C.Y.BAE 12

77 5 11
                                    

Aku dan Yongguk baru sahaja habis berlatih dan kami berdua terbaring lemah di atas pentas. Penatnya ~~~ 😩😩

Minseok oppa menuju ke arah kami berdua bersama dengan 2 botol air. Yongguk yang perasaan akan kehadiran Minseok oppa, menyiku perlahan lengan aku.

Ouch!! Tajamnya siku jantan ni!!

Naryeong - *bengang* Kau nak apa, setan?!

Yongguk - [angkat kening] *cool* Namchin kau iblis!!

Yongguk menundingkan jarinya ke arah Minseok oppa yang semakin hampir ke arah kami. Aku pun terus bangun dari pembaringan dan betulkan rambut aku yang serabai mengalahkan kuntilanak.

Bila Minseok oppa dah sampai, aku terus bagi senyuman manis aku.

Minseok - [menghulurkan 2 botol air mineral] *cool* Nah air untuk Yeongie dengan Yongguk. Yeongie minum and lepas tu rehat kejap.

Aku mengucapkan terima kasih lalu memberikan 1 botol mineral dekat Yongguk. Yongguk hanya tersenyum nipis lalu membuka penutup botol tersebut dan meneguk rakus air tersebut.

Minseok oppa nak blah dari situ tapi aku peluk tangan dye. Minseok oppa renung wajah aku.

Naryeong - *manja* Oppa, duduk sini je la ~~~ 😊😊
Teman Yeongie ~~~

Minseok oppa berfikir sejenak sebelum menganggukkan kepalanya dan duduk di sebelah Yongguk. Aku perasan yang Yongguk nampak tak selesa bila Minseok oppa sebelah dye but I just ignore it.

Aku pun baring kat atas paha mantop Minseok oppa. Minseok oppa hanya membiarkannya dan sibuk dengan Iphone6nya. Maybe dye punya pekerja ws. Nasib aku la nak sangat berchinta dengan CEO syarikat majalah SM ( hanya rekaan semata-mata 😝) yang terkenal tu.

Aku berbaring sambil menggeselkan kepala aku dekat paha Minseok oppa. Dah macam anak anjing tak jadi je aku ni. 🐶🐶

Minseok oppa yang pelik tengok perangai aku terus memandang ke arah wajah aku. Aku buat muka manyun.

Minseok oppa ketawa kecil lalu mencubit kedua belah pipi aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Minseok oppa ketawa kecil lalu mencubit kedua belah pipi aku. Eomma!!! Oppa pegang pipi Naryeong!!! 😍😍

Kami berdua berbual-bual kosong dan sekali-sekala aku akan ketawa bila Minseok oppa buat lawak spontan.

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Yongguk memerhatikan gelagat Naryeong dengan Minseok. Hatinya begitu sakit melihat kemesraan mereka berdua.

Yongguk POV :

Oh,Gosh!! Sakitnya hati aku bila aku tengok begitu manja Yeongie melayan Minseok hyung. Aku inginkan layanan tersebut. Aku sedar yang Yeongie hanya cintakan mamat Minseok ni tapi aku masih menyimpan sekelumit harapan yang Yeongie akan mencintai aku. God!! Help me!!

Call You BAE Where stories live. Discover now