Duminică. O zi frumoasa si însorită. O după-amiază superbă. Nu avem chef sa ma ridic din pat, ma simțeam așa de bine! Tocmai îmi terminasem somnul de frumusețe. Nu obișnuiam sa dorm la prânz, dar ma pregăteam pentru ceva... Dar... Pentru ce? Uitasem. Nu putea fi prea important. ...nu?
*Cineva ciocăne la ușă*
- Cine e?
- Sunt eu, Bill. Body-guardul dvs.
- Ce e?
- Vroiam sa va anunț ca mai sunt doar câteva ore.
- Câteva ore?
- D-da... Doar nu ați uitat, nu-i așa?
- Ăăăm... Oh, Doamne!
*sar din pat*
- Am uitat complet!
- Poftim? Dar cum ați...
- Nu mai sta acolo ca un... scaun. Du-te si spune-i bucătăresei să-mi pregătească cina! Nu o sa mai am timp s-o mănânc mai încolo.
- Imediat...
- REPEDEEE!!
Ma duc repede in baie. Parul meu era ciufulit si dezordonat. Încerc să-l pieptăn, dar îmi dau seama ca era tocat la vârfuri. Nu ma putem prezenta așa la un astfel de eveniment. Ma grăbesc să iau foarfeca si să-l tai puțin la vârfuri, cat de greu putea fi? Nu consideram ca mai trebuie sa ma duc la coafor doar pentru atâta lucru. Bag foarfeca-n el. Până acum totul merge bine. Ma uit la ceas. 17.28. Numai 2 si 30 de minute rămase. Trebuia sa ma grăbesc. Dar, din greșeală, mi-am tăiat din păr aproape zece centimetri.
- AAAAH!
Îmi venea sa mor. Cat de neatenta am putut sa fiu!
Bill intra acum in cameră fără sa mai bata la ușă. Probabil îl speriasem de moarte cu țipatul meu.(ușă de la baie era deschisă, deci mă văzu)
- Domnișoară Rihanna, ce s-a-ntamplat? V-ați accidentat cumva? Sunteți... (abia acum observa si el ca eram in chiloți și tricou) Ău...
- Ieși afară, tâmpitule!! (trantindu-i ușa de la baie in față)
- Îmi cer mii de scuze, domnișoară Riha...
- NU-MI MAI SPUNE AȘA!!
- Mă scuzați... Sunteți in regula?
- Nu!
- Dar ce s-a...
- Cheamă repede un hair styleist. Mi-am tăiat părul.
- Dar de ce...
- Cheamă! Plătesc eu. Repede!
- Ok...
Plecă. Ma mai uit câteva secunde in oglindă. Îmi iubeam părul meu lung, iar acum trebuia să il tund. Ma uit si la șuvița de par din mâna mea. Asta e! Puteam avea in continuare parul lung. Dar... Totuși... De ce sa nu-mi schimb si eu coafura? Pana la urmă, ma cam saturasem sa arăt așa. Ok! Fanii mei urmau sa aibă parte de o micuță surpriză.
*peste 20 de minute*
Tocmai îmi terminasem de făcut rutina zilnică. Mă machiasem deja și așteptam sa vina un hair styleist. Pana la urma își face apariția in pragul ușii o doamna înaltă, ce părea foarte entuziasmantă.
- Tu ești chiar Rihanna în persoană, nu-i așa? Îmi face mare placere sa te cunosc.
Era o doamnă foarte drăguță. Când i-am spus ca vreau să-mi iau din lungime, a rămas surprinsa, așa cum ma si așteptam. Dar ma aranjă cu mare plăcere. Nu dură prea mult. In 20 de minute eram gata. Arătăm perfect. Eram tare mândră.
- Va mulțumesc mult. Cat ma va costa?
- Oh, dar inca nu am terminat! Trebuie să vă facem make-up-ul.
- Dar este deja făcut. Mi l-am făcut chiar eu.
- Dar... Nu se poate sa mergeți așa! Trebuie sa arătați perfect, va rog, lasati-ma pe mine sa vi-l fac.
- In regula...
După ce-mi făcu machiajul, ma întrebă ce rochie aveam.
- Una albă, scurtă. De ce?
- Albă? Îmi pare rău, dar albul nu se mai potrivește acum cu dvs. Acum vi s-ar potrivi vedele închis. Si cred ca stiu de unde pot face rost de o astfel de rochie.
Părăsi camera si se întoarse peste 30 de minute. In timpul acesta, începusem sa cred ca m-a abandonat. Veni cu o rochie superba, verde închis si lunga până in pământ. Era foarte sexy si mult mai potrivita pentru un astfel de eveniment.
Totul era pregătit. Arătăm perfect. Cobor din hotel si ma urc in limuzina care ma aștepta, fara a uita sa transmit bezelute sau sa le fac cu mana paparazziilor care-și făcuseră deja apariția. Șoferul meu ma privi zambitor.
- Gata pentru premiile Grammy?
- Uuh, aproape! Cat de emoționant!
CITEȘTI
Bad Girl, RiRi ! FF
FanfictionDeci nu știam cum sa numesc cărticică acesta. De la numele ei de pe Instagram: Badgalriri, am creat Bad Girl, RiRi !