BOŞANALIM

1K 67 11
                                    

Ömer:"Yasemin ben neyi duymayacakmışım."

Sinan:"Yasemin senin tasarladığın ayakkabıyı çalmış , Tramba'ya satmış.Nasıl böyle bize böyle bir şey yapabilir.aklım almıyo gerçekten ya!!"

Ömer"Yasemin bunu nasıl yaparsın.Boşanalım ,ben sana güvenemeyeceksem ne anlamı var bu evliliğin!"

Yasemin: "Ömer ama bizim bir çocuğumuz olacak.Ben onu aile ortamı içinde büyütmek istiyorum."

Ömer:"Ben daha o çocuğun benden olduğundan bile emin değilim."

Yasemin:"Tamam boşanalım ama çocuğunun yüzünü bile göremeyeceksin.Anladın mı beni!!"

Ömer :"Sana nasıl güveneyim bunca şeyden sonra.Üstelik çocuğumu benden almayı sakın düşünme!!"

Yasemin:"İlk önce çocuğum değil de daha sonra çocuğumu benden alamazsın de. "

Ömer bu sözlerin üzerine odadan sinirli bir şekilde çıkar.Defnenin evine gider.
Defne'nin Ağzından
Biri kapıya alacaklı gibi vuruyordu.Açtığımda karşımda Ömer duruyordu.Çok kötü gözüküyordu.

-"İçeri gel .Çok kötü gözüküyorsun.Neyin var?

Ömer cevap vermeden salona geçer.

-"Kötüyüm Defne.Hayat arkadaşım dediğim kadın beni arkamdan bıçakladı."

Defne Ömerin yanına gelir ve ona sarılır.

-"Herşey güzel olacak inan bana "

-"Bilmiyorum çok zor. Zaten kafam da çok karışık."

-"Ne olduğunu bana anlatmak ister misin?"

-"Sonra ,Bebeğimiz nasıl, sen nasılsın?"

- "Çok iyiyiz biz.Ama sen iyi olursan biz dahada iyi olucaz ."

Der ve Ömer'e gülümser.

-"Bu arada yarın kontrolüm var.Sende bebeğimizle tanışmak istersen gelsene."

-" Tabikide çok isterim.Saat kaçta?"

- " Saat 10 ' da .Bu ara-"

Tam bir şey söyliyecekken Ömer' in telefonu çaldı.Telefonla konuşurken çok sinirli gözüküyordu.Bağırarak birkaç şey söykedikten sonra telefonu kapattı.Sonra elleriyle yüzümü okşarken

- "Defnem benim çıkmam lazım ama yarın kontrole gelicem.Sana söz veriyorum "

Dedi ve alnımdan öperek evden çıktı.

Yasemin'in Ağzından:
Nerden öğrenmişlerdi benim ayakkabıyı çaldığımı.Çok korkuyordum .Ömer'in Defne denen o kıza bağlanmasından çok korkuyordum.Belki o kız bebeğini düşürürse Ömerle o kızın hiçbir bağı kalmaz.O kız bebeği düşürmeli.Üzgünüm Ömer ama seni kaybetmemek için o bebeğin düşmesi şart...

TAŞIYICI ANNE (DEFÖM) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin