Mig og Willy har været venner i 3 uger. Han er vildt sjov! Men ret sær...... Det bankede på døren så jeg gik der ned, der stod Willy og en jeg engang er gået ind i? "Hey Willy og fyr jeg engang gik ind i" sagde jeg, "Holly møde Carl" sagde Willy, jeg gav denne Carl hånden. "Hyggeligt at møde dig" sagde Carl, "tak og i lige måde" sagde jeg, jeg åbnede døren som tegn at de godt må komme ind. "Er du alene hjemme?" spurgte Willy "næh min bror er her og hans ven" sagde jeg. Og når man taler om solen! Der kom Brooklyn "hey søs må vi få noget chips?" spurgte Brooklyn. "Ja ja tage det hele du tager afsted om to dage. Mor og far er på rejse så de finder aldrig ud af det" smilede jeg. Han smilede taknemlig.
Jeg sad i stuen og snakkede med Willy og Carl, da min telefon ringede. "Undskyld mig" sagde jeg "Hallo?" "hey søde" "Shane?" "jeps hvordan vidste du det?" "jeg kan genkende din stemme" "nårhh ja" "så hvad ville du?" "nå jeg ville bare sige mig og Lia rejser til Spanien nu" "så var det godt jeg sagde vi ses til jer i går. Kan i to kæreste par så hygge jer?" "selvfølgelige ses!" "ses." "Hvem var det?" sagde Carl "min ven Shane han ville bare sige ham og min ven Lia, hans kæreste tog afsted til Spanien nu" sagde jeg. De nikkede forstående, "så du sagde tidligere at din bror tog afsted om to dag?" sagde Willy. Lige pluslige så kom jeg i tanker om befri Willy, ha ha. "Ja han skal med sin fodbold hold hen til Sverige" sagde jeg, "og hvor er dine forældre?" Sagde Carl. "På 25 års bryllups dag i Italien" sagde jeg og rejste mig op og gik ud i køkkenet. "Ville i havde te?" Sagde jeg "ja!" Råbte de i kor, jeg lavede noget te og gik så ud til dem. "Her" sagde jeg og gav dem noget te, de takkede og vi snakkede videre.
___________________To dage efter__________________
Jeg gik sammen med Brooklyn, jeg var i gang med at bærer hans taske. Han skal afsted idag, "jeg kommer til at savne dig Holly" sagde han. Jeg krammede ham "i lige måde" grinede jeg, Anastasia kom løbende mod os. Hun sprang i hans favn, Awwww. "Ses Brook" sagde hun "ses Ana" sagde han og krammede hende. Hun gav ham et på kinden han lyste af stolthed, nurghhhhh. Man bliver helt rørt! Brooklyn gik ind i bussen med et fjollede smil på læben. Da bussen var kørt så jeg på Anastasia "pas nu på ham" sagde jeg og smilede til hende før jeg gik mod mit hjem. Her var kedligt intet at lave, her var også skide stille. Willy er på jagt efter et job siger han, Carl har sin praktik plads, Shane og Lia er på kæreste tur. Mor og far ligeså, Brooklyn er på vej til Sverige, Amalia hun er..... VENT! Amalia! Åhhh min dejlige Amalia, hun skal ingenting! Jeg fandt min telefon frem og tastede hurtigt hendes nummer ind. "Hallo det er Amalia" "hey Amalia det er Holly, jeg tænkte på om du skal noget? Jeg keder mig" sagde jeg "søde jeg kommer nu" "Okay ses" "ses darling" jeg lagede på og ventede ca. 15 minutter da det bankede på døren. Jeg sprang op og åbnede den "Amalia!" Hvinede jeg "Holly!" Hvinede hun tilbage og sprang i min favn. "Det er jo ikke sådan når alle rejser" sagde Amalia "nææææh, ej Amalia jeg blev helt rørt i dag!" Sagde jeg. "Hvad skete der? Holdt en 5 årige en lille hvalp?" Sagde hun, "nej men sødt billede! Min bror fik et kys af Anastasia på kinden! Han lyste af stolthed" sagde jeg. "Omg" hvinede Amalia og vi hoppede rundt som gale høns i bur. "Lad os se noget tv" sagde jeg "jeps lad os vores serie!" Sagde Amalia. Jeg grinede men nikkede ivrigt før vi gik ind i stuen. Jeg mærkede igen følsen af at blive overvåget, jeg er jo binde gal!
KAMU SEDANG MEMBACA
Er der nogen?
Fiksi RemajaJeg hedder Holly, nej ikke Molly, HOLLY! Mine forældre har opkaldt mig efter Hollywood, tsk mærkeligt. Nå men jeg er 17 år, bor sammen med mine forældre og min lillebror. Jeg lever et normalt liv, har venner, familie, bor i en lille by, går i skole...