Aku berkurung dalam bilik, baring je atas katil. Iphone6s aku, aku biarkan off sebab tengah tak ada mood nak layan orang.
Aku teringatkan kata-kata Minseok oppa. Aku ni memang tak ada akal ke? Salah ke kalau aku nak tolong member sendiri.
Aish! Payah betul la macam ni! Pintu bilik aku di ketuk perlahan. Aish, siapa pula ni? Aku turun dari katil dengan malas lalu menuju ke pintu bilik.
Aku memulas tombol pintu dan terjegul wajah Serra dan Hyun-Mi.
Serra terus peluk aku. Hyun-Mi pula just gosok rambut aku.Err, minah dua ekor ni dah kenapa?
Naryeong - *pelik* Err, korang sihat tak?
Serra dan Hyun-Mi buat tidak dengar soalan aku dan menarik aku masuk ke dalam bilik aku sendiri. Babes, it's my room ~~~ 😐😐
Mereka dengan selamba duduk kat atas katil aku. Err, sekarang ni aku salah bilik ke? Aku pun terus naik atas katil aku.
Naryeong - *pelik* Apa mimpi kau berdua datang rumah aku ni?
Serra - *lembut* sebab aku call, Hyun-Mi call langsung kau tak jawab so kteorang pun decide la nak jenguk kau.
Hyun-Mi - *cool* Yeong, gwenchanna? Himchan tadi jumpa aku cakap kau selamatkan Yongguk and Yongguk call and hantar ws, kau tak angkat sebab tu aku call kau.
Yongguk hantar ws?! Aku pun terus keluarkan Iphone6s aku dari rak meja lampu tepi aku dan on phone aku tu.
Selang beberapa minit, amik kau!!! Hang Phone aku!!
Miss Call
Yonggukkie 15
Minseok my BAE 😘😘 20
Hyun-Mi 16
Serra 16
Seunghyub 20
Aish! Malas betul aku nak call Seunghyub ~~~ Nanti kang kena bebel lagi ~~~ Minseok oppa, apa mimpi dye call aku? Selalunya aku yang terhegeh-hegeh call dye.
Aku buka ws pula. PERGH!! Banyak sia ~~~ Pecah rekod hari ni.
From : Yonggukkie
Hey, Yeongie! Gwenchanna!? Angkat la phone!!
2.00 pm
Bitch!!! Pick up ur phone!!! 😠😠
Don't make me f**kin' worry!!!2.05 pm
Yah! SHIN NARYEONG!!!!! BETTER PHONE KAU TU KAU CAMPAK KAT LOMBONG KALAU KAU TAK PANDAI ANGKAT CALL ORANG!!!!!
OIT! POMPUAN!!!2.10 pm
Aku tersengih baca ws yang diberi Yongguk. Aku dah boleh bayangkan muka dye masa menaip ni. Sumpah berkerut gila.
Banyak lagi Yongguk hantar tapi malas aku nak baca sebab selebihnya dye maki aku ~~~ 😒😒
From : Hyun-Mi
Yeong, Kau ok x? Yongguk cari kau ~~
3.30 pm
Yeong, kau ltak phone kau kt mana?! Asal kau x angkt call aku?! Yongguk dh menggila ~~ 😡😡
3.35 pm
YOU ARE READING
Call You BAE
FanfictionCerita ni infires ( inspire ) daripada music video Call You Bae. Shin Naryeong, 18 tahun meminati jirannya Kim Minseok yang berusia 23 tahun. Pelbagai cara Naryeong lakukan untuk menarik perhatian Minseok tapi Minseok hanya menganggap Naryeong tak...