*ora 12.00, la hotel*
Melissa plecase puțin prin oraș. Eu rămăsesem singură. Mă gândeam sa ma apuc sa compun ceva. Vroiam sa ma axez mai mult pe Pop.
Ma asez la masă si ma gândesc. Scriu câteva rânduri care nu erau prea reușite. Nu aveam deloc inspirație.
"Ce-am sa ma fac?" ma întrebam. "Trebuie sa încep sa compun cat mai repede, daca vreau să-mi surprind fanii."
Degeaba ma chinuiam sa scriu ceva... Pur si simplu, imaginația mea era plecată in vacanță.
*cineva ciocăne la ușă*
- Cine e?
- Sunt eu, doamnă! se auzi bucătăreasa.
- Intra!
*intrând*
- V-am adus micul dejun.
- Mulțumesc.
- Ce faceți?
- Încercam să compun ceva, dar nu pot...
- Si de ce, ma rog?
- Nu stiu... Nu simt nimic care sa ma inspire... Mi-e foarte greu sa compun la comandă.
- Hmm... Se vede ca nu aveți un iubit!
- Un ce?
- Un iubit. Cred ca ați fi mult mai inspirată daca ați avea o persoană apropiată de dumneavoastră. Adică în afară de Melissa si familie.
- Stiu... Dar nu am timp acum pentru o relație. Trebuie să mă focusez asupra carierei acum.
- Așa este. Pai, spor la compus atunci! Si... Poftă bună!
- Mersi mult!
Plecă. Îmi iau micul dejun, gandindu-ma la ceea ce spusese bucătăreasa. Într-adevar, mi-ar fi trebuit si mie un boyfriend. Aloo, aveam 19 ani. Mai toată lumea are un partener la vârstă aceasta. Mai puțin... Ia stai! Melissa cum o ducea oare cu dragostea? Chiar nu vorbisem deloc despre acest aspect. De-abia așteptam să vina acasă s-o întreb.
Ma uit din nou la foaia de hârtie din fața mea. Ma gândeam la foștii mei iubiți. Cat de refuzată am fost in dragoste! Dacă ar putea vre-unul dintre ei sa mai fie acum cu mine! Ah, parca îmi era mila de ei! Era un fel de milă malefică! :))
Voiam sa compun pe baza trăirilor mele din acea perioadă. Existase un băiat de care-mi plăcuse foarte mult in liceu, pe nume Josh.
Deodată, îmi vine un prim vers in minte. Îl notez pe hârtie."You had my heart"
Pauză. Ma mai gândesc. Vine si al doilea.
"And we'll never be world's apart"
Ok. E bine până acum. Putin, dar ok.
Ma uit pe geam. Părea cam întunecat. Cred ca urma sa ploua.
Ma întorc înapoi cu ochii in foaie. "You had my heart_And we'll never be world's apart_Maybe... Maybe... Maybe on the street? Nu, nu suna prea bine. Maybe... In the dark? Nu, cu siguranță nu! Maybe... In... Magazines? Da așa e ok! But you'll be.. Nu! Still be my star
Era super. In sfârșit îmi veni inspirația. Continui sa compun, pana ajung la refren, apoi ma opresc. Începuse ploaia. Melissa plecase la mall si inca nu se întorsese. Trebuia sa ma duc după ea. Il sun pe Bill, trebuia sa ne ia cu mașina. Nu răspunde. Am uitat! Era foarte ocupat astăzi. Trebuia sa ma duc singura după Melissa. Iau repede o umbrelă si ies afară. Era destul de frig.
Mergând pe stradă, îmi vin în minte niște versuri perfecte pentru refrenul piesei mele.
Ajung in fața mall-ului, unde o zăresc pe Mel. Ma apropii de ea.
- Era și timpul, fato! Unde-i Bill?
- E ocupat azi. Vino. Ploaia asta e una dintre cele mai bune.
- Una dintre cele mai bune?
- Da! M-a inspirat pentru refrenul noii mele piese.
- Serios?! Si cum suna refrenul acesta?
- Pai nu e încă complet, dar stiu ultimele versuri
- Bine, hai zi odată!
- Now is raining more than ever_ Know that we'll still have each other_You can stay under my umbrella_You can stay under my umbrella_Ella, ella, eh, eh , eh_Under my umbrella_ella, ella, eh, eh, eh_Under my umbrella my umbrella_Ella, ella, eh, eh, eh, eh, eh, eh!
- O-M-G! Ce mișto suna!
- Stiu, nu?
- Da! Trebuie neapărat sa o publici, să-i faci ai un videoclip. Doamne! Sa vezi cați fani vei avea!
"Sa vezi cați fani vei avea!" cuvintele acestea îmi răsunau prin minte.
Când ajungem la hotel, tot ce fac restul zilei era sa compun.
CITEȘTI
Bad Girl, RiRi ! FF
Fiksi PenggemarDeci nu știam cum sa numesc cărticică acesta. De la numele ei de pe Instagram: Badgalriri, am creat Bad Girl, RiRi !