Min brors navn er.....

385 14 0
                                    

Jeg stod og så på mig selv i spejlet, da jeg så min skøre lillebror Brooklyn opkaldt efter byen Brooklyn. Jeg hedder Holly, den gang jeg var mindre lavede mine klassekammerater mange rim og navne begrund af mit navn. Så specialet er det ikke! Men det er de så heldigevis stoppede med. Jeg vendte mig mod Brooks (hans kælenavn) "hva så little bro" sagde jeg og rodet ham i håret. "Ikke så meget søs" jeg smilede til ham og vi gik nedenunder, "godmorgen børn" sagde far og kyssede os hver og en på panden. Det ville sige kun mig og Brooklyn da vi er hans eneste børn. Far sagde ses og gik så på abjerde. Mor havde nattevagt i går og skal havde det igen i dag, lige nu sover hun det er okay, hun kom først hjem klokken 02:00. "Skal du noget spændende på denne lørdag?" spurgte jeg min lille bror, "ja jeg skal sove over hos Mark" jeg nikkede og fandt noget man kunne lave pandekager med. "Ville du havde yoghurt idag? Eller pandekager?" "det er nok det dummeste spørgersmål jeg har hørt, PANDEKAGER". Jeg grinede af ham og gik i gang med at lave pandekager imens han pakkede sin taske til at komme over til Mark.

Jeg sad på sofaen sammen med Lia min bedste veninde. Klokken var halv ni, så Lia skulle til afsted. Far har fået en nattevagt han sagde mange gange undskyld, men sådan er det vel. "Ses Lia" sagde jeg og krammede hende hårdt "ses min ven" sagde hun og krammede tilbage. Det slog mig lige hun er skide mørkeræd! "Lia skal jeg ikke følge dig?" spurgte jeg og tog jakke på da jeg så hendes smil lyse op og hun nikkede ivrigt. Og så begyndt vi ellers bare at gå afsted og tale mellem himmel og jord. Som altid........ På vej hjemme gik jeg ind i en personens mave, AV! "Sorry" mumlede jeg og gned min pande, jeg så op og så en brun håret dreng med en smule krøller, han havde brune øjne og en rød bandana på. Imens havde han en sort hættetrøje på. "Det gør ikke noget" sagde han og smilede til mig, jeg smilede tilbage og gik videre. Imens hørte jeg min ynglings sang Believe med Shawn Mendes. Jeg åbnede døren og så min far sove på sofaen, jeg smilede lidt og låste hoveddøren. Bagefter tjekkede jeg om alle vinduerne var lukkede, til sidste gik jeg ind til min far. "Far" hviskede jeg, han åbnede øjnene og smilede til mig, "ville du ikke hellere sove i din seng?" grinede jeg. "Jo godnat søde" sagde han og gabte højlydt for derefter at slæbe sig op af trapperne. Jeg grinede imens jeg rystede på hovedet, gamle mand.

___________Dagen efter______________

Jeg stod på broen over søen Luca, mærkeligt navn til en sø. Jeg gik på række værket, jeg var sammen med min ven Shane. "Pas nu på" grinede Shane imens han så på mig, jeg smilede til ham, "jeg har styrer på det" sagde jeg og viftede med hånden. "Ja ja men hvis du falder og ryger på hospatilet er det hellere ikke dig der skal forklarer det til dine forældre" sagde Shane med et flabet smil. "Urghh hold mund" sagde jeg og hoppede ned ved siden af ham. Han tog en arm om mig "hvordan skal jeg så tale med dig?" grinede han, jeg skubbede blidt til ham. Vi gik og pjattede rundt i parken, da jeg gik ind i en person. Shane var ved at dø af grin da jeg faldt lig ned på min flade røv. Jeg så op og så en sort hår dreng med brune øjne "undskyld" sagde jeg og skyndte mig op. Han viftede med hånden med et smil og gik, "han var stille" sagde Shane. Jeg nikkede og vi gik videre, snakkede og pjattede som om alt var som det plejede. Det var det jo også udover jeg kunne mærke et blik brænde på mig.

Ukendt's synspunkt

Jeg ventede på en af mine venner, han måtte godt skynde sig at komme. "Endelige" udbrød jeg da døren gik op, "undskyld men hun er sværere at finde en man skulle tro" sagde han forpustede. Jeg nikkede og sat mig ned, "hvordan har min Holly det?" sagde jeg. "Fint hun var sammen med en af sine venner" "godt godt, har du hørt noget fra de andre?" "Nix." Jeg nikkede og tog et billede op af Holly "hun aner ikke hvad der venter hende" sagde jeg. Døren gik op og det var de to andre "nå noget nyt?" sagde jeg. "Hun er blevet tilbudet en praktik plads hos politiet mange gange, men har altid sagt nej", hmmmm praktik plads. "Du går undercover og bliver hendes ven!" sagde jeg og pegede på den ene, "cool" sagde han. "Og du forsætter på din praktik plads i politiet!" "okay", "hvad med mig?" "ja du skal øve dig i at flyve helikopter" "FEDT!" Vi grinede alle af ham "og jeg gør øen klar til start" sagde jeg, "lad os få hende hjem til mig" sagde jeg. De nikkede og gik deres vej, jeg åbnede min mac book og gik ind på overvågnings kamera. Jeg så Holly sidde på sin seng med sin blå computer på skødet, hendes bror kom ind. De snakkede lidt sammen før han gik igen, hun lukkede sin computer og så rundt. Jeg tror hun føler sig overvåget.... Klart det er hun også.

Er der nogen?Where stories live. Discover now