Jeg åbnede øjne og så op på loftet, mig og Ashton har været i ven zonen ret længe... Det er faktisk hyggeligt! Mig og drengene har haft det ret sjovt, jeg rejste mig op og gik nedenunder. "Godmorgen Holly" sagde Ashton "morgen" grynet jeg. Han smilede og server en tallerken mad foran mig. Jeg takkede og så ned på en dejlige omgang mad. Han sat sig overfor mig og vi begyndte at snakke og spise. "Hvor er de andre?" Spurgte jeg "hjemme hos deres forældre" jeg nikkede. Jeg så nøje på ham, Luke havde købt mig en hele masse tøj, heldigvis.... "Let me take a selfie" sang hans telefon "lol" grinede jeg og så på ham. "Jaer" grinede han og så ned på telefonen. "Let us take a selfie!" Hvinede jeg pludselig, han grinede og klappede på sit skød. Jeg sprang mod hans skød og så ind i kameraet "sige: Er der nogen?" Sagde jeg "er der nogen?" Sagde vi kor. Click... "Friends picture" sagde Ashton "cliché my friend" sagde jeg og kyssede hans kind.
Jeg sprang op på Ashton's ryg og han begyndte at løbe. Jeg knugende mig ind til ham "go Holly and Ash!" Råbte Luke. Calum havde Michael på ryggen og de løber mod stranden. Ligesom os, eller Ashton gør, jeg grinede over Michael's ansigt. "Hey heppe på os!" Råbte Calum "løb Ash!" Råbte jeg og grinede. Han grinede med og løb stærkere, vi nåede det først. Ha! Calum og Michael surmule og Luke var flad af grin. Jeg gav Ashton fem "krammer!" Hvinede vi i kor og sprang mod hinanden da en høj bølge overfaldt os bagfra. Som fik mig skubbet ned og Ashton lande under mig. Jeg flækkede af grin og så på ham, vi var begge blevt drivvåd "omg jeg fik det på video!" Hvinede Michael og grinede. Vi alle begyndte at skrald grine. Jeg så ind i hans øjne, de er faktisk ret flotte. Vent hvad?
Jeg kunne ikke sove! Jeg listede mod Ashton's værelse for at drille ham, jeg så ham sove fredfyldt. He he, ikke meget længere! Jeg lukkede døren forsigtigt bag mig og listede mod hans seng. Jeg kravlede stille under dynen, og et lumsk smil kom på mine læber. "BØH!" Råbte jeg højt, et 'mandligt' skrig forlod hans læber, han sprang op og så chokket på mig. "Omg Ash dit fjæs, aha ha aha ha ha aha" grinede jeg. Han så surt på mig og brummede fornærmet men lagede sig hurtigt ned igen. "Og hvad havde jeg lige gjort?" Snerrede han utilfreds "aww søde Ashy! Er man gnavnen? Jeg kan ikke sove" sagde jeg og klappede hans kind. Han sukkede og trak mig ind til ham "to night are there only us, together in the little world. The stars looking down on us and smiles, close you beautiful eyes. I am here, and I am you hero in night. You can sleeping, I am here, so close you eyes. And go in dreamland, I are there also so close you eyes. Uh uhhh uuuh, oh oh oh ooooh. You can sleeping now" sang/hviskede Ashton i mit øre. Jeg lukkede øjne og mumlede uforståeligt ord, som ikke fandtes. Der gik ikke længe før jeg var i drømmeland...
YOU ARE READING
Er der nogen?
Teen FictionJeg hedder Holly, nej ikke Molly, HOLLY! Mine forældre har opkaldt mig efter Hollywood, tsk mærkeligt. Nå men jeg er 17 år, bor sammen med mine forældre og min lillebror. Jeg lever et normalt liv, har venner, familie, bor i en lille by, går i skole...