Tack!

4.5K 103 35
                                    

Ja... Tack alltså, verkligen. Som fan. Jag har i princip inga ord för hur otroligt glad och lycklig jag har blivit av ert stöd ni gett till denna bok och mig genom att läsa, rösta och kommentera.

Jag försökte svara på era kommentarer igår och verkligen förklara hur glad ni gjort mig, men medan jag skrev svaren insåg jag att det nästan bara blev som obetydliga ord. För jag tycker att det är så svårt att förklara en känsla med bara ord och meningar. Jag behöver kunna se på någon för att verkligen beskriva en känsla på djupet.

Nej. Det är inte nu jag ber er facetimea mig. Haha, nope. Kommer fortfarande inte berätta mer om mig än ni redan vet.

Men jag hoppas att ni verkligen förstår hur innerligt glad ni har gjort mig under dessa månader. Jag hoppas också att ni förstår att mitt tack betyder mycket mer än vad endast fyra bokstäver kan uttrycka.

Jag började skriva på den här boken den 31:a november förra året. Mina tankar om denna var ungefär: "hmm... Sexting? Låter kul." Så jag skrev ett klyschigt kapitel som var ungefär som alla andra första kapitel i sms-böckernas historia på Wattpad. Jag hade bara några få idéer om en fortsättning på boken, men de utvecklades till så mycket mer.

Ungefär den 7:de december fick jag 1 k reads på boken. I vecka senare hade jag 5 k. Kunde jag då tro att jag tre månader och 80 kapitel senare skulle ha 182 k reads? Hade någon berättat för mig att det skulle bli så hade jag skrattat denna någon rakt upp i ansiktet.

Men se! 182 k reads. ETTHUNDRA ÅTTIOTVÅ TUSEN LÄSNINGAR. Wtaf.

Och det är allt tack vare er.

Egentligen bryr jag mig inte om antalet läsningar. Men genom dem får jag reda på att folk läser och förhoppningsvis uppskattar det jag skriver.

Dessutom gör det faktum att 5 k personer har läst mitt första kapitel mig lite rädd. För det är sjukt många människor. Tack så bajs(ska sluta säga skit)mycket!!!

Ni är bäst!!!!!

Angående en fortsättning på Sexting så är det lite oklart hur det blir. Jag har ingen idé som skulle kunna sätta igång ännu en bok och jag känner också att Caisa och Simon jag det så bra att jag inte vill komma och förstöra det, liksom. Förstår ni? Ännu en bok skulle behöva fler problem och det skulle kanske bli tjatigt.

Så vi får se hur det blir med dä.

Men... Annars har jag ju fler böcker som ni kan läsa (jag vet att jag är bra på att promota mig själv, ni behöver inte säga det till mig).

Jag håller på att skriva en bok som heter Lite mer, jobbar på en bok som heter Utmanad och ska börja skriva på en gammal bok igen som heter Du och jag.

Så klicka in på min profil och läs, läs, läs(!) om ni har lust.

Ni är bäst. Tack och hej och hoppas att vi möts någon gång i framtiden (((:

Puss,

//FRIDA POTATISSON

xoxo

SextingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz