Sziasztok! Köszönöm a nézettséget, hogy túl léptük az 1000-t és persze a csillagokat is, azokból is 10 rész alatt elhagytuk a 110-et.
"-Rendben. Gyere haza viszlek!"
Ezután csak arra lettem figyelmes, hogy már egy kocsiban ülök. Nem értettem, hisz Davidnek még nincsen jogsija, de nem is előre ült, hanem hátra mellém. Míg egy számomra ismeretlen srác volt a kormánynál. Csendben telt az út szinte kellemetlen volt, a két fiú között csak úgy vibrált a feszültség. Amikor megérkeztünk a srác kitett minket a ház előtt csak egy intéssel köszönt el Davidtől, nekem pedig biccentett egyet, majd elhajtott.
-Ki volt ez?
-Két évvel felettünk jár, de már nem ápolok vele valami jó kapcsolatot, de azt tudtam, hogy van jogosítványa és jól is vezet, ezért megkértem, hogy hozzon haza. Szerintem nem tette volna meg, de jött nekem eggyel.
-Hogyhogy már nem jó a kapcsolatotok?
-Figyelj ez most mellékes, de bekísérlek, mert jeget kellene rakni az arcodra. Ha nagyon szeretnéd akkor közben elmesélem. - bólintottam, majd bementünk és megcéloztuk a hűtőt. Volt rajta egy cetli anyutól, hogy elmentek vásárolni. Gyorsan lekaptam, majd jég után kezdtem kutatni. Megtaláltam majd elővettem kéz dobozos fantát és leültem Daviddel szemben. - Na akkor mesélsz?
-Igen. Tehát volt egy éve egy komolynak mondható kapcsolatom, már fél éve együtt voltunk, amikor a 7. hónapfordulónkon meg akartam lepni a barátnőmet. Átmentem a házához és a kertjében csináltam neki gyertyákból egy szívet benne a dátum volt amikor összejöttünk. Nagyon sokat vártam, mert tudtam, hogy minden nap kiszokott nézni 4 körül. Nem nézett, akkor felhívtam, mert ez volt már csak olyan lehetőségem, hogy felhívjam valahogy a figyelmét. Nem vette fel. Egyszer csak megláttam őt háttal az ablaknak, épp csókolózott egy sráccal, mint később kiderült Ákossal volt ott. Erre eléggé begőzöltem és szakítottam vele, majd másnap kissé összeverekedtünk Ákossal. Persze akkor én voltam a seggfej, mert szétvertem az exem új csávóját, de amint egyre többen megismerték a történetet rájöttek, hogy jogos volt a viselkedésem és onnantól már őket ítélték el. A lány ezt nem bírta és eltűnt innen, míg mint láthattad Ákos maradt. Tömören ennyi.
-Uhhh...Sajnálom.
-Ja hagyjad. Már túl vagyok rajtuk, csak Ákossal az előtt jóban voltunk, de ezek után a szemébe se tudtam nézni.
-Megértem. Csak egy kérdésem van hátra.
-Ne kímélj.
-Egész végig Ákosról és egy titokzatos lányról volt szó, direkt nem mondod meg, hogy hívják?
-Ja nem, csak nem szívesen emlékszek rá vissza. A neve Rebeka volt.
-Értem, sajnálom a történteket. Te nem ilyen embert érdemelsz.
-Pedig az egész életem ilyen emberekből áll. - szomorodott hirtelen el.
-Ezt hogy érted?
-Úgyhogy te vagy az egyetlen, aki foglalkozik is velem.
YOU ARE READING
Egy új kezdet... [SZÜNET]
RomanceEgy lány élete brutálisan megváltozik, csak azért, mert nem hallgatott édesanyjára. Alapjáraton se volt valami könnyű élete, hisz édesapját nem is ismerte, csak az anyukájával élt, nem volt előtte soha sem egy férfi, aki megvédhetné vagy aki megmond...