C.Y.BAE 11

74 6 5
                                    

Hyungwon dan Hyun-Mi sudah berada di sekolah dan mereka berdua sudah berada di dewan tertutup sekolah mereka.

Hyun-Mi duduk di celah kangkang Hyungwon sambil melihat Iphone6nya untuk menghafal lirik- lirik lagu yang perlu dye nyanyi. Manakala Hyungwon hanya memeluk erat pinggang yeochinnya sambil meletakkan kepalanya dibahu Hyun-Mi.

Ketika itu, pintu dewan dibuka luas oleh Minhyuk.

Minhyuk - *sergah* Ha! Korang buat apa ni? Maksiat semua ni!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Minhyuk - *sergah* Ha! Korang buat apa ni? Maksiat semua ni!

Hyungwon dan Hyun-Mi yang mendengar suara sumbang Minhyuk memandang blur ke arah Minhyuk. Minhyuk hanya tersengih lalu memasuki ke dalam dewan tersebut bersama dengan ahli Monsta X.

Mereka duduk berhadapanan dengan Hyun-Mi dan Hyungwon.
Wonho, Shownu dan I.M terus memanaskan badan mereka. Selang beberapa minit, dewan itu dipenuhi dengan semua pelajar yang akan membuat persembahan dan terlibat dibelakang tabir.

Wajah rakan-rakan Hyun-Mi masih belum ada menyebabkan Hyun-Mi di timpa gelisah. Hyun-Mi melihat jam tangannya berkali-kali. Hyungwon yang melihat perubahan tingkah laku yeochinnya, mengusap lembut kedua belah bahu Hyun-Mi.

Hyungwon - *cool & pujuk* Kejap lagi datang la dyeorang tu. Mi tak payah risau. 😊

Hyun-Mi hanya mendiamkan diri mendengar pujukan namchinnya.

******************************

Seunghyub menunggu Serra di motorsikal ducatinya. Serra berlari anak ke arah Seunghyub.

Serra - *lembut & gelabah* Sunbae, mian sebab buat sunbae tunggu. Cheongmal mianhae ~~~ 🙏

Seunghyub - *cool* Ah, gwenchanna ~~~ Amik ni pakai. Hari ni kte naik motor sebab dah lambat.

Seunghyub memberikan helmet kepada Serra. Serra mengucapkan terima kasih lalu menyarungkan ke kepalanya. Serra terkial-kial untuk memasang helmet tersebut.

Seunghyub yang melihat keadaan Serra terus menarik tangan gadis itu lalu memakaikan helmet tersebut. Jarak mereka begitu rapat hingga mereka boleh mendengar bunyi nafas nafas masing-masing.

Jantung Serra berdegup dengan kencang apabila dye membau minyak wangi Seunghyub dan mendengar bunyi nafas namja yang dye begitu minat.

Jantung Seunghyub juga berdegup dengan kencang tapi dye tidak mengendahkan perasaan itu.

Serra naik di tempat pemboceng dan Seunghyub terus memecut laju menyebabkan Serra yang tak bersedia terus memeluk erat pinggang lelaki tersebut.

Seunghyub hanya membiarkan Serra memeluk pinggangnya dan dye dalam diam memerhatikan wajah gadis itu di cermin sisi motorsikalnya.

" Cantik and Cute. Patut la ramai laki minat kat dye, tapi dye still terkejarkan aku yang langsung tak pandang dye,"

Call You BAE Where stories live. Discover now