Naryeong menuju ke kelasnya sambil menyanyi kecil mengingatkan liriknya. Tiba-tiba, pinggangnya di paut oleh seseorang.
Naryeong - *terkejut* EOMMA!! ANAK SETAN PELUK AKU!!! 😨😨
Jimin menutup mulut Naryeong menyebabkan Naryeong meronta-ronta untuk melepaskan dirinya.
Jimin - *rayu & minta tolong* Yeongie tolong aku ~~~ I'm freakin' dead!! 😥😥
Naryeong - *bercakap dalam keadaan mulutnya ditutup* Nak tolong apa, Jimin sunbae? By the way boleh tak buka mulut aku, macam mana aku nak tolong sunbae ~~~
Jimin yang mendengar kata-kata Naryeong terus melepaskan lepasan tangannya. Naryeong membetulkan baju uniform sekolahnya.
Naryeong - *menyampah* Sunbae nak saya tolong apa?
Jimin - *gelabah & cuak* Selamatkan aku dari Ayein!! Jebal!!!
*******************************
Ha? Selamatkan Jimin sunbae dari Ayein?! Bukan ke dyeorang sweet couple? Ish, ni mesti Jimin sunbae pegi menggatal dengan junior. Lepas tu kantoi telur busuk. Jimin sunbae ni pun satu, dah tau yang Ayein tu kuat cemburu ada hati nak jadi playboy tak bertauliah.
Naryeong - *selamba* Kenapa saya kena selamatkan sunbae dari Ayein pula ni? Ni mesti kantoi menggatai! Kali ni kantoi dengan siapa pula?
Jimin sunbae yang mendengar pertanyaan aku hanya mampu tersengih. Namja ni dah sewel.
Ayein - *jerit* PARK JIMIN!!! EODIGA!!? MANA KAU NAK MENYOROK?!
Amik kau! Anak hulk dah menjerit!! Jimin sunbae yang mendengar namanya dijerit oleh yeochinnya terus menyorok belakang aku, merayu-rayu meminta tolong. Kesian pula dekat jantan ni. Aish ~~~ Aku terus menolak Jimin sunbae ke dalam stor barang yang berdekatan.
Masa tu, kelibat Ayein telah muncul. Mak aik! Bengisnya muka! Confirm Jimin sunbae buat hal yang teruk gila ni.
Ayein - *bengang* Shin Naryeong!!! Kau nampak tak Jimin kat mana?
Aku terus menggelengkan kepalaku dan memberikan senyuman tak bersalah.
Naryeong - *berlakon tak tau* Ayein, asal kau marah sangat ni. Jimin sunbae buat apa?
Ayein - *cuba bertenang* Dye pergi make out dengan junior dekat belakang sekolah! Mana aku tak angin!!! Lepas tu bila kantoi buat muka tak bersalah dan cakap tak buat apa-apa just berbual.
Naryeong - *berfikir sejenak* Mybe memang betul dyeorang just berbual. 😁😁
Ayein - *bengang* Kalau dyeorang just berbual tak adanya bekas lipstik kat bibir Jimin dan butang baju dye dengan betina tu dah terbuka kat tang dada. Sakai punya namchin!!!
YOU ARE READING
Call You BAE
FanfictionCerita ni infires ( inspire ) daripada music video Call You Bae. Shin Naryeong, 18 tahun meminati jirannya Kim Minseok yang berusia 23 tahun. Pelbagai cara Naryeong lakukan untuk menarik perhatian Minseok tapi Minseok hanya menganggap Naryeong tak...