"Ezzel nem is indult olyan rosszul a 10. osztály hátra lévő ideje."
*
-El is felejtettem bemutatkozni, Lily Morgan vagyok.
-Uhh...tényleg bocsi, én David Pers. És hogyhogy iskolát váltottál az év közepén?
-Bocsi, tudom ez nem jó kezdés, de ezt még nem szeretném kitárgyalni.
-Oké semmi gond, én kérek bocsánatot, hogy érzékeny témára kérdeztem. Már itt is vagyunk. - nyitott ajtót nekem.
Ahogy beléptem a terembe megláttam pár embert, amikor David is belépett mögöttem, úgy kezdtek méregetni engem, mint valami ribancot, már elnézést a nyers fogalmazásom miatt. Ezért csak halkan köszöntem, majd hátra slisszoltam a legutolsó és a legszélső padba, közvetlen az ablak mellé. Bedugtam a fülembe a zenémet és figyeltem az újdonsült osztálytársaimat. Egy idő után megértettem, David a legmenőbb srác az osztályban, ezért néztek rám többségben úgy a lányok, ahogy. Egy idő után csak az tűnt fel, hogy egy csapat lány áll az asztalomnál. Kivettem a fülesem.
-Szia, Vanessa vagyok, ők pedig Emma, Lisa és Sisy. Csak azt akarom mondani, hogy ne merj rámászni Davidre, mert ő Sisyé. - nyávogta végig a mondókáját, a főszőkeség.
-Oké ebből annyit értettem, hogy te vagy Vanessa és hagyjam Davidet.
-Látom okos lány vagy, remélem nem lesz sok nézeteltérésünk.
-Hát akkor először is ne akarjátok megmondani, hogy kivel lóghatok és kivel nem, akkor nem lesz köztünk semmi gond. - erre megsértődtek és leléptek. Már csak pár perc és kezdődik az első óra, ami történetesen ofő, mert mi más lenne péntek reggel első órában. Az ofő pontosan 8 óra 00-kor lépett be a terembe.
-Jó reggelt, osztály!
-Jó reggelt kívánunk, tanár úr!
-Nos, mivel van egy új diákunk szeretném, ha bemutatkozna egy pár szóval, ti pedig végig hallgatnátok. Miss Morgan átadom a szót. - erre a végszóra felálltam.
-Sziasztok! Lily Morgan vagyok. Szeretek gördeszkázni és gitározni. Imádom a családomat. Szívesen tanulok bármilyen idegennyelvet, eddig tudok franciául, spanyolul és németül, az angol mellett. Egy nagy baj van velem, ami a szívemen az a számom és pont ezért szoktak utálni vagy kedvelni az emberek.
YOU ARE READING
Egy új kezdet... [SZÜNET]
RomanceEgy lány élete brutálisan megváltozik, csak azért, mert nem hallgatott édesanyjára. Alapjáraton se volt valami könnyű élete, hisz édesapját nem is ismerte, csak az anyukájával élt, nem volt előtte soha sem egy férfi, aki megvédhetné vagy aki megmond...