Să adoptăm un nou look

57 8 0
                                    

*în avion, ora 12:50*
Ma uitam obosita pe fereastra avionului. Ma gândeam la mama, la frații mei... la tata...
- Hey, Riri! Ai pățit ceva? Pari cam melancolică...
- Nu, sunt ok. Mi-e dor doar de familie.
- Te înțeleg. Vrei să facem ceva ca să-ți zboare gândul de la familie? Adică, mai avem o ora pana in New York. Hai să facem ceva!
- Ok... Dar, ce?
- Nu știu... A, ba da! Stiu!
- Ascult!
- Ce-ar fi sa ne gândim puțin la viitorul tău.
- La viitorul meu?
- Mda... Adică, tu ce ai de gând sa mai faci de acum?
- De acum? Pai... Ăm...
Nu știam ce să-i spun. Într-adevăr, nu ma mai gândisem ce aveam de gând sa fac in viitor.
- Îți spun eu, Rih! Asta este o perioadă importantă a carierei tale. Majoritatea cântăreților care au ajuns aici rămân fara idei si pierd tot ce au realizat până acum.
- De unde știi tu asta? De ce tocmai acum?
- Pentru că fanii tai vor diversitate. Iar tu vrei fani si celebritate.
- Da... Si?
- Si cum crezi tu ca o sa fi si celebra, si cu mulți fani dacă nu muncești?
- Dar voi muncii!
- Aha! Si ce vei face, mai exact?
- Pai, voi... Voi... Ăm...
- Aha, deci nu prea mai ai idei, nu-i așa?
- Ajută-mă!
- Ok, ok! Stai liniștită! Stiu exact ce trebuie sa faci.
- Of, dar spune mai repede!
- E simplu! Trebuie doar sa știi ce vor oamenii, iar oameni vor diversitate. Vei câștiga de trei ori mai multi fani dacă vei face niște micuțe schimbări.
- Ce fel de schimbări?
- Pai, atât fizice, cât si muzicale.
- Uuu, suna bine. Dar tot n-am idei.
- Oh, Doamne, cat de greu o fi să-ți dai seama ce vreau să-ți spun?!
- ... Nu stiu...
- Pfff. Bine, hai că-ți zic. In primul rând, trebuie sa- ti surprinzi fanii adoptând un nou look.
- Ok. Un nou look. Am sa... Am sa... Am să-mi pun extensii!
- Extensii? Serios? Oh, frate, vom avea ceva de lucru... Asculta! Trebuie sa vezi cum sa faci rost de fani, nu să-i îndepărtezi!
- Si de ce i-aș îndepărta punandu-mi extensii?
- Extensiile te-ar pune într-o lumina de fată drăguță, cumințica si cute.
- Si ce e rău in asta?
- Fetele cute sunt la pământ. Sunt peste tot. Tu ai nevoie sa fii originală!
- Aha... Si cum fac asta?
- Hahahah, ce te-ai face tu fără mine. Hai sa o luam altfel... Au existat vreodată lucruri pe care ti le-ai dorit foarte mult sa le faci, dar nu puteai, pentru ca "nu aveai voie"?
- Ha! Bineînțeles ca au existat.
- Si știi ce prinde la public foarte bine?
- Fetele care au voie sa facă ce vor?
- Eeexaaaact!
- Hmm... Ma întreb oare unde îmi era capul. Desigur ca o Bad Girl ar prinde foarte bine la public.
- Bravo, acum ai înțeles. Acum continua tu, ce tip de par are o bad girl? Își pune cumva extensii?
- Nu... Are, de obicei, părul scurt.
- Vezi ca nu ești așa proastă?
- Hahahah! Da! Si mai e ceva ce întoootdeauna mi-am dorit sa fac, dar nu am putut, fiind o fată buna.
- Si anumeee...
- Tatuajele!
-Uuu, tatuaje!
- Si ca tot facem niste schimbări, am să-mi fac un nou abum!
- Da, e o idee perfectă!
- In regula, atunci! Când ajungem in New York, voi adopta un look complet diferit de cel de pana acum. Voi fi o bad girl! O bad girl, RiRi! Hahahah!

Bad Girl, RiRi ! FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum