Începusem sa colaborez cu foarte multi producători. Eram intr-o perioada foarte ocupată, n-am mai avut timp deloc pentru mine. Sa merg in mall-uri, sa mai ies prin oraș, sa mai dau autografe, etc, etc...
Nici de Melissa nu mai aveam timp. Ea cam începuse sa simtă ca prezenta ei nu ma mai încânta așa de mult.
- Hei, Rih! Tu doar spune-mi! Daca ești prea ocupata, nu mai vreau sa stau si eu pe capul tau.
- Stai liniștită, Mel! Nu tu ești problema...
- Eu cred ca ai nevoie de un refresh... Ceva care sa te deconecteze puțin de toată agitația asta.
- Cum ar fi?
- Pai nu stiu... Ce nu ai mai făcut tu demult si ai vrea sa faci?
- Nu stiu... As vrea sa ma simt mai... Eu!
- Mai tu! Perfect! Si cum ești tu?!
- Cum ma ști! O fetiță cuminte si plina de energie si o divă bad!
- Îmi place!
- Vreau ca albumul asta sa aducă ceva cu totul nou! Ceva care nu a mai fost văzut pana acum la mine... Ceva care sa ma definească in totalitate, atât pe plan muzical, cat si...
- Fizic!
- Da, așa e! Stiu! O noua coafură!
- Minunat! Si la ce te-ai gândit?
- Inca la nimic, dar mâine îmi dedic toată ziua numai parului meu.
- Super! Si daca tot îți schimbi tu parul, de ce sa nu o fac si eu?
- Da, ba, chiar! Sa ne schimbam amândouă.*ziua următoare*
Am plecat de la ora noua de la hotel împreună cu Melissa, Bill si șoferul meu, Cameron.
După ce am ajuns la frizer, am stat cam doua ore sa decid ce frizura să aleg. Ochii mi-au căzut, intr-un sfârșit, pe cea mai buna alegere pe care as fi putut să o fac vreodată.
Scurt si negru.
Perfect!
Cam o ora si 30 de minute pana ce totul e gata si arata perfect.
Melissa își făcuse breton. Arată foarte diferit, dar îi stătea bine.
Plecam înapoi la hotel, unde ma așteptau o grămadă de melodii de compus.
Ma uit lung la ele. Melissa se așezase in pat si se uita la mine, puțin nedumerita, intrebandu-ma din priviri ce am de gând, pentru ca era evident ca am ceva de gând!
- Mel, azi nu am chef de așa ceva!
- Yeey!! Si ce propui?
- Hehehe! Te gândești la ce ma gândesc si eu?
- Pai, nu stiu. Depinde la ce te gândești tu!
- PARTY!!!
- YEEEY! PARTY!!
Melissa pune mana pe telefonul ei si suna la toți prietenii noștri din New York.
Intr-o ora eram îmbrăcate si machiate, iar prietenii noștri de odinioară erau cu toții la noi. Aveam tot felul de alcool-uri. Votka, bere, șampanie, vin, lichior, ma rog...
Am petrecut așa de tare, încât dimineața când ne-am sculat, eu cel puțin nu îmi mai aduceam aminte de nimic din seara trecuta.
CITEȘTI
Bad Girl, RiRi ! FF
FanfictionDeci nu știam cum sa numesc cărticică acesta. De la numele ei de pe Instagram: Badgalriri, am creat Bad Girl, RiRi !