C.Y.BAE 10

79 4 6
                                    

Hari persekolahan sudah tamat dan Naryeong berjalan dengan pantas menuju ke luar perkarangan sekolah kerana dye tidak sabar ingin keluar makan tengah hari dengan namchinnya, Minseok.

Seunghyub yang sedang bersandar di pagar sekolah melihat Naryeong yang sudah berada di pagar sekolah terus menarik tangan gadis itu.

********************************

EOMMA!!! ANAK JIN PEGANG TANGAN YEONGIE!!! 😨😨
Aku pandang ke belakang untuk melihat anak jin mana yang selamba bapak jin pegang tangan aku masa aku nak cepat ni.

Aish, Mamat swag ni lagi!!

Naryeong - *bengang* Kau nak apa lagi dari aku Seunghyub?

Seunghyub - *cool* Aku nak kau. Kenapa susah sangat kau nak terima aku?

Aish!!! Dye ni tak faham bahasa ke? Aku dah reject tu terima je la dengan hati yang terbuka luas ni tak still nak paksa and desak aku!! Stressssss nyah!!!

Naryeong - *bengang* Kau ni memang tak faham bahasa ek? Aku tak suka kau!!! Sekarang tolong lepaskan tangan aku, aku nak pergi jumpa NAMCHIN aku!

Aku sedaya upaya menarik tangan aku untuk melepaskan tangan aku dari genggaman Seunghyub. Seunghyub mengetatkan lagi pegangan tangannya.

Mamat ni dah lebih!!! Aku merenung tajam ke arah matanya dan dye hanya buat muka tak bersalah. Aish!!!! Setan betul la!!!

********************************

Minseok melihat jam tangannya dah pukul 1.30 tapi batang hidung Naryeong masih lagi tak muncul-muncul. Dirinya ditambat perasaan risau dan Minseok mematikan enjin kereta Mercedes Bentleynya lalu keluar dari keretanya.

Minseok menuju ke arah pagar sekolah dan ketika itu dye ternampak kelibat Naryeong sedaya upaya melepaskan pegangan tangan Seunghyub. Timbul perasaan cemburu dalam dirinya dan Minseok terus menuju ke arah Naryeong dan Seunghyub.

Minseok - *peluk tubuh & cool* Seunghyub_ shi, tolong lepaskan tangan YEOCHIN saya. Kami dah lambat nak pergi DATE.

*********************************

Aku dengan Seunghyub yang dengar suara Minseok oppa terus memusingkan wajah kami berdua ke arah suara Minseok oppa.

Ooo, he said that I'm his girlfriend ~~~ So sweeeeeeetttt ~~~ ♥😍

Wajah Seunghyub sudah berubah kelat lalu dengan lambat melepaskan genggaman tangannya dan aku terus berlari ke arah Minseok oppa. Aku pun peluk lengan Minseok oppa lalu memberi jelingan maut dekat Seunghyub.

Minseok - *cool* Gomawo, Lee Seunghyub_shi ~~

Aaaa, suara dye ~~~ My hearteu, my hearteu ~~~ 😵😵

Aku dan Minseok oppa jalan beriringan menuju ke kereta newahnya.

Aku masuk ke dalam tempat penumpang sebelah pemandu dan Minseok oppa terus masuk ke dalam tempat pemandu.

Minseok - *cool & tegas* Lain kali kalau Seunghyub kacau Yeongie lagi bagitau oppa.

Aku yang mendengar arahan Minseok oppa dapat rasakan yang Minseok oppa tengah cemburu ni. Waaaahhhhh, Dye cemburu la ~~~

Indahnya dunia ni ~~~~ 😄😄

********************************

Hilang sahaja kelibat Naryeong dan Minseok, Seunghyub menumbuk kuat dinding dan mendengus dengan berat. Perasannya ketika itu, ingin sahaja dye menumbuk wajah Minseok tapi dye menahan sabar sebab tak nak buat Naryeong bertambah benci terhadap dirinya.

Call You BAE Where stories live. Discover now