"Inkább anyuval "műszakot" cseréltem és babusgatni kezdtem az én kicsike lányomat."
Este sokáig fent voltam, körülbelül 8 órakor letudtam rakni aludni Stellát, majd 2 órán keresztül tanultam. Tudtam, hogy anyu későn jön haza, de mikor kopogtak az ajtón, a szívem mélyén mégis reménykedtem, hogy ő legyen az, mert szükségem lenne már egy anya-lánya beszélgetésre. Az ajtó felé vettem az irányt közben magamra kaptam egy vastag kabátot, mert hát azért még is csak tél van. Mikor ajtót nyitottam elfelejtettem beszélni.
-Öhmm...Szia Lily. - nem a becenevemen hívott, akkor most komolyan fog beszélni?! - Csak bocsánatot akarok kérni, tudom bunkó voltam a haverjaim előtt, pedig nem ezt érdemled. Biztosan nehéz időkön mentél keresztül más különben nem váltottál volna sulit.
-Khm, köszönöm az őszinteséged és sajnálom, hogy hisztis libaként viselkedtem. És ha szabad kérdeznem miből gondolod az iskola váltásos dolgot?
-Ahogy megismertelek, azt szűrtem le, hogy bátor és erős lány vagy, tehát csak valami olyan dolog miatt jöhettél ide, ami téged nagyon mélyen érintett.
-Igazad van. Be szeretnél jönni? - nem is tudom miért hívtam be, gondoltam, hogy megosztom vele a gondjaimat, mert megbízok benne, de nem vagyok biztos ebben az egészben.
-Nincsenek itthon a szüleid?
-Nem anyukám dolgozik. - apuról se tud senki, pontosabban a senkibe én és anyu is beletartozunk.
-Oké köszi.
Bementünk a házba és akkor bele gondoltam mi lesz ha Stella felébred és sírni kezd. Mit fogok mondani Davidnek?
-Figyelj ez lehet, hogy nem volt jó ötlet.
-Jó, akkor inkább megyek is. - mondta és mintha kissé csalódott lett volna.
-Sajnálom, csak vannak dolgok a házban amiket még nem állok készen megosztani másokkal. Meg tudom érteni, hogy ha emiatt befejeznéd a velem való barátságot, hisz tudom, hogy az őszinteség és a bizalom egy barátság legfőbb alapjai.
-Nem, semmi gond, megértem. Nekem is vannak dolgaim amiket nem nagyon osztok meg másokkal. Sok barátom van, de csak nagyon kevesen ismernek igazán. Számomra ott van Dan (Daniel), akivel bármit megoszthatok, de ha jól tudom, akkor neked nincs olyan ismerősöd, akivel ilyen kapcsolatban állhatsz és én szívesen betölteném ezt a szerepet, de jól tudom, hogy ehhez nagyon sok idő szükséges, ezért nem sürgetek semmit sem.
-Értem és köszönök mindent. - búcsúztam el az ajtóban.
-Jó éjszakát! - adott egy puszit a homlokomra, mire elhúzódtam, de ő meg sem említette.
Ez után én is elmentem zuhanyozni, majd azt terveztem, hogy aludni fogok, de nem jött álom a szememre, ezért bekapcsoltam a laptopom és megnéztem egy sorozat részt, majd mikor végeztem megláttam, hogy Daniel rám írt egy fél órája. Visszaírtam, de a választ már nem volt elég erőm megvárni, úgyhogy majd reggel megnézem. Jó éjt!
YOU ARE READING
Egy új kezdet... [SZÜNET]
RomanceEgy lány élete brutálisan megváltozik, csak azért, mert nem hallgatott édesanyjára. Alapjáraton se volt valami könnyű élete, hisz édesapját nem is ismerte, csak az anyukájával élt, nem volt előtte soha sem egy férfi, aki megvédhetné vagy aki megmond...