GEZİ.. (1. BOLUM)

40 7 0
                                    

Oğlumm.. Dur artık. Ah bu çocuk beni deli edicek. Kızım gamzee kardeşine bak biraz annem hadi. Off Neyse.

Merhaba ben ece. 2 çocuğum ve mutlu bi ailem var. Aslında benim hayat hikayem oldukça garip. Yada ben şöyle anlatiyim...

7 sene önce...

Kaderr hadi be kizım geç kalıcaz yaa. Hava zaten buz gibi. "Off tamam ece patlama geldim"diyen kadere sert bi bakiş atıp dondumm hareketi yaptıktan sonra kaldırıma oturup elimi telefona attım.

Gönderilen: kankeytolarım

Hadi kızlar nerdesiniz ben kaderlerdeyim gelin çabuk otobus kalkıcak...

Mesajı attıktan sonra ellerime derin bi hohh yapip isitmaya calistim. Bu civara uzak biyerde ormana geziye gidicektik ama kimse yok ortada. Otobus birazdan kalkar. Annemlerin izin vermesine de cidden cok sasirdim. Ailenin tek cocugu oldugum için izin çikmaz saniyodum ama şanslı günümdeyim. Gidicegimiz yerde 3 gun kalicaz. Ve kizlarla benim ilk gezim. Çok heycanliyim.

"Eceeee askimmmm.." sesin geldigi yere yöneldigimde leylayi gordum. Deli kiz harbiden leylaa..
"Nerdesiniz kizim yaa gec kalicaz. "

"Geldik kanka geldikk."
Nihayet kader de inmişti asagiya. Herkes valizini arabanin arkasina yuklemisti ve otobusteki yerimizi aldık. Otobus hareket edince telefonumu alip babama mesaj attim. 'Babacık merak etme simdi yola ciktik gayet iyiyim'

Yol boyu kizlarla sohbet ettik ve sarki soyledik. Arada bi enesin bakislarindan kacirdim gozlerimi. Cocuk beni kesiyo yaa. Tipi guzel ama piçin teki. İsim olmaz oyleleriyle. Zaten ailem sayesinde erkekler kolay kolay yanima yaklaşamiyo. Yaklaşan babamın azabına ugruyo. Sevilen bi çocuğum sonucta. Herneyse.. Yaklaştigimizi anlayinca gizemin kolunu dürtüp geldikk hadi diye seslendim. Biz 5 arkadaştık. Ben gizem leyla kader ve zeynep. 4 senedir birbirimizden ayrilmiyoruz. Evlerimiz ayni sitenin içinde. Bu sebepten hep beraberiz.

"Hadi kizlarr gidip cadir kuralimm." Zeynebin sesiyle tum otobus çığligi basip asagiya indik. Filmlerdeki gibi yemyeşil bi ormandı. Insani kendine ceken bi kokusu vardı. Ayy burda yilanda vardir simdi. En iyisi ben kizlarin yanindan ayrilmiyim.

"Kizlarr bekleyin beni.."

Evett kaderr hadi gel kurduk cadiri. Hep beraber cadiri kurup icine oturmaya girdik. Kader ise ortami gezip keşfe çikmak istiyodu. Bende istemiyo degilim hani.
"Ya kizlar boyle guzel biyere geldik kalkin gezelim."

"Evet ya bende katiliyorum kadere hadi kizlarr."
Leylanin "tamam hadi gidelim"demesiyle kader ben leyla çadirdan uzaklaşip gezmeye ciktik.

Cennet gibi biyerdi burası. Heryer yeşil ve tek bi insan yok. Huzur doluydu sanki. Insanin buraya ev yapıp yaşayası geliyo yahuu. Kolkola girmis geziyoken leyla kolumdan ayrilip gordugu ciceklerin yanina kostu.
"Aman Allahimm kader baksana çok guzel."

"Aa evett bakim bende"
Bu kızlar beni deli edicek. Alt tarafı bi cicek sonuçta.
"Kizlar hadi birakin cicekleri"
diye isyan etsemde ikna edemedim.

"Siz bakinmaya devam edin benim işim var."
Ne isin var gibi bakiş attiklarinda

"Tuvaletim geldi yaa" dedim. Hepimiz gülmüştük bu lafıma. Kizlardan uzaklaşıp musait biyer aramaya başladım.

Burasi olmaz gozukurum. Burda yilan vardir. Burası da cok kirli diye diye baya uzaklaştım. Hehh sonunda guzel biyer bulmuştum. Çömelip tuvaletimi yaptıktan sonra etrafima bi baktim. Heralde ormanın en sessiz ve karanlik yeriydi burası. Çadır kurdugumuz yer daha aydinlikti. Burası sanki ormanin odalarindan bir oda. Ve oyuntu şeklindeydi. Çevremi incelerken kizlarin nerde olduğunu unutmadan gitmem gerektigi geldi aklima. Hizla yürüyup kizlara dogru ilerledim. Attigim adimlar otlara değip haşirti sesi cikiyodu. Diger bi adımı atmamla ciglik seslerinin agzimdan cikmasi bir oldu.

"Aaaaaaaaaa..." sesim yankilaniyodu ve ben dusmeye devam ediyodum. Okadar yuksek biyermiydi yani. Nereye gidiyodum ben boyle. Ahh birden yere dusünce bacagımı kirdim sanirım ve en son hatirladıgım sey sirtimda hissettiğim aciydi.

3 saat sonra..

Off heryerim agrıyo. Etraftaki bu rutubet kokusu icime kadar işlemiş. Ne oldu bana böyle. Gözlerimi açmaya calişırken birden karşımda suratı killarla kaplanmış iki adet mavi gözlü mağara adamı gördüm. Bana dokunmaya calisıyodu ki ciglik atmamla beraber ikimizde kaçmaya başladık. Etrafım küçük bi magara gibiydi. Yukarıdakı delik o kadar uzaktaki işıgı aşagiya cok az yansıyodu. Arkadaşlarim beni merak etmiş olmalı. Üstüm başımda kirlenmiş nasil cikicam ben burdan.

Tanimadigım o magara adamı bana dogru gelmeye başladı. Kotu bisey yapicak kesin bana. Yuruyen kıl yumagı gibi sakallardan suratı gozukmuyodu. Bide suratinı hirkasiyla kapatmiş. Tek dokunuşuyla bile beni oldurebilir ki ona kalmadan ben korkudan ölücem. Bu adam ne yapicak bana. Niye böyle hızlandı yurüyüşü...

Veee ilk bolum sonuu begenmeyi unutmayin.

DÜŞE KALKA AŞK..!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin