O inima frântă

36 5 0
                                    

A doua zi, m.am trezit foarte târziu, pe la 11.20 Eram complet dezbrăcata sub patura pufoasă. Bill era lângă mine, dormind. Eram confuza, nu.mi aduceam aminte de nimic din seara trecuta. Ma uit la podea si observ ca hainele noastre erau acolo, aruncate.
Imi iau hainele si ma îmbrac repede, in liniște, fara a.l scula pe Bill.
După, ma ridic din pat, dar el mă apuca de mana si ma trage înapoi.

-Neața, Rih! zice somnoros. Cum ai... "dormit"? întreabă ironic.

- Nu.mi aduc aminte.. Nimic.. Ce dracu' s.a întâmplat??

- Hm. Ce prostuța ești!

- Alo, alo! Unde te trezești sa ma faci pe mine prostuța? Nu uita ca lucrezi pentru mine si ca te pot concedia oricând!

- Concedia?? zice confuz. Dar.. Noaptea trecută..

- Dumnezeule!! Încep sa.mi aduc aminte!

- Si..?

- Si nu e bine!!

- Dar... De ce?

- Tu ești prost?! Ești bodygurdul meu! Nu pot avea o relație cu tine!

- Dar n.ai vrea?

- De ce naiba sa vreau?

Bill acum părea foarte confuz.

- Pai noaptea trecută...

- Eram beată, Bill!! Nu mai judecam nimic! N.a fost, nu este si nu va fi nimic intre noi!

- Dar, Rihanna! Eu... Eu m.am îndrăgostit de tine!

- Ei bine, dezîndrăgostește.te atunci!

- Nu pot!!! N.ai idee de cat timp așteptam sa te cunosc pana la nivelul acela! Sa te ating...

- INCETEAZĂ!!! IEȘI AFARA DIN CAMERA MEA!

- Dar...!

- ACUM!

- Rihanna, eu....

- Ieși!!!

- Dar sunt dezbrăcat!

-...........Atunci pune ceva pe tine si pleacă odată! Eu ies. Te aștept afara.

- Ma aștepți?

- Aștept sa pleci!

- Unde sa plec?

- Oriunde!

- Deci... Asta înseamnă ca... Sunt concediat?!?

- Da.. Acum îmbrăca.te!

Ma întorc si ies pe ușa deja deschisă. Eram nervoasa si supărata pe mine, într.un fel, pentru ca ma culcasem cu Bill.
Simțeam nevoia sa iau puțin aer așa ca am ieșit din hotel. Dar văzând ca sunt o mulțime de oameni pe drum la ora aceasta, am intrat repede înapoi, sperând sa nu ma fi văzut nimeni.
Bill tocmai venea către mine.

- Acum poți pleca, zic eu.

- Asculta, stiu ca probabil totul s.a întâmplat mult prea repede pentru tine.. Dar eu cred ca mai merit macar o șansă.

- Bill, fii atent aici! Eu-nu-te-plac!! Ești bodyguardul meu!! Ma rog, acum nu mai ești...

- Dar eu nu.mi pot imagina viațs fara tine, scumpo!

- Nu.mi spune asa!!! Acum pleacă!

- .... Bine, dacă nu vrei sa fim împreună, macar ... Nu ma concedia! Te rog!

- BILL, NU MAI POTI LUCRA PENTRU MINE!! După tot ce s.a întâmplat, nu te mai pot privi cu aceeași ochi.

- Dar nu trebuie! Va fi micul nostru secret!

- NU VREAU SA AVEM NICIUN MIC SECRET, ESTI CONCEDIAT!!

Tocmai atunci veneau către noi inca doi bodyguarzi de.ai mei, Jake si Edward.

- S.a întâmplat ceva? întreabă politicos Edward.

- Nu, spun eu cat de calma puteam sa fiu in momentul acela. Bill tocmai pleca.

Bill se uita la mine, apoi la ei, încercând sa para cat mai normal.

Ma uit la el cu cu sprâncenele le ridicate, încercând sa par si eu cat mai normala.

Cei doi bodyguarzi, se uitau ba la noi, ba unul la altul, neștiind cum sa reacționeze.

- Bine, daca asta este ceea ce.ti doresti cu adevărat. zise Bill. O zi buna!

- La revedere, Bill! zic cei doi confuzi.

După ce iese din hotel, se uita amândoi la mine si ma întreabă daca totul e in regula. Am dat din cap aprobator si trec pe lângă ei, ducadu.ma la mine in camera. Nu stiu de ce, dar îmi venea sa plâng.
Îmi lipsea Melissa. Era unul dintre momentele in care aveam cea mai mare nevoie de ea.
Iau telefonul în mana si încerc sa o sun, dar evident ca nu.mi răspunde. Cu cine as fi putut vorbi? Ea era cea mai apropiata de mine. Cu altcineva nu mi.as fi putut deschide sufletul..
Nici macat cu familia nu simțeam ca ma pot deschide, mi.era rușine de ceea ce făcusem. Ce.ar fi crezut mama cand i.as fi spus ca m.am culcat cu un bodyguard de.al meu? Si ce ar fi zis cand ar fi aflat ca am fost beată in timpul ăsta?
Ar fi întristat.o foarte tare, mai ales ca știa cat de mult eram tentata sa.i calc pe urme lui tata. Si char asta făceam...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 03, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Bad Girl, RiRi ! FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum