Kumar (8.BOLUM)

7 1 0
                                    

Ogün egemen, fuat, tugba, ve elif çok mutlulardi. Egemenin dogum gunuydu. Kucuklugunden beri guneş fobisi olan bu adamın dogum gunu tabiki karanlık biyerde olmuştu.

Egemen mutlu demiştim çunku yillardir kumarda yenemediği buyuk iş adamı Ilhan Soylu yu yenmişti. Dogum gununden haberi yoktu. Tum sogukluguyla arabasindan inip evinin yolunu tuttu. Asansöre binene kadar gozluklerini cikarmadi.

Asansörden inip kendi dairesine dogru yoneldi. Cebinden anahtarıni aldi ve karanliklarla dolu evine rahatlikla bi adim atti. Evinin her yeri her zaman simsiyahtı. Bu siyahı sevdiginden değil hastaligindan dolayı.

Salona doğru yoneldiginde ağzından bi kufur çıkıp ellerini gözlerinin üzerine gölge yaptı. Arkadaşlarının çıglıklarını duyduğunda kendine gelip bunun supriz oldugunu anladi. Ellerini gozlukleri atip gozlugunu taktiktan sonra agzınin kenarıyla kücük bi gulumseme birakti supriz yapan arkadaşlarına.

Onun tarzı değildi böyle şeyler. O hayatını karanlığa mecbur bırakmış, spor yapmayı seven hız tutkunu bi Egemen di. Boş zamanlarında arabasıyla yarış yapar öyle kendini mutlu ederdi. Böyle şeylere alışkın da degil di.

Pastanın mumlarını elleriyle söndurup arkadaşlarına kısaca tesekkur ettikten sonra hepsi evlerine çekildi. Egemen ve karanlık evi yine boştu. Koltuğuna geçip bugün kumarhanede yendiği babasının ezeli düşmanı Ilhanın surat ifadesini aklına getiriyodu.

Sonunda babasının intikamını alabilmişti. Bundan kısa sure once annesinden babasının kumar borcu yuzunden intihar ettigini ögrendiginde yıkılmıştı. Bunu ögrenmesi onu kumar hevesine sürükledi. Ve nihayet başarıp babasının hatta çoğu kumar adamlarının yenemedigi Ilhan Soylu yu alt etmişti. Aaah ne mutlu bi gün bugun.

Egemen ilhanin o anki yuz ifadesini aklina getirip getirip kendince seviniyodu. Annesinin sesini duyunca ona dogru yoneldi. Telefon goruşmesi yapiyodu buyuk ihtimalle. Basini kapinin kenarinan çikartip annesinden habersiz onu izlemeye basladi. Telefonla degil olen babasinin resmiyle konuşuyodu ozlem ceken kadın.

Kocasina "bugun oglun intkamını aldı sevgilim, kanin yerde kalmadı biz hep seninleyiz" diyip fotografindan optu. Yaptiklarindan bir daha mutlu olup odasina cekildi Egemen.

Kendini yatagina birakip ellerini basinin altinda birlestirdi. Sessizlige gomulup uykuya dalacakken telefonin gelen ses bozdu huzurunu. Gelen mesaj yakin arkadaşı fuattan dı.

FUAT: haftasonu handeyle biyerlere gidelimmi dogayı kokla biraz .d

Bi sure dusundukten sonra "olur" yazip gonderdi yakin arkadaşina. Aslinda egemen kimseyle yakin degildi ama fuat ona iyi geliyodu. Komik eglenceli bi insandı. Onun tersine Egemen bi okadar soguk ve ciddiydi. Hande ise yakasindan duşmeyen yapisık bi kızdı. Fuatla araları iyiydi ama Egemen herkese oldugu gibi onada örmüştü aşilmaz duvarlarını.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Kalin dudaklarindan dokulen seyler beni heycandan göturcek gibiydi.

-Balkız, sana kizamiyorum artık ama burdan düşe kalka biyerine bişey olcak diye korkuyorum.

Onu hassas yerinden vurup kendimi hakli çikarmaliyım.

- Dedigin gibi disardaki insanlar cok bencil. Kimse beni anlamıyo. Sen bana tanidık gibisin en azından arkadaş olalım olmazmı..?

Gozlerinin icine bakarak umutla verecegi cevabi beledim. Bi sure dusundukten sonra " olur ama cok sık gelme buraya " dedi.

Bu cevabina sevinip peşinden onun mekanina gittik. Cebimden cikolata cikarip uzattim. Ne bu der gibi baktıgi için aciklama yapmak zorunda hissettim.

-cikolata cok guzel yesene

Cikolatanin pakedini açip eline verdim. Kucuk isıriklarla yemeye basladi. Biyandan da oturup banada oturmami işaret etti. Yanına oturup telefonumu çikardim. Arkadaslarımin evimin resmini gosterip onuda ısındırmak istiyorum.

Galeriden bi resmi açıp basladim saymaya. Bak burasi benim odam." Çok geniş ve çok ışık var " oldu tepkisi. Ben devam ettim bu annem bu babam bak bu benim okulum bunlar arkadaşlarım buda enes.

Resimler arasinda dolaşırken hicbisey soylemeyip sadece gulumsedi. Enesle benim fotografimi gorunce kaslarını catıp ellerini sakallarına attı ve sordu "bu enes kim neyin oluyo"

-okuldan bi arkadaşım diye cevapladım. Icten ice sevindim birazda,sanki beni kıskanıyomuş gibi hissettim.

-eskilerden tanıdik geldi sanki oyuzden sordum diyerek ekledi tum hayallerimi yikarak.

Bi sure daha resimlere bakıp sohbet ettik. Onunla boyle biyerde bile mutlu olabiliyosam bana iyi geliyo demektir. Ve unutmayınki iyi hissettiren insanlar bagimlilik yapar. 😉

□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DÜŞE KALKA AŞK..!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin