Despre iubiții Melissei

35 9 0
                                    

*următoarea zi*
Adormisem aseară cam pe la 3 jumate, dar macar aveam o piesa completă, care se numea "Umbrella".
Plus, începusem deja o altă piesa, care inca nu avea nume.
Melissa inca nu se sculase, iar eu stăteam in pat, lângă ea. Eram foarte apropiate de când eram mici, știam multe una despre alta. Așa eram si acum. Imediat după ce ne-am întâlnit, am vorbit despre orice.
Dar ia stai așa! Ieri îmi pusesem in gând sa o întreb pe Mel despre foștii si probabil actualii ei iubiți.
*trezind-o*
- Hei, hei! Mel, haide odată, trezește!
- Oh, bai! Fuck! Ce naiba! Ai înnebunit?!
- Scuzee! Vreau să vorbim despre ceva.
- Si nu mai poate aștepta, ce na iba?
- A, ba da, dar... De ce ești așa nervoasă?
- Doamne! M-ai trezit din somn, să-ți readuc aminte la ce ora ne-am culcat aseară?
- Ei, si?
- E de-abia 7.55!!!
- Aaa... Scuze nu m-am uitat la ceas. Bine, te mai las sa dormi...
- La dracu! Acum nici ca mai pot! Urăsc sa ma trezească cineva din somn.
- Ok, ok am notat. Acum putem vorbi, te rog?
- Da' ce te apucă?!
- Sunt doar foarte curioasă!
- Of, bine zi!
- Câti iubiti ai avut pana acum?
- WTF?! Pentru asta m-ai trezit?
- Ăăă... Mda...
- Nu ești întreagă la minte!
- Ok, scuze! Da' zi!
- Nu multi! Cativa. Ce mai conteaza, natangi. Toti erau morti dupa mine. Dar le-am spulberat inima la toti.
- Uuu, Mel e fata rea. Ca mine, de altfel!
- Vai, tu!
- Si mai zi!
- Ce sa-ti mai zic? Ca au fost niste prosti toti?
- Ei, haide! Trebuie sa fi iubit si tu pe cineva mai mult.
- Pai eu n-am spus ca nu am iubit. Eu am spus ca toti au fost niste prosti si niste mocofani! Am fost si eu, bineinteles, indragostita lulea. Dar baiatul de care mi-a placut mie nu simtea acelasi lucru pentru mine.
-Aah.
- Eh, dar oricum, dupa o perioada, nu mi-a mai placut atat de tare de el si l-am uitat. Iar apoi am devenit iubita altcuiva, si... Eh, etc, etc....
- Ok...
- Dar ce ti-a venit sa ma intrebi toate astea, mai ales asa, cu noaptea in cap?
- Ce pot sa zic? Sunt o persoana coarte curioasa.
- Pe bune??
- Da!
- Ei, pai, astamparati si tu curiozitatea, ca nu o sa-ti iasa bine cu mine.
- Oh, Mel!
- Ha ha hah!

Bad Girl, RiRi ! FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum