Good Girl Gone Bad

39 8 2
                                    

Era decis. Așa urma sa se numească noul meu album.
Aveam deja șapte piese finalizate:
#Umbrella
#Sell me candy
#Say it
#Don't stop the music
#Breakin' Dishes
#Good girl gone bad
#Lemme get that
Deja urma sa începem sa lucram la videoclipul "Umbrella" de săptămână viitoare.
Intre timp, continuam sa compun. Lucram la doua piese care urmau sa se numească "Shut up and drive" si alta, "Push up on me", si inca doua care nu aveau inca nume.
Am lucrat, împreună cu niste fotografi profesioniști si niste editori de imagine o zi pentru realizarea cover-ului noului meu album, iar rezultatele mi-au plăcut la nebunie.
Arătam total diferit față de pana acum. Dar îmi placea forte mult, ma definea mult mai bine.
Primesc un telefon. Era mama.
- Alo?
- Rihanna, draga! Cum merge treaba?
- Destul de bine. Tocmai am terminat de realiza cover-ul albumului.
- Si ai mai compus ceva?
- Bineinteles! Am deja șapte piese terminate, doua aproape terminate si inca doua la care lucrez.
- Bine, draga! Straduieste-te sa iasă totul cat mai bine. Eu te las acum.
- Bine. Vorbim mai in colo. Pa!
- Pa, dragă!

*peste o saptamana*

Ma apucasem sa lucrez la videoclipul piesei "Umbrella".A durat ceva pana am realizat tot. In scurt timp urma sa o publicam pe internet. La radio deja începuse sa se asculte de miercuri. Era in topuri.
Ajung acasă vineri seara franta de oboseală. Abia așteptam sa adorm, ca mâine sa fiu fresh.
Dar un telefon neașteptat ma face sa ma cutremur din cap pana in picioare...

-----------------------------------
Se pare ca RiRi va avea ceva vesti noi. Oare... Ce fel de vesti? Bune sau rele? Rămâne de văzut!
Pupici!! 😘

Bad Girl, RiRi ! FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum