Noaptea din club

42 9 0
                                    

*ora 13:45*
Tocmai aterizasem în NY. Mă uitam după mama prin aeroport. După ce o zăresc, ma duc către ea si îi readuc aminte cine este Melissa,ea fiind foarte fericita sa o revadă.
Ajungem în apartamentul mamei din NY. Urma să-mi cumpăr si eu unul peste ceva timp, dar deocamdata urma sa stau la Melissa o perioadă.
- Și Rajad ce face? Cum se mai simte?
- Din ce in ce mai bine. Mâine se va întoarce acasă.
- Ah, ce bine! Ma bucur sa aud asta.
După ce am mai vorbit cu mama, i-am spus ca vreau sa fac niște schimbări. Părea tare mândră de mine. A spus ca vrea sa o surprind, așa cum am reușit de fiecare data. Atunci mi-a venit o idee.
- Mamă, Melissa, tocmai mi-a venit o idee genială!
Amândouă se uita la mine confuze. Această afirmație nu își prea avea rostul in momentul acela.
- Vreau să fac un nou album!
- Un nou album?? întrebă Melissa.
- Da... Vreau să schimb mai multe lucruri. Adică si look-ul, și muzica.
- Ce însemna "a-ți schimba muzica"?
- Adică să-mi schimb puțin stilul. Vreau sa încep să cânt și alte stiluri de muzică.
- Sună minunat!
- Scumpo... Sunt mândră de tine! Asta e fetița mea!
- Oh, mami!
*Ne îmbrățișam*
- Si când te apuci de munca?
- Cat mai curând posibil. Voi începe sa compun câteva piese noi, si dacă voi avea destule idei, voi concepe un album.
- Pai... E mult de lucru pentru un album, fato! zice Melissa. Dar... Daca vei munci în de ajuns, cu siguranță vei da lovitura!
- Chiar crezi asta, Mel?
- Sunt sigura dea asta!
*Peste 6 ore, după ce îl vizitasem si pe Rajad si petrecusem foarte mult timp cu mama*
- Bine atunci, scumpo! Ce-ar fi ca voi doua sa mergeți la hotelul unde v-ați cazat, si sa va odihniți puțin după zbor si după ale petrecute azi? E deja ora opt.
- Ok... Ne vedem mâine, mama!
- Mai vorbim la telefon.
- Ok. Pa!
- Pa, scumpo! Pa, Melissa!
- La revedere!
Am plecat împreună cu Melissa la hotel. Ciudat era faptul ca nu prea ma simțeam obosita.
După ce intram in casă, Mel îmi spune ca zborul nu este obosita nici ea.
- Pai si atunci, zic eu, de ce sa stam închise in casa, când am putea face altceva. Ca de exemplu, sa mergem intr-un club de noapte. Ne mai distram si noi puțin, nu?
- Ah, Riri... Elevul devine profesor. E o idee genială! Știi cumva vreun club pe-aici, prin apropiere?
- Cred ca da. Ne interesam. Adică, aloo! Suntem în New York, e logic ca avem multe cluburi!
- Așa e! Nu prea sunt obișnuită cu atmosfera asta de NY..
- Te vei obișnui! Acum, hai, fa-te frumoasă. Mergem la distracție!
- UUU!!!
- Hahahah!
*După 25 de minute*
Eram gata. Îl sunasem pe Bill sa vina sa ne ia si sa mergem intr-unul dintre cele mai mișto cluburi din New York.
Eram foarte nerăbdătoare. Urma sa întâlnesc si niste fani, așa ca mi-am luat un pix, pentru a da niste autografe.
*ajungând in fata clubului*
Muzica se auzea răsunând din interior. Primul fan pe care l-am întâlnit era chiar un paznic, care m-a recunoscut imediat. I-am dat un autograf. Părea un om de treabă.
Intrăm in club. Era plin de lume. Urma sa ma distrez pe cinste.
Nu au trecut mai mult de trei secunde pana când a început sa ma recunoască lumea. Au izbucnit țipete si strigăte, lumea începuse sa sara pe mine. Au început sa intervină paznicii. Era o nebunie totală. M-au condus către scenă, unde urma sa stau. Ma așteptam sa stau printre oameni, dar uitasem ca nu prea aveam cum.
DJ-ul începuse sa bage remixuri ale unor piese de-ale mele. Eram mandra ca aveam atâtea remixuri. Am cerut un microfon. Nu puteam rezista fara sa cant. Fanii mei începuseră sa tipe mai tare ca niciodată. Era exact la fel ca un concert, numai ca nimeni nu se aștepta sa fiu acolo.
- Buna seara, toată lumea!!!
Lumea era complet înnebunită! Erau persoane care începuseră sa plângă de emoție. Eram foarte fericita.
- Ma bucur sa ma aflu in aceasta seara aici! Sunteți niste persoane minunate. Sper sa ne distrăm cat mai bine împreună.
Începe sa răsune din nou muzica. Remixurile erau chiar bine făcute.
- Hei, DJ! Bagă Pon De Replay!
Primul meu single începe sa răsune, iar eu încep sa cânt odată cu el. O invit si pe Mel cu mine pe scenă, o prezint publicului, care e fericit sa vadă ca nu sunt singură pe scenă.
Petrecem timp de o ora.
La final, le spun tuturor sa vina, pe rând, in fata clubului pentru autografe si fotografii.
Toată lumea începuse sa îngrămădească afară, țipând si zbierând. I-am rugat din nou sa nu se îngrămădească, si ca voi avea timp pentru toți, oricât de mult ar dura. Ma duc afară, după ce toată lumea iese din club.
Toata lumea era disperată. Daca nu ar fi existat gărzile care să-i mai potolească puțin, cu siguranță s-ar fi rănit intre ei sau chiar pe mine. Pe rand am dat autografe, pupicuri, îmbrățișări, poze si filmulețe.
Evident, nici presa nu întârziase sa apară. Erau paparazzi peste tot.
*peste 1 ora de dat autografe*
Mai rămăseseră doar 2 persoane cărora nu le dădusem autografe.
O domnisoara si iubitul ei se apropiară entuziasmați de mine.
- Dumnezeule mare, nu-mi vine sa cred ca te întâlnesc. Sunt o maaaare fană.
- Vai, mulțumesc! spun puțin obosita.
- Vrei sa facem o poza, te rugam?
- Desigur!
Facem pozele.
- Ma bucur foarte mult ca te-am întâlnit, Rihanna!
- Si eu!
- Vei mai susține concerte in New York?
- Da, cat de curând. Am chiar și o mare surpriza.
- O surpriză? Suna minunat! De-abia aștept sa aflu despre ce surpriza e vorba.
- Vei vedea!
Bill intervine si îmi spune ca trebuie sa plecăm. Îmi iau la revedere de la fani si plec cu Mel către hotel. Fusese o seara minunată!





Bad Girl, RiRi ! FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum