkla mideniz bulanıyor veya başınız dönüyor?

Defne: Hamile olduğumu ilk öğrendiğim sıralar çok fazla midem bulanıyordu ve başım dönüyordu.Ama şuan fazla yaşamıyorum.

Ayça: Peki daha önce bir doktora gittiniz mi?

Defne: Hayır. Malesef fırsatım olmadı.

Ayça :Anlıyorum.

Dedi ve ilerideki sedyeye benzer yatağı göstererek

- Uzanın ve karnınızı açın lütfen.

Dedi. Bende doktorun dediğini yapıp seti uzanıp ,karnım açtım. Doktor Karnıma bir soğuk bir jel sürdü .sonra karnımda cihazı hareket ettirerek ultroson aletinin ekranına bakarak.

-Bebeğiniz bir aylık ve gayette sağlıklı.Ama her ay kontrollerinize gelin.Bebeğinizin kalp atışlarını duymak ister misiniz?
Ben ve Ömer aynı anda
-Evet dedik.
Kalp atışlarını duyduğumda hamileliğinde etkisinde gözlerim yaşarmaya başladı. Ömerde elimi tuttu ve alnımdan öptü.Doktordan çıktıktan sonra sahil kenarına gittik.

-Ömer geçen eve geldiğinde çok kötüydün.Bana ne olduğunu anlatacaktın.

Ömer:Defne daha-

Defne:Ömer şimdi öğrenmek istiyorum.Ben senin bebeğinin annesiyim ve senin hayatın benide ilgilendiriyor.

Ömerin bu sözler üzerine sinirlenmişti.

-Defne benim özel hayatıma karışamazsın.Sen sadece taşıyıcı annesin sınırını aşma.Üstelik senin karnındaki o bebek benim ailemin bir üyesi .sen aileden biri değilsin.Sana hesap vermek zorunda değilim.O yüzden yalnızca görevini yap.


TAŞIYICI ANNE (DEFÖM) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin